Dostawa fabrycznie nowych pomp i układów pompowych dla PGNiG Odział w Sanoku
Notice description
Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomp i układów pompowych dla ORLEN SA - Oddział PGNiG w Sanoku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na części: 2.1. Część I zamówienia - Agregat pompowy obiegu glikolu OZG Jasionka. 2.2. Część II zamówienia - Pompa osiowo - tłokowa Bosch rexroth o zmiennej wydajności będąca elementem hydraulicznego żurawia pompowego — KGZ Jodłówka. 3. Rodzaj zamówienia: dostawa. 4. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia. 5. Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 7. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w formule DDP zgodnie z Intercoms 2020. 8. Wykonanie zamówienia uwzględnia realizowaną przez Zamawiającego przyjętą, opublikowaną i udostępnioną publicznie Politykę Energetyczną poprzez wspieranie działań dla zakupu energooszczędnych produktów i usług oraz projektów na rzecz poprawy wyniku energetycznego.
Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
Zastrzeżenie dotyczące postępowania: 1. Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zostać unieważnione (na każdym etapie) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w Instrukcji udzielania zamówień obowiązującej w Zespole Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej, zwanej dalej: „Instrukcja”, dostępnej na stronie https://przetargi.pgnig.pl . 3. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalno-prawnym dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z uwzględnieniem zasad określonych w SWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny wskutek: a) odwołania Postępowania do upływu terminu na składanie ofert, b) zamknięcia postępowania po upływie terminu składania ofert bez wybrania którejkolwiek z ofert. 6. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny na każdym etapie lub zamknięte bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania. 7. Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ. Każda zmiana wprowadzona do SWZ przez Zamawiającego jest wiążąca. Dokonaną zmianę zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, a także przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SWZ. Zamawiający nie przekaże powyższych informacji Wykonawcom, którzy nie podali adresu lub podali błędny adres email podczas rejestracji na stronie internetowej Zamawiającego.
Inne uwagi: INFORMACJA DOTYCZĄCA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla części I. 2. Zamawiający nie dopuszcza ofert równoważnych dla części II. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę na całość zamówienia albo na poszczególne części, przy czym każdy może złożyć jedną ofertę na daną część przedmiotu zamówienia. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń/dokumentów odpowiednio dla każdej części zamówienia: Zawartość oferty: a) wypełniony Formularz ofertowy (odpowiednio do części) – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem nr 4a do SWZ; c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z wzorem nr 4b do SWZ; d) oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń w przypadku unieważnienia postępowania zgodnie z wzorem nr 4c do SWZ; e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji lub ofert, bądź terminu rozpoczęcia negocjacji, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów; f) dot. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania za granicą: aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; g) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); h) kopia złożonej do właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego deklaracji VAT – R – Zgłoszenie rejestracyjne w zakresie podatków od towarów i usług (jeżeli Wykonawca jest podmiotowo zwolniony z podatku VAT); i) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; j) oświadczenie dotyczące rozliczeń – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. k) karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków technicznych opisanych w załączniku nr 3 do SWZ (dotyczy części od I). 2 Oferta oraz oświadczenia złożone w postępowaniu winny być podpisane własnoręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowanego/ych prawnie przedstawiciela/i wykonawcy, upoważnionego/ych do podejmowania zobowiązań w jego imieniu, zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub z udzielonym pełnomocnictwem. Zamawiający nie dopuszcza podpisania oferty podpisem zaufanym. Szczegółowe zapisy w zakresie przygotowania i składania ofert są określone w pkt. 13 oraz 22 SWZ. 3 Pozostałe wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W przypadku dokumentu wygenerowanego automatycznie (wydruk z systemu komputerowego) nie wymaga się poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem ani jego podpisania przez Wykonawcę. 4 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 5 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi zostały wcześniej wykonane przez tego Wykonawcę. 6 Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Pozostałe warunki muszą 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8 W przypadku gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9 W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład konsorcjum musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w pkt. 11.1 lit. e) SWZ, jak również oświadczenie dotyczące rozliczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SWZ. Pozostałe dokumenty/oświadczenia składa przedstawiciel podmiotów występujących wspólnie. 10 W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez spółkę cywilną, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład spółki cywilnej musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w pkt. 11.1 lit. e) SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SWZ. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 1. Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni. 2. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
Termin i miejsce otwarcia ofert: 19.11.2024 11:00ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok.
Time limit for receipt of tenders
2024-11-19 10:45:00.0
Location
Miejsce dostawy: Część I zamówienia – Kopalnia Zalesie, 35-311 Rzeszów, ul. Kwiatkowskiego 63G Część II zamówienia – Kopalnia Jodłówka, 37-560 Pruchnik.
Category assortment
No category
Buyer details
Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku
Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500, Polska, sanok.przetargi@pgnig.pl
Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500, Polska, sanok.przetargi@pgnig.pl