torba- aktówka duża
Notice description
Nazwa: torba-aktówka neseser
Opis: torba koloru czarnego lub grafitowego, mieszcząca dokumenty formatu A-4, fason - aktówka, kolor okuć srebny . Torba powinna zawierać kieszenie zewnętrzne z przodu, uszytwnione dno, posiadać trzy komory przegrodowe, długość paska do 140 cm., materiał eko-skóra bądź kodura
Ilość: 10 [para]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
zapoznałem się i akceptuję regulami ()
zdięcie (wymagane zdięcie)
Opis i specyfikacja:
1) Zakupy KWP w Gorzowie Wlkp. wystawione na platformie zakupowej Open Nexus
realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty
składane
w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są
ogłoszenia
o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Składanie ofert poprzez platformę zakupową Open Nexus zapewnia
transparentność
postępowania w wyborze ofert.
3) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na
stronie
postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę zgadza się na te warunki i
jest
świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy
łącznie
z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy torb do przewozu poczty dla KWP w Gorzowie Wlkp.
2. Termin dostawy: 14 dni roboczych w godz. od 8:00 do 13:30, licząc od daty złożenia przez zamawiającego zamówienia telefonicznie lub faxem/e-mail.
3. Miejsce dostawy: Magazyn nr 1 Baza magazynowa Łagodzin ul.Dobra 2, 66-446 Deszczno.
4. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie wystawiona faktura na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp. ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. NIP: 599-10-07-312 w terminie 30 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy.
5. Płatność nastąpi przelewem z rachunku bankowego zamawiającego w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury vat do siedziby zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować dostawę asortymentu do zamawiającego na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis: torba koloru czarnego lub grafitowego, mieszcząca dokumenty formatu A-4, fason - aktówka, kolor okuć srebny . Torba powinna zawierać kieszenie zewnętrzne z przodu, uszytwnione dno, posiadać trzy komory przegrodowe, długość paska do 140 cm., materiał eko-skóra bądź kodura
Ilość: 10 [para]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
zapoznałem się i akceptuję regulami ()
zdięcie (wymagane zdięcie)
Opis i specyfikacja:
1) Zakupy KWP w Gorzowie Wlkp. wystawione na platformie zakupowej Open Nexus
realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty
składane
w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są
ogłoszenia
o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Składanie ofert poprzez platformę zakupową Open Nexus zapewnia
transparentność
postępowania w wyborze ofert.
3) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na
stronie
postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę zgadza się na te warunki i
jest
świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy
łącznie
z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy torb do przewozu poczty dla KWP w Gorzowie Wlkp.
2. Termin dostawy: 14 dni roboczych w godz. od 8:00 do 13:30, licząc od daty złożenia przez zamawiającego zamówienia telefonicznie lub faxem/e-mail.
3. Miejsce dostawy: Magazyn nr 1 Baza magazynowa Łagodzin ul.Dobra 2, 66-446 Deszczno.
4. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie wystawiona faktura na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp. ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. NIP: 599-10-07-312 w terminie 30 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy.
5. Płatność nastąpi przelewem z rachunku bankowego zamawiającego w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury vat do siedziby zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować dostawę asortymentu do zamawiającego na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Time limit for receipt of tenders
2024-10-21 11:03:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
KWP Gorzów