Modernizacja placu zabaw przy przedszkolu nr 2 w Kórniku-Bninie, gm. Kórnik.

Notice description

Nazwa: Modernizacja placu zabaw przy przedszkolu nr 2 w Kórniku-Bninie, gm. Kórnik.
Opis: Modernizacja placu zabaw przy przedszkolu nr 2 w Kórniku-Bninie, gm. Kórnik.
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (zobowiązuje się zapłacić wynagrodzenie Wykonawcy w terminie 21 dni, licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z załącznikami.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Zakończenie robót w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Szanowni Państwo,

„Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania
przepisy i procedury określone Ustawą z dnia 11 września 2019 roku - Prawo
zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp, przepisy stosuje się do
zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa
lub przekracza kwotę 130.000 zł”

„Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia
postępowania bez wyboru wykonawcy, bez podania przyczyny”.

Miasto
i Gmina Kórnik informuje, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 9
sierpnia 2019 r o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych
innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz 1751), od dnia 1 listopada 2019r będzie
dokonywać płatności od 15.000,-zł
brutto należnego wynagrodzenia Zleceniobiorcy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. "split
payment".

Zamawiający zastrzega,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający zastrzega
sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym terminie bez konieczności
podawania przyczyny.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2024-08-23 09:38:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

Urząd Miasta i Gminy Kórnik

Contact details