Remont izolacji termicznej instalacji technologicznej na KGZ Żołynia, OZG Dębno, OZG Chałupki Dębniańskie
Notice description
Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont polegający na uzupełnieniu brakujących odcinków izolacji termicznej rurociągów i armatury oraz wymianie odcinków istniejącej izolacji, która po długim okresie użytkowania nie spełnia już swojej funkcji. Wymiana oraz uzupełnienie izolacji termicznej jest niezbędne w celu utrzymania prawidłowych parametrów oddawanego gazu do sieci oraz zapobieganie powstawaniu korków lodowych w okresie zimowym. Szczegóły zawiera Opis Przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. 2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Kopalnia Gazu Ziemnego Żołynia – gm. Leżajsk, powiat leżajski, województwo: podkarpackie, OZG Dębno – gm. Leżajsk powiat. leżajski województwo: podkarpackie, OZG Chałupki Dębniańskie – gm. Leżajsk powiat leżajski województwo: podkarpackie. 4. Wykonawca odpowiada za należytą wycenę przedmiotu zamówienia. Wykonawca przygotuje ofertę w oparciu o załączony Opis przedmiotu zamówienia. Oferta powinna uwzględniać wszystkie niezbędne prace i czynności konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia również takie, które nie zostały ujęte w załączonym Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie postępowania przetargowego może zgłaszać Zamawiającemu swoje uwagi do załączonych materiałów przetargowych na zasadach określonych w pkt 16.2 SWZ. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż wynagrodzenie za należyte wykonanie przedmiotu umowy ustalone zostało w formie ryczałtu – paragraf 6 projektu umowy. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną. Wizję lokalną będzie mógł przeprowadzić Wykonawca, który z odpowiednim wyprzedzeniem przed zamierzonym terminem wykonania wizji lokalnej, ale nie później niż 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert, za pośrednictwem poczty elektronicznej zgłosi na adres e-mail sanok.ochrona@pgnig.pl chęć jej odbycia. 6. Wykonawca do wniosku o wizję musi załączyć następujące dokumenty: a) listę osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej określającą ilość osób, wraz ze wskazaniem ich danych osobowych w następującym zakresie: imię i nazwisko. Lista, o której mowa w zdaniu poprzednim winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentacji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania - niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia przekazania Zamawiającemu w/w listy - każdej osobie, której dane osobowe ujawnił Zamawiającemu za pośrednictwem w/w listy, klauzuli informacyjnej, której treść wskazano w Dziale VI pkt 26 SWZ, przy jednoczesnym zachowaniu zasady rozliczalności. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 7. Wizja lokalna może być przeprowadzana w godzinach 8.00-14.00 w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wonnych od pracy). Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Kierownikiem Kopalni Gazu Ziemnego Żołynia, tel. (17) 24 05 110. 8. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona pod nadzorem osób upoważnionych, przy obowiązujących na obiektach ORLEN S.A. – Oddział PGNiG w Sanoku. 9. Zamawiający informuje, iż w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał żadnych informacji ani odpowiadał na pytania, Wszelkie wątpliwości mogą być wyjaśniane jedynie w trybie składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ. 10. Potwierdzenie przeprowadzenia wizji należy dołączyć do oferty (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ). 11. Wykonanie zamówienia uwzględnia realizowaną przez Zamawiającego przyjętą, opublikowaną i udostępnioną publicznie Politykę Energetyczną poprzez wspieranie działań dla zakupu energooszczędnych produktów oraz projektów na rzecz poprawy wyniku energetycznego.
Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
Zastrzeżenie dotyczące postępowania: 1.Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zostać unieważnione (na każdym etapie) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w Instrukcji udzielania zamówień obowiązującej w Zespole Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej, zwanej dalej: „Instrukcja”, dostępnej na stronie https://przetargi.pgnig.pl . 3. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalno-prawnym dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z uwzględnieniem zasad określonych w SWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny wskutek: a) odwołania Postępowania do upływu terminu na składanie ofert, b) zamknięcia postępowania po upływie terminu składania ofert bez wybrania którejkolwiek z ofert. 6. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny na każdym etapie lub zamknięte bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania. 7. Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ. Każda zmiana wprowadzona do SWZ przez Zamawiającego jest wiążąca. Dokonaną zmianę zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, a także przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SWZ. Zamawiający nie przekaże powyższych informacji Wykonawcom, którzy nie podali adresu lub podali błędny adres email podczas rejestracji na stronie internetowej Zamawiającego.
Inne uwagi: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń/dokumentów: Zawartość oferty: a) wypełniony Formularz ofertowy – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 a do SWZ; c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 b do SWZ; d) oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń w przypadku unieważnienia postępowania zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 c do SWZ; e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji lub ofert, bądź terminu rozpoczęcia negocjacji, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów; f) dot. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania za granicą: aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; g) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); h) oświadczenie na potwierdzenie spełniania warunku z rozdziału 10.2.1 SWZ sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; i) potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. 2 Oferta oraz oświadczenia złożone w postępowaniu winny być podpisane własnoręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowanego/ych prawnie przedstawiciela/i wykonawcy, upoważnionego/ych do podejmowania zobowiązań w jego imieniu, zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub z udzielonym pełnomocnictwem. Zamawiający nie dopuszcza podpisania oferty podpisem zaufanym. Szczegółowe zapisy w zakresie przygotowania i składania ofert są określone w pkt. 13 oraz 22 SWZ. 3 Pozostałe wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W przypadku dokumentu wygenerowanego automatycznie (wydruk z systemu komputerowego) nie wymaga się poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem ani jego podpisania przez Wykonawcę. 4 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 5 Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Pozostałe warunki muszą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających ofertę. 6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7 W przypadku gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8 W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład konsorcjum musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w pkt 11.1 lit. e) SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 b do SWZ. Pozostałe dokumenty/oświadczenia składa przedstawiciel podmiotów występujących wspólnie. 9 W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez spółkę cywilną, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład spółki cywilnej musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w pkt 11.1 lit. e) SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 b do SWZ. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 1. Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni. 2. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
Termin i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2024 11:00ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok.
Time limit for receipt of tenders
2024-07-26 10:45:00.0
Location
Kopalnia Gazu Ziemnego Żołynia – gm. Leżajsk, powiat leżajski, województwo: podkarpackie, OZG Dębno – gm. Leżajsk powiat. leżajski województwo: podkarpackie, OZG Chałupki Dębniańskie – gm. Leżajsk powiat leżajski województwo: podkarpackie.
Category assortment
No category
Buyer details
Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku
Orlen S.A. Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500, Polska, sanok.przetargi@pgnig.pl
Orlen S.A. Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500, Polska, sanok.przetargi@pgnig.pl