CZĘŚĆ I - USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO – KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI;CZĘŚĆ II - ZAKUP USŁUG SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA TECHNICZNEGO DLA OBSŁUGI SERWERÓW W LOKALNEJ SERWEROWNI
Notice description
CZĘŚĆ 1
1. Przedmiotem usługi wsparcia będą następujące elementy Systemu Symfonia ERP:
a) Symfonia Finanse i Księgowość ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 – 4 stanowiska;
b) Symfonia Handel ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 miesięcy – 1 stanowisko;
c) Business Intelligence, subskrypcja na okres 12 (lub 24 miesięcy) (do 5 stanowisk).
Zamawiający informuje, że posiada zbudowane przez dotychczasowego wykonawcę rozwiązania indywidualne, które należy obsługiwać i aktualizować.
2. Wsparcie techniczne w użytkowaniu w/w programów polegać będzie na zapewnieniu gotowości w:
a) bieżącej instalacji uaktualnień w/w programów,
b) udzielaniu konsultacji z zakresu eksploatacji w/w programów, realizowanych do wyboru: stacjonarnie, online lub telefonicznie – w zależności od potrzeb Zamawiającego;
c) świadczeniu na życzenie Zamawiającego dodatkowych usług związanych z eksploatacją w/w programów w tym dodatkowych szkoleń, o ile zajdzie taka potrzeba.
3. Warunki, okres i terminy świadczenia usług:
a) Zamawiający wymaga, aby:
- usługa wsparcia była realizowana sukcesywnie począwszy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Tym samym Zamawiający zakłada, że okres obowiązywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia wyniesie 12 miesięcy, przy czym zastrzega, że wraz z udzieleniem zamówienia okres ten może się nieznacznie zmienić gdyż jest uzależniony od czasu trwania / daty zakończenia przedmiotowego postępowania;
- orientacyjna czasochłonność usługi wyniesie maksymalnie 240 godzin w czasie trwania umowy, przy czym niewykorzystane w danym miesiącu godziny Zamawiający może wykorzystać w kolejnych miesiącach.
- sługa będzie realizowana zarówno zdalnie jak i stacjonarnie (przyjmuje się, że 10 godzin w miesiącu będzie realizowane w biurze KZN). Tym samym Wykonawca oświadcza, że osoba delegowana / osoby delegowane do realizacji usługi pozostaje pozostają do dyspozycji Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotowej usługi, przez cały okres obwiązywania umowy.
- Zamawiający wymaga usługi wsparcia systemu Symfonia ERP, którego licencje zakupił. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowana usługi wsparcia innego systemu finansowo-księgowego nawet z opcją uzyskania bezpłatnej licencji na taki system;
- Wykonawca posiadał autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu;
- usługa wsparcia nie może prowadzić czy narazić Zamawiającego na ryzyko utraty gwarancji producenta;
- Wykonawca ponosi wszelkie ewentualne koszty związane z uzyskaniem praw do świadczenia przedmiotowej usługi od producenta systemu Symfonia ERP.
b) Wraz ze złożeniem oferty Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne prawa autorskie do realizacji przedmiotu umowy – bez żadnych ograniczeń na rzecz osób trzecich, a wykonanie przez niego przedmiotu umowy nie narusza praw osób trzecich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
c) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (ale przed jej podpisaniem) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu, dotyczącą uprawnienia do świadczenia usług serwisowych w zakresie całego oprogramowania określonego w SWZ (w przypadku zatrudnienia do świadczenia ww. usług Podwykonawcy – muszą być to dokumenty potwierdzające ww. autoryzację tego Podwykonawcy).
d) Usługa opisana w poz. 1 Formularza cenowego ma charakter ryczałtowy (tj. Zamawiający ponosi stały ryczałt za tzw. gotowość), podobnie usługa w zakresie poz. 2 Formularza cenowego gdzie Zamawiający płaci sukcesywnie stały koszt miesięczny za dostarczenie licencji.
Szczegółowe informację wraz z przewidywaną liczbą godzin świadczenia usługi wsparcia zostały określone w Formularzy oferty (i w Formularzu cenowym).
e) Standardowy czas realizacji konsultacji nie przekroczy 5 dni roboczych, z wyjątkiem czasu realizacji tzw. zadań/zdarzeń krytycznych, który zostanie wyznaczony w oparciu o czas zadeklarowany w treści oferty Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Pod pojęciem dni roboczych strony rozumieją dni powszednie od
Tryb przetargu: Podstawowy art. 275 pkt 1
1. Przedmiotem usługi wsparcia będą następujące elementy Systemu Symfonia ERP:
a) Symfonia Finanse i Księgowość ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 – 4 stanowiska;
b) Symfonia Handel ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 miesięcy – 1 stanowisko;
c) Business Intelligence, subskrypcja na okres 12 (lub 24 miesięcy) (do 5 stanowisk).
Zamawiający informuje, że posiada zbudowane przez dotychczasowego wykonawcę rozwiązania indywidualne, które należy obsługiwać i aktualizować.
2. Wsparcie techniczne w użytkowaniu w/w programów polegać będzie na zapewnieniu gotowości w:
a) bieżącej instalacji uaktualnień w/w programów,
b) udzielaniu konsultacji z zakresu eksploatacji w/w programów, realizowanych do wyboru: stacjonarnie, online lub telefonicznie – w zależności od potrzeb Zamawiającego;
c) świadczeniu na życzenie Zamawiającego dodatkowych usług związanych z eksploatacją w/w programów w tym dodatkowych szkoleń, o ile zajdzie taka potrzeba.
3. Warunki, okres i terminy świadczenia usług:
a) Zamawiający wymaga, aby:
- usługa wsparcia była realizowana sukcesywnie począwszy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Tym samym Zamawiający zakłada, że okres obowiązywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia wyniesie 12 miesięcy, przy czym zastrzega, że wraz z udzieleniem zamówienia okres ten może się nieznacznie zmienić gdyż jest uzależniony od czasu trwania / daty zakończenia przedmiotowego postępowania;
- orientacyjna czasochłonność usługi wyniesie maksymalnie 240 godzin w czasie trwania umowy, przy czym niewykorzystane w danym miesiącu godziny Zamawiający może wykorzystać w kolejnych miesiącach.
- sługa będzie realizowana zarówno zdalnie jak i stacjonarnie (przyjmuje się, że 10 godzin w miesiącu będzie realizowane w biurze KZN). Tym samym Wykonawca oświadcza, że osoba delegowana / osoby delegowane do realizacji usługi pozostaje pozostają do dyspozycji Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotowej usługi, przez cały okres obwiązywania umowy.
- Zamawiający wymaga usługi wsparcia systemu Symfonia ERP, którego licencje zakupił. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowana usługi wsparcia innego systemu finansowo-księgowego nawet z opcją uzyskania bezpłatnej licencji na taki system;
- Wykonawca posiadał autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu;
- usługa wsparcia nie może prowadzić czy narazić Zamawiającego na ryzyko utraty gwarancji producenta;
- Wykonawca ponosi wszelkie ewentualne koszty związane z uzyskaniem praw do świadczenia przedmiotowej usługi od producenta systemu Symfonia ERP.
b) Wraz ze złożeniem oferty Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne prawa autorskie do realizacji przedmiotu umowy – bez żadnych ograniczeń na rzecz osób trzecich, a wykonanie przez niego przedmiotu umowy nie narusza praw osób trzecich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
c) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (ale przed jej podpisaniem) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu, dotyczącą uprawnienia do świadczenia usług serwisowych w zakresie całego oprogramowania określonego w SWZ (w przypadku zatrudnienia do świadczenia ww. usług Podwykonawcy – muszą być to dokumenty potwierdzające ww. autoryzację tego Podwykonawcy).
d) Usługa opisana w poz. 1 Formularza cenowego ma charakter ryczałtowy (tj. Zamawiający ponosi stały ryczałt za tzw. gotowość), podobnie usługa w zakresie poz. 2 Formularza cenowego gdzie Zamawiający płaci sukcesywnie stały koszt miesięczny za dostarczenie licencji.
Szczegółowe informację wraz z przewidywaną liczbą godzin świadczenia usługi wsparcia zostały określone w Formularzy oferty (i w Formularzu cenowym).
e) Standardowy czas realizacji konsultacji nie przekroczy 5 dni roboczych, z wyjątkiem czasu realizacji tzw. zadań/zdarzeń krytycznych, który zostanie wyznaczony w oparciu o czas zadeklarowany w treści oferty Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Pod pojęciem dni roboczych strony rozumieją dni powszednie od
Tryb przetargu: Podstawowy art. 275 pkt 1
Time limit for receipt of tenders
2024-04-17 10:00:00.0
Location
Warszawa
Category assortment
Network infrastructure devices
Telecommunications infrastructure
Licences and software
Portable memory storage devices
Telecommunications equipment and accessories
Hardware, parts and accessories
Internet and telephone services
Software development
Implementation services
Maintenance and support
Telecommunications infrastructure
Licences and software
Portable memory storage devices
Telecommunications equipment and accessories
Hardware, parts and accessories
Internet and telephone services
Software development
Implementation services
Maintenance and support
Buyer details
Krajowy Zasób Nieruchomości