Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych na potrzeby UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczanie:
część 1: papieru kserograficznego i składanki komputerowej,
część 2: materiałów biurowych
na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń.
2.Szczegółowy wykaz oraz opis materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej, ich ilość są wskazane w załącznikach do wzorów umów załącznik nr 3 do SWZ.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
20.12.2022 | 12:00
» Location
07-100 Toruń
» Category assortment
- Office accessories
- Stationery (paper)
» Buyer data
Gmina Miasta Toruń
Sikorskiego 8
07-100 Toruń
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.