Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie ex 19 05 03

Notice description

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie ex 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom ( nienadający się do wykorzystania) w procesie odzysku R 10. Oferowany sposób zagospodarowania powyższego odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.).
Szacunkowa ilość odpadu o kodzie ex 19 05 03, która zostanie przekazana Wykonawcy
w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 4 500 Mg jest to ilość szacunkowa, służąca pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym ilości może ulec zmniejszeniu. Rzeczywista ilość i częstotliwość odbioru odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego odbioru odpadu w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości w/w odpadów przekazanej do zagospodarowania w procesie odzysku R10.
Odpady o kodzie ex 19 05 03 powstają w wyniku procesu kompostowania pryzmowego odpadów zielonych oraz innych bioodpadów selektywnie zebranych, a następnie są przesiewane na sicie o oczkach 20 mm. Odpady nie posiadają właściwości składników, które mogą powodować, że odpad jest niebezpieczny.
Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu i ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku.
Odbiór odpadów będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 18:00 w ilości określonej w zamówieniu przesłanym emailem do przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania zamówienia. Wykonawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia, ponadto Wykonawca najpóźniej w dzień odbioru odpadów poinformuje Zamawiającego, za pośrednictwem poczty email, o numerze rejestracyjnym pojazdu, którym transportowane będą odbierane odpady oraz wskaże imię
i nazwisko kierowcy tego pojazdu.
Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnej instalacji do przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów w Ujkowie Starym Gmina Bolesław, Powiat Olkuski.
Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego – ładowarka. Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów środkiem transportu umożliwiającym załadunek sprzętem Zamawiającego.
Ważenie odebranych odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie Zamawiającego i będzie potwierdzone kwitem wagowym. Dokument ten będzie stanowił podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania odpadów o kodzie ex 19 05 03 w procesie odzysku R10 na wystawionej przez zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów. Podmiot będący ostatecznym odbiorcą, zagospodaruje odebrane odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych odpadów na wystawionych przez Zamawiającego Kartach Przekazania Odpadu. Karty Przekazania Odpadów wystawiane będą w 3 egzemplarzach, 1 egzemplarz dla Zamawiającego, 2 egzemplarze dla Podmiotu będącego ostatecznym odbiorcą, przekazane za pośrednictwem Wykonawcy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar odpowiedzialności za: a) skuteczne dostarczanie do podmiotu będącego ostatecznym odbiorcą Kart Przekazania Odpadu; b) prawidłowe wypełnianie Kart Przekazania Odpadu przez Podmiot będący ostatecznym odbiorcą; c) prawidłowe dostarczanie do Zamawiającego Kart Przekazania Odpadu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadu za dany miesiąc najpóźniej 21 dni od daty poprawnie wystawionej faktury.
Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie podpisanych przez Podmiot będący ostatecznym odbiorcą, Kart Przekazania Odpadu i dostarczonych przez Wykonawcę do Zamawiającego, dotyczących rozliczanego miesiąca oraz prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.

Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy stanowiący zał. nr 2 do SIWZ.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2019-06-06 10:30:00.0

Location

ul. Osadowa 1
Bolesław 32-329
Województwo: małopolskie
Polska

Category assortment

Waste management

Buyer details

Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
ul. Osadowa 1
Bolesław 32-329
Województwo: małopolskie
Polska

Contact details