Przegląd wózka widłowego podnośnikowego LINDE typ H 40 D.

Notice description

Proszę o złożenie oferty na usługę.
Przegląd wózka widłowego podnośnikowego LINDE typ H 40 D polegający na:
- obsługa i wymiana filtrów oraz uzupełnienie płynów eksploatacyjnych po przepracowaniu 1500 mth,
- wymiana oleju silnikowego 4,5 litra ( 5W30),
- wymiana filtra oleju silnikowego,
- wymiana filtra paliwa,
- czyszczenie przewodu odpowietrzenia zbiornika paliwa,
- kontrola i smarowanie mechanizmu pedałów,
- wymiana wkładu filtra powietrza,
- wymiana wkładu bezpieczeństwa filtra powietrza,
- kontrola czujnika podciśnienia,
- wymiana oleju hydraulicznego ( 28 litrów, olej hydrauliczny ISO L-HM 68 wg ISO 6743-4),
- wymiana filtrów układu hydraulicznego: zasilania, tłocznego,ssawnego i odpowietrzenia, - - czyszczenie i smarowanie mostu kierowanego,
- kontrola stanu, zamocowań i działania masztu, łańcuchów i zderzaków.
Nr seryjny wózka H2X394U03723.

Podstawowe warunki zlecenia:
1.Transport i robocizna: po stronie Wykonawcy.
2.Transport i robocizna: Proszę o podanie kosztów transportu oraz innych kosztów związanych z realizacja Zlecenia. Gdy koszty te ponosi Zleceniobiorca proszę w tym miejscu wpisać 0.
3.Termin realizacji Zlecenia wynosi: do 27.03.2015 r.
4.Wykonanie Zlecenia zostanie potwierdzone podpisaniem bez uwag protokołu odbioru przez osoby odpowiedzialne za realizację Zlecenia (ze strony Zamawiającego i Wykonawcy). Protokół ten stanowić będzie podstawę dla Wykonawcy do wystawienia faktury VAT.
5.Warunki płatności: przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
6.Miejsce realizacji Zlecenia: CC Lubin, ul. Przemysłowa 2.
7.Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Zlecenia, w formie kar:
- Zamawiający może obciążyć Wykonawcę karą za opóźnienie w wykonaniu Zlecenia w wysokości 0,5% wartości brutto nie zrealizowanego Zlecenia, licząc za każdy dzień opóźnienia,
- Zamawiający może obciążyć Wykonawcę karą z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od niniejszego Zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 5 % wartości brutto niniejszego Zlecenia,
- Wykonawca może obciążyć Zamawiającego karą z tytułu odstąpienia przez Wykonawcę od niniejszego Zlecenia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w wysokości 5 % wartości brutto niniejszego Zlecenia,
- Wykonawca może obciążyć Zamawiającego należnymi odsetkami ustawowymi z tytułu przekroczenia terminu płatności faktury,
- w przypadku, jeżeli szkoda przewyższy wysokość zastrzeżonych kar, Strony Zamówienia mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego. Jeżeli szkoda spowodowana jest innymi przyczynami niż określone powyżej, Strony mogą dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2015-02-27 11:00:00.0

Location

Wydział Zakupów, , Legnica ul. Poznańska 48

Category assortment

Maintenance of machines, equipment and spare parts

Buyer details

Wydział Zakupów

Contact details