Remont oraz naprawa silników elektrycznych o mocy od 15 do 200 kW.
Notice description
Opis zamówienia: 1. Typy silników przewidzianych do remontu/napraw (moc w kW)
SF 160-L4 H(hamulec) 15
2Sg 200 22
2Sg 225 22
2SIE200L68 22
SF 180-L4 22
SF 200-L6 22
2Sg 200 30
2SIEK 200L4 30
2SKg 200L4 30
2Sg 200 37
2Sg 280 37
2Skg 225S4 37
2Sg 280 S8 37
2Sg 250 55
2Slg 250 M4 55
2SIEK 225 M4C 55
2SKg 225 M4 55
2SKg225 M4Z 55
M3AA 225SMC4 (SF1,15) 55
SF 250-M4 55
SF 280-M4 75
2Sg 280 75
SF 280-L4 90
SzJe 946 100
2Sg 315 110
2Sg 315 M8Bz (HE) 110
SgM 315 S4 110
DSkg 315 M4A 132
2Sg 315 160
SEE355ML8AsIE1 160
SzDc – 156 D 160
Se-355S6 160
dSg 315L4A 200
3MOT 1LG6 317 4MA50Z-SIMENS 200
2. Zakres napraw obejmował będzie:
a) demontaż elementów silnika, weryfikacja techniczna podzespołów;
b) piaskowanie obudowy silnika;
c) mycie uzwojeń stojana i wirnika;
d) usunięcie zwarcia, lutowanie przewodów i końcówek;
e) suszenie i impregnacja uzwojeń;
f) wymiana łożysk;
g) wymiana śrub, podkładek, listwy zaciskowej lub szpilek przyłącza elektrycznego silnika wraz z izolatorami;
h) sprawdzenie krzywizn wału;
i) wyważenie części wirujących;
j) montaż silnika;
k) zabezpieczenie antykorozyjne silnika;
l) zabezpieczenie końcówki wału silnika na czas transportu;
m) opis listwy przyłączeniowej uzwojeń silnika, uziemienia, listwy przyłączeniowej czujników temperatury,
Dokumentacja każdego silnika musi zawierać protokoły badań i/lub pomiarów oraz schemat montażowy.
3. Zakres remontu obejmował będzie:
a) zakres ujęty w pkt.1 – naprawa silnika elektrycznego;
b) demontaż uzwojeń stojana i wirnika;
c) wykonanie i montaż nowych uzwojeń stojana i wirnika - w przypadku silników pierścieniowych;
d) wymiana czujników temperatury uzwojeń wraz z przewodami oraz listwą zaciskową;
e) wykonanie nowych połączeń z wymianą przewodów elektrycznych, końcówek, zacisków, przepustów, zadławień, uszczelnień, itp;
f) remont mechaniczny stojana i wirnika;
g) uzupełnienie uszkodzonych lub brakujących elementów (podzespołów) takich jak osłony, pokrywy głowicy przyłączeniowej, gniazd łożyskowych, smarowniczek (kalamitek), kratek wentylacyjnych, osłon wentylatora chłodzenia silnika wraz z wentylatorem, wymiana układu smarowania, naprawa lub wymiana szczotkotrzymaczy, naprawa lub wymiana pierścieni (dotyczy silników pierścieniowych);
h) montaż silnika;
i) piaskowanie obudowy silnika,
j) zabezpieczenie antykorozyjne.
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Typ zamówienia: Usługi
Okres związania ofertą: przez okres90 dni
przez okres: 90 dni
Składanie ofert częściowych: Nie
Składanie ofert wariantowych: Nie
Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę zgodnie z wykazem określonym w SIWZ.
Wymagania:
1. Złom miedziany powstały w wyniku remontu silników będzie zwrócony Zamawiającemu. Pozostałe odpady zostaną zagospodarowane przez Wykonawcę robót.
2. Remont lub naprawa powinny być wykonane zgodnie z DTR producenta silników przy zastosowaniu materiałów i środków o parametrach nie gorszych niż stosowane przez producenta. Wskazane jest, aby silniki po wykonanej naprawie lub remoncie posiadały klasę izolacji F (impregnacja próżniowo-ciśnieniowa VPI) lub wyższą. Silniki po wykonanej naprawie lub remoncie powinny mieć czytelną i trwałą tabliczkę znamionową godną z PN-G-50003-2003 pkt.2.9. Silniki muszą być wyposażone w niezbędne tabliczki ostrzegawcze i informacyjne, wykonane i mocowane w sposób zapewniający ich trwałość przez cały czas użytkowania.
3. W przypadku wykonania remontu silnika o klasie sprawności IE2 lub IE3, silnik po remoncie musi posiadać sprawność nie niższą niż określona w dokumentacji technicznej producenta, co wykonawca potwierdzi stosownym protokołem z badań silnika.
4. W ramach usługi należy przewidzieć koszty transportu silników pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą.
5. Wykonawca po wykonanej naprawie lub remoncie silnika jest zobowiązany wystawić stosowne protokoły badań i/lub pomiarów, sprawdzeń i oględzin, deklarację zgodności z obowiązującymi w górnictwie polskim przepisami oraz kartę gwarancyjną na wykonaną usługę z okresem gwarancyjnym nie krótszym niż 12 m-cy po wykonanym remoncie silnika i 12 m-cy po naprawie. Wykonawca usługi dla każdego silnika wystawi oświadczenie – zgodę do zabudowy i podłączenia silnika w urządzeniu, wykonaną przez wykwalifikowane służby działu energo-maszynowego O/ZG „Polkowice-Sieroszowice” bez utraty świadczeń gwarancyjnych przez zamawiającego.
6. Umowa zostanie zawarta na okres do 31.12.2017r.
Informacje o wadium: Wadium można wnieść:
w pieniądzu na rachunek nr 79103015080000000500228229
w poręczeniach bankowych
w gwarancjach bankowych
w gwarancjach ubezpieczeniowych
Kwota wadium:
Remont oraz naprawa silników elektrycznych o mocy od 15 do 200 kW.: 10 000,00 PLN
Kryteria oceny ofert: Kryteria / Criteria:
Cena / Price - 100,00%
Termin wykonania zamówienia: Umowa na okres do 31.12.2017r
Umowa ramowa: Nie
Zamówienie centralne: Nie
SF 160-L4 H(hamulec) 15
2Sg 200 22
2Sg 225 22
2SIE200L68 22
SF 180-L4 22
SF 200-L6 22
2Sg 200 30
2SIEK 200L4 30
2SKg 200L4 30
2Sg 200 37
2Sg 280 37
2Skg 225S4 37
2Sg 280 S8 37
2Sg 250 55
2Slg 250 M4 55
2SIEK 225 M4C 55
2SKg 225 M4 55
2SKg225 M4Z 55
M3AA 225SMC4 (SF1,15) 55
SF 250-M4 55
SF 280-M4 75
2Sg 280 75
SF 280-L4 90
SzJe 946 100
2Sg 315 110
2Sg 315 M8Bz (HE) 110
SgM 315 S4 110
DSkg 315 M4A 132
2Sg 315 160
SEE355ML8AsIE1 160
SzDc – 156 D 160
Se-355S6 160
dSg 315L4A 200
3MOT 1LG6 317 4MA50Z-SIMENS 200
2. Zakres napraw obejmował będzie:
a) demontaż elementów silnika, weryfikacja techniczna podzespołów;
b) piaskowanie obudowy silnika;
c) mycie uzwojeń stojana i wirnika;
d) usunięcie zwarcia, lutowanie przewodów i końcówek;
e) suszenie i impregnacja uzwojeń;
f) wymiana łożysk;
g) wymiana śrub, podkładek, listwy zaciskowej lub szpilek przyłącza elektrycznego silnika wraz z izolatorami;
h) sprawdzenie krzywizn wału;
i) wyważenie części wirujących;
j) montaż silnika;
k) zabezpieczenie antykorozyjne silnika;
l) zabezpieczenie końcówki wału silnika na czas transportu;
m) opis listwy przyłączeniowej uzwojeń silnika, uziemienia, listwy przyłączeniowej czujników temperatury,
Dokumentacja każdego silnika musi zawierać protokoły badań i/lub pomiarów oraz schemat montażowy.
3. Zakres remontu obejmował będzie:
a) zakres ujęty w pkt.1 – naprawa silnika elektrycznego;
b) demontaż uzwojeń stojana i wirnika;
c) wykonanie i montaż nowych uzwojeń stojana i wirnika - w przypadku silników pierścieniowych;
d) wymiana czujników temperatury uzwojeń wraz z przewodami oraz listwą zaciskową;
e) wykonanie nowych połączeń z wymianą przewodów elektrycznych, końcówek, zacisków, przepustów, zadławień, uszczelnień, itp;
f) remont mechaniczny stojana i wirnika;
g) uzupełnienie uszkodzonych lub brakujących elementów (podzespołów) takich jak osłony, pokrywy głowicy przyłączeniowej, gniazd łożyskowych, smarowniczek (kalamitek), kratek wentylacyjnych, osłon wentylatora chłodzenia silnika wraz z wentylatorem, wymiana układu smarowania, naprawa lub wymiana szczotkotrzymaczy, naprawa lub wymiana pierścieni (dotyczy silników pierścieniowych);
h) montaż silnika;
i) piaskowanie obudowy silnika,
j) zabezpieczenie antykorozyjne.
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Typ zamówienia: Usługi
Okres związania ofertą: przez okres90 dni
przez okres: 90 dni
Składanie ofert częściowych: Nie
Składanie ofert wariantowych: Nie
Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę zgodnie z wykazem określonym w SIWZ.
Wymagania:
1. Złom miedziany powstały w wyniku remontu silników będzie zwrócony Zamawiającemu. Pozostałe odpady zostaną zagospodarowane przez Wykonawcę robót.
2. Remont lub naprawa powinny być wykonane zgodnie z DTR producenta silników przy zastosowaniu materiałów i środków o parametrach nie gorszych niż stosowane przez producenta. Wskazane jest, aby silniki po wykonanej naprawie lub remoncie posiadały klasę izolacji F (impregnacja próżniowo-ciśnieniowa VPI) lub wyższą. Silniki po wykonanej naprawie lub remoncie powinny mieć czytelną i trwałą tabliczkę znamionową godną z PN-G-50003-2003 pkt.2.9. Silniki muszą być wyposażone w niezbędne tabliczki ostrzegawcze i informacyjne, wykonane i mocowane w sposób zapewniający ich trwałość przez cały czas użytkowania.
3. W przypadku wykonania remontu silnika o klasie sprawności IE2 lub IE3, silnik po remoncie musi posiadać sprawność nie niższą niż określona w dokumentacji technicznej producenta, co wykonawca potwierdzi stosownym protokołem z badań silnika.
4. W ramach usługi należy przewidzieć koszty transportu silników pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą.
5. Wykonawca po wykonanej naprawie lub remoncie silnika jest zobowiązany wystawić stosowne protokoły badań i/lub pomiarów, sprawdzeń i oględzin, deklarację zgodności z obowiązującymi w górnictwie polskim przepisami oraz kartę gwarancyjną na wykonaną usługę z okresem gwarancyjnym nie krótszym niż 12 m-cy po wykonanym remoncie silnika i 12 m-cy po naprawie. Wykonawca usługi dla każdego silnika wystawi oświadczenie – zgodę do zabudowy i podłączenia silnika w urządzeniu, wykonaną przez wykwalifikowane służby działu energo-maszynowego O/ZG „Polkowice-Sieroszowice” bez utraty świadczeń gwarancyjnych przez zamawiającego.
6. Umowa zostanie zawarta na okres do 31.12.2017r.
Informacje o wadium: Wadium można wnieść:
w pieniądzu na rachunek nr 79103015080000000500228229
w poręczeniach bankowych
w gwarancjach bankowych
w gwarancjach ubezpieczeniowych
Kwota wadium:
Remont oraz naprawa silników elektrycznych o mocy od 15 do 200 kW.: 10 000,00 PLN
Kryteria oceny ofert: Kryteria / Criteria:
Cena / Price - 100,00%
Termin wykonania zamówienia: Umowa na okres do 31.12.2017r
Umowa ramowa: Nie
Zamówienie centralne: Nie
Time limit for receipt of tenders
2015-03-17 13:00:00.0
Location
Kancelaria KGHM Polska Miedź S.A. O/ZG "Polkowice-Sieroszowice" Kaźmierzów
Category assortment
Maintenance and repair
Buyer details
Oddział Zakład Górniczy Polkowice-Sieroszowice
59-101 Polkowice
Kaźmierzów
KGHM Polska Miedz S.A.
59-301 Lubin
ul. Marii Skłodowskiej Curie 48
wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000023302, NIP 692-000-00-13, wysokość kapitału zakładowego 2.000.000.000 zł, kapitał wpłacony w całości.