Wygłuszenie trzech sal dydaktycznych skutkujące zmniejszeniem pogłosu - zakup wraz z usługą montażu paneli sufitowych o podwyższonej chłonności dźwięku oraz elementów wygłuszających na ścianach w ramach realizacji działań w obszarze Dostępności architektonicznej.
Opis zapytania
Powstaje w kontekście projektu:
FERS.03.01-IP.08-0198/24 - Collegium Da Vinci uczelnią coraz bardziej dostępną
Cel zamówienia:
• Wygłuszenie trzech sal dydaktycznych skutkujące zmniejszeniem pogłosu - zakup wraz z usługą montażu paneli sufitowych
o podwyższonej chłonności dźwięku oraz elementów wygłuszających na ścianach w ramach realizacji działań w obszarze Dostępności architektonicznej.
• Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu „Collegium Da Vinci uczelnią coraz bardziej dostępną”, objętego wnioskiem
o dofinansowanie w ramach Priorytetu 3 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, Działania 03.01 Dostępność szkolnictwa wyższego, Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, nr FERS.03.01-IP.08-0198/24.
Opis przedmiotu zamówienia:
• Wygłuszenie trzech sal przyczyni się do stworzenia bardziej przyjaznego
i profesjonalnego środowiska edukacyjnego, zgodnego z najwyższym standardem dostępności. Montaż paneli zapewni poprawę komfortu akustycznego, zredukuje pogłos, poprawi jakość nauczania, wspomoże osoby neuroróżnorodne i zwiększy efektywność komunikacji.
a) Termin dostawy płyt: do 10 lutego 2026 r. w godz. pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 – 15:00
b) Wykonawca zobowiązany będzie w minimum 2 dni robocze przed planowanym terminem dostawy, poinformować drogą mailową lub telefoniczną wyznaczonego pracownika Zamawiającego o planowanej dostawie i uzyskać stosowne potwierdzenie.
c) Termin realizacji usługi montażu: 12 – 25 lutego 2026 r.
d) Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu realizacji usługi montażu.
e) Miejsce: Collegium Da Vinci w Poznaniu ul. gen. T. Kutrzeby 10 61-719 Poznań; sale: N.401, N.405 i N.410.
f) Wykonawca winien posiadać aktualną certyfikację wydaną przez autoryzowanego dystrybutora płyt, potwierdzającą:
- znajomość systemu montażowego
- przeszkolenie w zakresie instalacji produktu objętego zamówieniem
g) Zakres zamówienia obejmuje:
- zakup i montaż paneli sufitowych (płyta akustyczna o wymiarach 120x60cm, montaż stropowy) o podwyższonej chłonności dźwięku oraz elementów wygłuszających na ścianach (płyta akustyczna o wymiarach 120x60cm, montaż ścienny)
- Wymogi techniczne płyty:
* wymiary (mm) - 1200 x 600
* dwuwarstwowa płyta akustyczna z wełny drzewnej łączonej magnezytem
* pochodzenie naturalne - mineralno-roślinne
* grubość panelu 25 mm+25 mm = razem 50 mm (panel +wełna mineralna)
* wymagana frezowana krawędź typu AK01
* pochłanianie dźwięku - warstwa akustyczna min 25 mm, klasa
A w zakresie częstotliwości min 0,95 NRC (Noise Reduction Coefficient)
* przewodność cieplna min 0,9m kwK/W
* reakcja na ogień - Euroklasa B-s 1,d0
* kolor Biały (zbliżony do RAL 9010)
* wymagana deklaracja właściwości użytkowych przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem (UE) nr 305/2011 i innymi normami zharmonizowanymi (EN)
- Ilość paneli – 204 sztuki.
- Wizja lokalna możliwa w dniu 7 stycznia 2026 r. w siedzibie zamawiającego w godzinach 11:00-13:00.
- Montaż paneli we wskazanych salach:
N.401- 12szt na ścianie i 56szt na suficie
N.405- 12szt na ścianie i 56szt na suficie
N.410- 12szt na ścianie i 56szt na suficie
Powierzchnia ok. 150 m2.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
• Wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia parametry techniczne i wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do formularza ofertowego karty technicznej produktu.
• Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców.
• W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w przedmiocie zamówienia. Nazwy podane w wykazie w zapytaniu ofertowym należy rozumieć jako nazwy preferowanego typu. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych spełniających wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie.
• Zamawiający wymaga aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad materiałowych i prawnych, zgodny z normami
w zakresie ergonomii i bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednio zapakowany na czas transportu, dostarczony wraz z instrukcją obsługi/montażu w języku polskim (jeśli dotyczy).
• Składana oferta musi uwzględniać zarówno koszty zakupu, dostawy i montażu.
Tryb udzielenia zamówienia:
• Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w oparciu o zasadę konkurencyjności określoną w „Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021–2027”.
• Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione poprzez zamieszczenie go w bazie konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl .
• Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych, w związku z czym nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w ustawie.
3. Sposób porozumiewania się w postępowaniu. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.
• Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wyłącznie drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności.
• Zamawiający za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności udzieli wyjaśnień w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu, w którym wpłynęło zapytanie Wykonawcy.
• Zamawiający informuje, iż udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli pytania wpłyną po tym terminie lub dotyczą udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić pytania bez odpowiedzi.
• Wyjaśnienia będą stanowić integralną część zapytania ofertowego.
• W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający, uwzględniając przesłane uwagi, może dokonać zmiany treści niniejszego zapytania oraz odpowiednio wydłużyć termin składania ofert.
• Wykonawca zobowiązany jest śledzić zapytanie ofertowe upublicznione w Bazie Konkurencyjności w zakresie pytań i udzielonych odpowiedzi oraz wprowadzonych ewentualnych zmian w treści zapytania ofertowego.
• Wykonawca może wycofać złożoną ofertę. W przypadku niewycofania oferty poprzez Bazę Konkurencyjności, oferta będzie podlegać ocenie.
• Osoby do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Jędrzej Matuszczak, e-mail: jedrzej.matuszczak@cdv.pl
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: Poznań, Gmina: Poznań-Stare Miasto, Miejscowość: Poznań
FERS.03.01-IP.08-0198/24 - Collegium Da Vinci uczelnią coraz bardziej dostępną
Cel zamówienia:
• Wygłuszenie trzech sal dydaktycznych skutkujące zmniejszeniem pogłosu - zakup wraz z usługą montażu paneli sufitowych
o podwyższonej chłonności dźwięku oraz elementów wygłuszających na ścianach w ramach realizacji działań w obszarze Dostępności architektonicznej.
• Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu „Collegium Da Vinci uczelnią coraz bardziej dostępną”, objętego wnioskiem
o dofinansowanie w ramach Priorytetu 3 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, Działania 03.01 Dostępność szkolnictwa wyższego, Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, nr FERS.03.01-IP.08-0198/24.
Opis przedmiotu zamówienia:
• Wygłuszenie trzech sal przyczyni się do stworzenia bardziej przyjaznego
i profesjonalnego środowiska edukacyjnego, zgodnego z najwyższym standardem dostępności. Montaż paneli zapewni poprawę komfortu akustycznego, zredukuje pogłos, poprawi jakość nauczania, wspomoże osoby neuroróżnorodne i zwiększy efektywność komunikacji.
a) Termin dostawy płyt: do 10 lutego 2026 r. w godz. pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 – 15:00
b) Wykonawca zobowiązany będzie w minimum 2 dni robocze przed planowanym terminem dostawy, poinformować drogą mailową lub telefoniczną wyznaczonego pracownika Zamawiającego o planowanej dostawie i uzyskać stosowne potwierdzenie.
c) Termin realizacji usługi montażu: 12 – 25 lutego 2026 r.
d) Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu realizacji usługi montażu.
e) Miejsce: Collegium Da Vinci w Poznaniu ul. gen. T. Kutrzeby 10 61-719 Poznań; sale: N.401, N.405 i N.410.
f) Wykonawca winien posiadać aktualną certyfikację wydaną przez autoryzowanego dystrybutora płyt, potwierdzającą:
- znajomość systemu montażowego
- przeszkolenie w zakresie instalacji produktu objętego zamówieniem
g) Zakres zamówienia obejmuje:
- zakup i montaż paneli sufitowych (płyta akustyczna o wymiarach 120x60cm, montaż stropowy) o podwyższonej chłonności dźwięku oraz elementów wygłuszających na ścianach (płyta akustyczna o wymiarach 120x60cm, montaż ścienny)
- Wymogi techniczne płyty:
* wymiary (mm) - 1200 x 600
* dwuwarstwowa płyta akustyczna z wełny drzewnej łączonej magnezytem
* pochodzenie naturalne - mineralno-roślinne
* grubość panelu 25 mm+25 mm = razem 50 mm (panel +wełna mineralna)
* wymagana frezowana krawędź typu AK01
* pochłanianie dźwięku - warstwa akustyczna min 25 mm, klasa
A w zakresie częstotliwości min 0,95 NRC (Noise Reduction Coefficient)
* przewodność cieplna min 0,9m kwK/W
* reakcja na ogień - Euroklasa B-s 1,d0
* kolor Biały (zbliżony do RAL 9010)
* wymagana deklaracja właściwości użytkowych przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem (UE) nr 305/2011 i innymi normami zharmonizowanymi (EN)
- Ilość paneli – 204 sztuki.
- Wizja lokalna możliwa w dniu 7 stycznia 2026 r. w siedzibie zamawiającego w godzinach 11:00-13:00.
- Montaż paneli we wskazanych salach:
N.401- 12szt na ścianie i 56szt na suficie
N.405- 12szt na ścianie i 56szt na suficie
N.410- 12szt na ścianie i 56szt na suficie
Powierzchnia ok. 150 m2.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
• Wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia parametry techniczne i wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do formularza ofertowego karty technicznej produktu.
• Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców.
• W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w przedmiocie zamówienia. Nazwy podane w wykazie w zapytaniu ofertowym należy rozumieć jako nazwy preferowanego typu. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych spełniających wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie.
• Zamawiający wymaga aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad materiałowych i prawnych, zgodny z normami
w zakresie ergonomii i bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednio zapakowany na czas transportu, dostarczony wraz z instrukcją obsługi/montażu w języku polskim (jeśli dotyczy).
• Składana oferta musi uwzględniać zarówno koszty zakupu, dostawy i montażu.
Tryb udzielenia zamówienia:
• Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w oparciu o zasadę konkurencyjności określoną w „Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021–2027”.
• Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione poprzez zamieszczenie go w bazie konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl .
• Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych, w związku z czym nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w ustawie.
3. Sposób porozumiewania się w postępowaniu. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.
• Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wyłącznie drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności.
• Zamawiający za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności udzieli wyjaśnień w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu, w którym wpłynęło zapytanie Wykonawcy.
• Zamawiający informuje, iż udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli pytania wpłyną po tym terminie lub dotyczą udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić pytania bez odpowiedzi.
• Wyjaśnienia będą stanowić integralną część zapytania ofertowego.
• W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający, uwzględniając przesłane uwagi, może dokonać zmiany treści niniejszego zapytania oraz odpowiednio wydłużyć termin składania ofert.
• Wykonawca zobowiązany jest śledzić zapytanie ofertowe upublicznione w Bazie Konkurencyjności w zakresie pytań i udzielonych odpowiedzi oraz wprowadzonych ewentualnych zmian w treści zapytania ofertowego.
• Wykonawca może wycofać złożoną ofertę. W przypadku niewycofania oferty poprzez Bazę Konkurencyjności, oferta będzie podlegać ocenie.
• Osoby do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Jędrzej Matuszczak, e-mail: jedrzej.matuszczak@cdv.pl
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: Poznań, Gmina: Poznań-Stare Miasto, Miejscowość: Poznań
Termin składania ofert
Thu Jan 08 22:59:59 GMT 2026
Lokalizacja
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: Poznań, Gmina: Poznań-Stare Miasto, Miejscowość: Poznań
Kategoria asortymentowa
Materiały izolacyjne
Dane nabywcy
Collegium Da Vinci
Gen. Tadeusza Kutrzeby 10
61-719 Poznań
Województwo: wielkopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7831121773
Gen. Tadeusza Kutrzeby 10
61-719 Poznań
Województwo: wielkopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7831121773