ZAK/2025/002447 - Obsługa w zakresie sprzątania, obsługi szatni oraz utrzymania terenów zielonych Animex Szczecin

Opis zapytania

Dzień dobry,

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do składnia ofert cenowych na obsługę w zakresie świadczenia usług: sprzątania, obsługi szatni oraz utrzymania terenów zielonych w zakładzie Animex Szczecin.

I. USŁUGA SPRZĄTANIA

Zakres usługi:

Do zakresu ogólnych obowiązków i odpowiedzialności pracownika należy utrzymanie czystości o łącznej powierzchni 1900 m2 w budynku: administracyjnym, ambulatorium, elektrociepłowni, warsztatów mechanicznych, podczyszczalni, budynków Straży Przemysłowej.                                                                                                                   

Zakres pracy obejmuje sprzątanie pomieszczeń: biurowych, sanitarnych, kabin-WC, sal konferencyjnych, holi, klatek schodowych, korytarzy, pokoi degustacyjnych, szatni oraz gabinetów lekarskich i zabiegowych, pomieszczeń socjalnych , magazyn palet.

Sprzątanie i obsługa: śluzy sanitarnej VIP w bud. produkcyjnym i szatni roboczej w bud. socjalnym B-6 i A3, pomieszczeń biurowych, warsztatów mechanicznych, laboratorium, elektrociepłowni, podczyszczalni ścieków, holi i klatek.

Codzienny zakres czynności obejmuje:

mycie i konserwację powierzchni podłogowych przy użyciu odpowiednich środków i maszyn,

odkurzanie wykładzin i dywanów, krzeseł- metodą ekstrakcyjną ( na mokro) oraz metodą pianową ( na sucho)

pielęgnacja mebli biurowych,

ścieranie kurzu z regałów, biurek, parapetów, itp.,

podlewanie kwiatów (w korytarzach, holach, salach konferencyjnych, itp.),

zamiatanie, opróżnianie koszy,

mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, czyszczenie i polerowanie armatury sanitarnej,

mycie - kilkakrotne przecieranie w ciągu dnia drzwi oszklonych,

bieżące utrzymanie czystości okien w holu (parter) budynku administracyjnego,

zaopatrzenie w materiały stanowiące wyposażenie toalet( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydła w płynie , kostki zapachowe, odświeżacze)

pranie żaluzji pionowych i wertykali, 

czyszczenie sufitów podwieszanych bez konieczności wyłączania biura z pracy

Laboratorium chemiczne i mikrobiologiczne:

 mycie i pielęgnacja podłóg ( ŚRODKI MYJĄCO ODTŁUSZCZAJACE I DEZYNFEKUJACE)

pielęgnacja mebli biurowych

mycie  drzwi parapetów, lamperii, przeszkleń, grzejników

opróżnianie koszy na śmieci

mycie okien

mycie i dezynfekcja  toalet( ŚRODEK MYJĄCO DEZYNFEKUJĄCY)

mycie urządzeń laboratoryjnych (ŚRODEK NA BAZIE ETANOLU PRZEZNACZONY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ,MA DZIAŁANIE BAKTERIOBÓJCZYE GRZYBOBÓJCZE)

codzienne dezynfekowanie powierzchni roboczych

mycie  i wyparzanie szkieł laboratoryjnych

wywożenie odpadów na produkcję

mycie i dezynfekcja glazury, terakoty, armatury i urządzeń sanitarnych

II. USŁUGA SPRZĄTANIA I OBSŁUGI SZATNI

Zakres usługi:

Obsługa całodobowa szatni we wszystkie dni robocze a także w soboty, niedziele i święta w dwóch budynkach. . Ilość pracowników ANIMEX w weekendy jest uzależniona od potrzeb produkcji, czasem jest to do max 300 os., a czasem cały zakład pracuje.

-nie dopuszczanie osób obcych do korzystania z pomieszczeń szatni, węzłów sanitarnych,

-pilnowanie by w szatni przechowywane było wyłącznie czyste obuwie i odzież ochronna,

-w przypadku pozostawienia w szatni przez pracownika ANIMEX brudnego obuwia, obowiązkiem pracownika szatni jest umycie tych butów,

-w przypadku pozostawienia w szatni przez pracownika ANIMEX zabrudzonej odzieży,  obowiązkiem pracownika szatni jest przekazanie tej odzieży do śluzy składowania odzieży brudnej będących w szatniach,

-codziennego sprzątania wszystkich pomieszczeń  szatni, węzłów sanitarnych, z czyszczeniem i polerowaniem armatury sanitarnej, holi, klatek schodowych, korytarzy,

-utrzymywanie na bieżąco w czystości sanitarnej kabin WC, kabin natryskowych,

-ścieranie kurzu z szafek, wieszaków, parapetów, itp.,

-mycie - kilkakrotne przecieranie w ciągu dnia drzwi oszklonych oraz bieżące utrzymanie w czystości okien w szatniach,

-wietrzenie bieżące szatni przez otwarcie okien w pomieszczeniach szatni ale tylko tych, które maja zabezpieczenia w siatki ochronne przed owadami, insektami,

-dostawca usługi dokonuje bieżącego zakupu i dostawy środków chemicznych przeznaczonych do utrzymania właściwego stanu sanitarnego pomieszczeń szatni, urządzeń sanitarnych i wszelkiej armatury sanitarnej

-bieżącego uzupełniania dozowników do mydła kąpielowego w płynie oraz bieżącego uzupełniania tego mydła w dozownikach we wszystkich kabinach kąpielowych

-wykonywanie prac w powierzonych mu pomieszczeniach przy przestrzeganiu przepisów prawa w zakresie ochrony p-poż. i higieny pracy oraz ochrony mienia Zleceniodawcy.

-przeszkolenia pracowników mu podległych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi na zajmowanym stanowisku pracy, przepisami BHP, P-poż, HACCP.

-zgłaszanie wszelkich usterek zaistniałych na terenie szatni.

-bieżące uaktualnianie badań okresowych i książeczek zdrowia pracowników.

-dostawca zapozna wszystkich pracowników z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, bhp i p-poż u Zleceniodawcy.

-dostawca zapewnieni pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz prowadzić będzie systematyczne szkolenia w zakresie bhp i p-poż,

-dostawca zobowiązuje się do codziennego  koordynowania powierzonymi mu usługami oraz do  prowadzenia kontroli i dozoru pracowników jak i jakości wykonywanej przez nich pracy (w tym w soboty , niedziele, święta).

-powierzchnia szatni w budynku B6 : 2 400 m2 w tym hol; A3 parter : 200 m2 w tym hol, (szatnia na Ip. wyłączona z użytkowania od lipca powierzchnia 220 m2).

III. USŁUGA UTRZYMANIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO ZAKŁADU :

Zakres usługi:

Utrzymanie czystości i stanu sanitarnego: chodników – 5000 m2 , dróg i placów – 30000 m2 ,  terenów zielonych – 25000 m2.

-codzienne zamiatanie placów, chodników i dróg,

-prace porządkowe wokół budynków biurowych, produkcyjnych, bramach wjazdowych przy posterunkach 

-zbieranie z terenu zakładu śmieci (np. niedopałki papierosów, papier, folia, itp.),

-opróżnianie koszy na śmieci,

-bieżące utrzymanie czystości przy kontenerach na śmieci,

-odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników i innych miejsc wskazanych.

-białkowanie wapnem krawężników,

-koszenie, grabienie traw i jej wywóz w miejsca wskazane przez Koordynatora prac,

-podlewanie traw, krzewów i drzew,

-dokonywanie przecinki krzewów, drzewostanów.

W sprawie odbycia wizji lokalnej proszę o kontakt z Magdaleną Bochowicz tel. 881926720

Przed przystąpieniem do wizji proszę o uzupełnienie i podpisanie umowy o poufności oraz przesłanie jej skanu do mnie na adres: agnieszka.wydra@animex.pl. Skan umowy znajduje się w załączeniu.

Po stronie usługodawcy:

-drobny sprzęt do wykonywania usługi - proszę o dołączenie wykazu jako załącznik do oferty;

-materiały higieniczne i środki czystości ( wykaz w załączeniu)

-badania, posiłki profilaktyczne

-odzież ochronna

 

Po stronie usługobiorcy:

-wykaz stosowanej chemii;

 

Wymagania ogólne:

Termin płatności, preferowana e-faktura, termin płatności 30 dni,  liczony od momentu dostarczenia do Animex prawidłowo wystawionej faktury,

Data oczekiwanej realizacji od marzec 2026

 

Proszę o przedstawienie nowoczesnych rozwiązań w zakresie oszczędności mediów oraz systemu/aplikacji do kontroli, raportów.

 

Szczegółowy harmonogram mycia i dezynfekcji wraz z metrażem znajduje się w załączonym pliku XLS.

 

Proszę o załączenie oferty w pliku PDF z imieniem i nazwiskiem kupca prowadzącego- Agnieszka Wydra.

 

W ofercie należy uwzględnić:

- wartość usługi netto TOTAL ( w pliku xls podać wartości składowych);

-ilość osób do obsługi kontraktu w rozbiciu wg hierarchii;

-informację czy firma jest ZPCh;

-odpis PFRON nie pomniejszając wartości TOTAL w oczekiwanej wysokości 30% usług.

-warunki i termin płatności minimum 30 dni liczone od momentu prawidłowo wystawionej faktury;

 

Umowa z deklaracją stabilności cen na minimum 1 rok  liczony od momentu podpisania obustronnie umowy.

 

W przypadku pytań:

- związanych z warunkami handlowymi Agnieszka Wydra- pytania należy kierować za pośrednictwem wiadomości na platformie zakupowej;

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z centrum wsparcia klienta platformy zakupowej tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; e-mail: helpdesk@logintrade.net

 

Grupa Animex zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia;

- swobodnego wyboru oferty;

- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.

 

Pozdrawiam

Agnieszka Wydra

Produkty
1. miesięczny koszt usługi sprzątania i obsługi szatni - 12 msc
2. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - sb- nd - 1 rbg.
3. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - tydzień roboczy - 1 rbg.
4. Usługa utrzymania terenu zewnętrznego - 12 msc
5. usługa sprzątania w budynku administracyjnym, produkcyjnym oraz technicznym - 12 msc
6. Odpis na PFRON - 12 msc

Złóż ofertę

Termin składania ofert

2026-01-23 09:00:00.0

Lokalizacja

ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa

Kategoria asortymentowa

Usługi sprzątania
Utrzymanie zieleni
Płody rolne
Rośliny
Sprzęt związany z rolnictwem, sadownictwem, ogrodnictwem i hodowlą zwierząt
Usługi związane z rolnictwem, sadownictwem, ogrodnictwem i hodowlą

Dane nabywcy

Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951

Dane kontaktowe