ZAK/2025/002447 - Obsługa w zakresie sprzątania, obsługi szatni oraz utrzymania terenów zielonych Animex Szczecin
Opis zapytania
Dzień dobry,
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam do składnia ofert cenowych na obsługę w zakresie świadczenia usług: sprzątania, obsługi szatni oraz utrzymania terenów zielonych w zakładzie Animex Szczecin.
I. USŁUGA SPRZĄTANIA
Zakres usługi:
Do zakresu ogólnych obowiązków i odpowiedzialności pracownika należy utrzymanie czystości o łącznej powierzchni 1900 m2 w budynku: administracyjnym, ambulatorium, elektrociepłowni, warsztatów mechanicznych, podczyszczalni, budynków Straży Przemysłowej.
Zakres pracy obejmuje sprzątanie pomieszczeń: biurowych, sanitarnych, kabin-WC, sal konferencyjnych, holi, klatek schodowych, korytarzy, pokoi degustacyjnych, szatni oraz gabinetów lekarskich i zabiegowych, pomieszczeń socjalnych , magazyn palet.
Sprzątanie i obsługa: śluzy sanitarnej VIP w bud. produkcyjnym i szatni roboczej w bud. socjalnym B-6 i A3, pomieszczeń biurowych, warsztatów mechanicznych, laboratorium, elektrociepłowni, podczyszczalni ścieków, holi i klatek.
Codzienny zakres czynności obejmuje:
mycie i konserwację powierzchni podłogowych przy użyciu odpowiednich środków i maszyn,
odkurzanie wykładzin i dywanów, krzeseł- metodą ekstrakcyjną ( na mokro) oraz metodą pianową ( na sucho)
pielęgnacja mebli biurowych,
ścieranie kurzu z regałów, biurek, parapetów, itp.,
podlewanie kwiatów (w korytarzach, holach, salach konferencyjnych, itp.),
zamiatanie, opróżnianie koszy,
mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, czyszczenie i polerowanie armatury sanitarnej,
mycie - kilkakrotne przecieranie w ciągu dnia drzwi oszklonych,
bieżące utrzymanie czystości okien w holu (parter) budynku administracyjnego,
zaopatrzenie w materiały stanowiące wyposażenie toalet( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydła w płynie , kostki zapachowe, odświeżacze)
pranie żaluzji pionowych i wertykali,
czyszczenie sufitów podwieszanych bez konieczności wyłączania biura z pracy
Laboratorium chemiczne i mikrobiologiczne:
mycie i pielęgnacja podłóg ( ŚRODKI MYJĄCO ODTŁUSZCZAJACE I DEZYNFEKUJACE)
pielęgnacja mebli biurowych
mycie drzwi parapetów, lamperii, przeszkleń, grzejników
opróżnianie koszy na śmieci
mycie okien
mycie i dezynfekcja toalet( ŚRODEK MYJĄCO DEZYNFEKUJĄCY)
mycie urządzeń laboratoryjnych (ŚRODEK NA BAZIE ETANOLU PRZEZNACZONY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ,MA DZIAŁANIE BAKTERIOBÓJCZYE GRZYBOBÓJCZE)
codzienne dezynfekowanie powierzchni roboczych
mycie i wyparzanie szkieł laboratoryjnych
wywożenie odpadów na produkcję
mycie i dezynfekcja glazury, terakoty, armatury i urządzeń sanitarnych
II. USŁUGA SPRZĄTANIA I OBSŁUGI SZATNI
Zakres usługi:
Obsługa całodobowa szatni we wszystkie dni robocze a także w soboty, niedziele i święta w dwóch budynkach. . Ilość pracowników ANIMEX w weekendy jest uzależniona od potrzeb produkcji, czasem jest to do max 300 os., a czasem cały zakład pracuje.
-nie dopuszczanie osób obcych do korzystania z pomieszczeń szatni, węzłów sanitarnych,
-pilnowanie by w szatni przechowywane było wyłącznie czyste obuwie i odzież ochronna,
-w przypadku pozostawienia w szatni przez pracownika ANIMEX brudnego obuwia, obowiązkiem pracownika szatni jest umycie tych butów,
-w przypadku pozostawienia w szatni przez pracownika ANIMEX zabrudzonej odzieży, obowiązkiem pracownika szatni jest przekazanie tej odzieży do śluzy składowania odzieży brudnej będących w szatniach,
-codziennego sprzątania wszystkich pomieszczeń szatni, węzłów sanitarnych, z czyszczeniem i polerowaniem armatury sanitarnej, holi, klatek schodowych, korytarzy,
-utrzymywanie na bieżąco w czystości sanitarnej kabin WC, kabin natryskowych,
-ścieranie kurzu z szafek, wieszaków, parapetów, itp.,
-mycie - kilkakrotne przecieranie w ciągu dnia drzwi oszklonych oraz bieżące utrzymanie w czystości okien w szatniach,
-wietrzenie bieżące szatni przez otwarcie okien w pomieszczeniach szatni ale tylko tych, które maja zabezpieczenia w siatki ochronne przed owadami, insektami,
-dostawca usługi dokonuje bieżącego zakupu i dostawy środków chemicznych przeznaczonych do utrzymania właściwego stanu sanitarnego pomieszczeń szatni, urządzeń sanitarnych i wszelkiej armatury sanitarnej
-bieżącego uzupełniania dozowników do mydła kąpielowego w płynie oraz bieżącego uzupełniania tego mydła w dozownikach we wszystkich kabinach kąpielowych
-wykonywanie prac w powierzonych mu pomieszczeniach przy przestrzeganiu przepisów prawa w zakresie ochrony p-poż. i higieny pracy oraz ochrony mienia Zleceniodawcy.
-przeszkolenia pracowników mu podległych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi na zajmowanym stanowisku pracy, przepisami BHP, P-poż, HACCP.
-zgłaszanie wszelkich usterek zaistniałych na terenie szatni.
-bieżące uaktualnianie badań okresowych i książeczek zdrowia pracowników.
-dostawca zapozna wszystkich pracowników z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, bhp i p-poż u Zleceniodawcy.
-dostawca zapewnieni pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz prowadzić będzie systematyczne szkolenia w zakresie bhp i p-poż,
-dostawca zobowiązuje się do codziennego koordynowania powierzonymi mu usługami oraz do prowadzenia kontroli i dozoru pracowników jak i jakości wykonywanej przez nich pracy (w tym w soboty , niedziele, święta).
-powierzchnia szatni w budynku B6 : 2 400 m2 w tym hol; A3 parter : 200 m2 w tym hol, (szatnia na Ip. wyłączona z użytkowania od lipca powierzchnia 220 m2).
III. USŁUGA UTRZYMANIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO ZAKŁADU :
Zakres usługi:
Utrzymanie czystości i stanu sanitarnego: chodników – 5000 m2 , dróg i placów – 30000 m2 , terenów zielonych – 25000 m2.
-codzienne zamiatanie placów, chodników i dróg,
-prace porządkowe wokół budynków biurowych, produkcyjnych, bramach wjazdowych przy posterunkach
-zbieranie z terenu zakładu śmieci (np. niedopałki papierosów, papier, folia, itp.),
-opróżnianie koszy na śmieci,
-bieżące utrzymanie czystości przy kontenerach na śmieci,
-odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników i innych miejsc wskazanych.
-białkowanie wapnem krawężników,
-koszenie, grabienie traw i jej wywóz w miejsca wskazane przez Koordynatora prac,
-podlewanie traw, krzewów i drzew,
-dokonywanie przecinki krzewów, drzewostanów.
W sprawie odbycia wizji lokalnej proszę o kontakt z Magdaleną Bochowicz tel. 881926720
Przed przystąpieniem do wizji proszę o uzupełnienie i podpisanie umowy o poufności oraz przesłanie jej skanu do mnie na adres: agnieszka.wydra@animex.pl. Skan umowy znajduje się w załączeniu.
Po stronie usługodawcy:
-drobny sprzęt do wykonywania usługi - proszę o dołączenie wykazu jako załącznik do oferty;
-materiały higieniczne i środki czystości ( wykaz w załączeniu)
-badania, posiłki profilaktyczne
-odzież ochronna
Po stronie usługobiorcy:
-wykaz stosowanej chemii;
Wymagania ogólne:
Termin płatności, preferowana e-faktura, termin płatności 30 dni, liczony od momentu dostarczenia do Animex prawidłowo wystawionej faktury,
Data oczekiwanej realizacji od marzec 2026
Proszę o przedstawienie nowoczesnych rozwiązań w zakresie oszczędności mediów oraz systemu/aplikacji do kontroli, raportów.
Szczegółowy harmonogram mycia i dezynfekcji wraz z metrażem znajduje się w załączonym pliku XLS.
Proszę o załączenie oferty w pliku PDF z imieniem i nazwiskiem kupca prowadzącego- Agnieszka Wydra.
W ofercie należy uwzględnić:
- wartość usługi netto TOTAL ( w pliku xls podać wartości składowych);
-ilość osób do obsługi kontraktu w rozbiciu wg hierarchii;
-informację czy firma jest ZPCh;
-odpis PFRON nie pomniejszając wartości TOTAL w oczekiwanej wysokości 30% usług.
-warunki i termin płatności minimum 30 dni liczone od momentu prawidłowo wystawionej faktury;
Umowa z deklaracją stabilności cen na minimum 1 rok liczony od momentu podpisania obustronnie umowy.
W przypadku pytań:
- związanych z warunkami handlowymi Agnieszka Wydra- pytania należy kierować za pośrednictwem wiadomości na platformie zakupowej;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z centrum wsparcia klienta platformy zakupowej tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; e-mail: helpdesk@logintrade.net
Grupa Animex zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia;
- swobodnego wyboru oferty;
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Pozdrawiam
Agnieszka Wydra
Produkty
1. miesięczny koszt usługi sprzątania i obsługi szatni - 12 msc
2. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - sb- nd - 1 rbg.
3. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - tydzień roboczy - 1 rbg.
4. Usługa utrzymania terenu zewnętrznego - 12 msc
5. usługa sprzątania w budynku administracyjnym, produkcyjnym oraz technicznym - 12 msc
6. Odpis na PFRON - 12 msc
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam do składnia ofert cenowych na obsługę w zakresie świadczenia usług: sprzątania, obsługi szatni oraz utrzymania terenów zielonych w zakładzie Animex Szczecin.
I. USŁUGA SPRZĄTANIA
Zakres usługi:
Do zakresu ogólnych obowiązków i odpowiedzialności pracownika należy utrzymanie czystości o łącznej powierzchni 1900 m2 w budynku: administracyjnym, ambulatorium, elektrociepłowni, warsztatów mechanicznych, podczyszczalni, budynków Straży Przemysłowej.
Zakres pracy obejmuje sprzątanie pomieszczeń: biurowych, sanitarnych, kabin-WC, sal konferencyjnych, holi, klatek schodowych, korytarzy, pokoi degustacyjnych, szatni oraz gabinetów lekarskich i zabiegowych, pomieszczeń socjalnych , magazyn palet.
Sprzątanie i obsługa: śluzy sanitarnej VIP w bud. produkcyjnym i szatni roboczej w bud. socjalnym B-6 i A3, pomieszczeń biurowych, warsztatów mechanicznych, laboratorium, elektrociepłowni, podczyszczalni ścieków, holi i klatek.
Codzienny zakres czynności obejmuje:
mycie i konserwację powierzchni podłogowych przy użyciu odpowiednich środków i maszyn,
odkurzanie wykładzin i dywanów, krzeseł- metodą ekstrakcyjną ( na mokro) oraz metodą pianową ( na sucho)
pielęgnacja mebli biurowych,
ścieranie kurzu z regałów, biurek, parapetów, itp.,
podlewanie kwiatów (w korytarzach, holach, salach konferencyjnych, itp.),
zamiatanie, opróżnianie koszy,
mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, czyszczenie i polerowanie armatury sanitarnej,
mycie - kilkakrotne przecieranie w ciągu dnia drzwi oszklonych,
bieżące utrzymanie czystości okien w holu (parter) budynku administracyjnego,
zaopatrzenie w materiały stanowiące wyposażenie toalet( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydła w płynie , kostki zapachowe, odświeżacze)
pranie żaluzji pionowych i wertykali,
czyszczenie sufitów podwieszanych bez konieczności wyłączania biura z pracy
Laboratorium chemiczne i mikrobiologiczne:
mycie i pielęgnacja podłóg ( ŚRODKI MYJĄCO ODTŁUSZCZAJACE I DEZYNFEKUJACE)
pielęgnacja mebli biurowych
mycie drzwi parapetów, lamperii, przeszkleń, grzejników
opróżnianie koszy na śmieci
mycie okien
mycie i dezynfekcja toalet( ŚRODEK MYJĄCO DEZYNFEKUJĄCY)
mycie urządzeń laboratoryjnych (ŚRODEK NA BAZIE ETANOLU PRZEZNACZONY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ,MA DZIAŁANIE BAKTERIOBÓJCZYE GRZYBOBÓJCZE)
codzienne dezynfekowanie powierzchni roboczych
mycie i wyparzanie szkieł laboratoryjnych
wywożenie odpadów na produkcję
mycie i dezynfekcja glazury, terakoty, armatury i urządzeń sanitarnych
II. USŁUGA SPRZĄTANIA I OBSŁUGI SZATNI
Zakres usługi:
Obsługa całodobowa szatni we wszystkie dni robocze a także w soboty, niedziele i święta w dwóch budynkach. . Ilość pracowników ANIMEX w weekendy jest uzależniona od potrzeb produkcji, czasem jest to do max 300 os., a czasem cały zakład pracuje.
-nie dopuszczanie osób obcych do korzystania z pomieszczeń szatni, węzłów sanitarnych,
-pilnowanie by w szatni przechowywane było wyłącznie czyste obuwie i odzież ochronna,
-w przypadku pozostawienia w szatni przez pracownika ANIMEX brudnego obuwia, obowiązkiem pracownika szatni jest umycie tych butów,
-w przypadku pozostawienia w szatni przez pracownika ANIMEX zabrudzonej odzieży, obowiązkiem pracownika szatni jest przekazanie tej odzieży do śluzy składowania odzieży brudnej będących w szatniach,
-codziennego sprzątania wszystkich pomieszczeń szatni, węzłów sanitarnych, z czyszczeniem i polerowaniem armatury sanitarnej, holi, klatek schodowych, korytarzy,
-utrzymywanie na bieżąco w czystości sanitarnej kabin WC, kabin natryskowych,
-ścieranie kurzu z szafek, wieszaków, parapetów, itp.,
-mycie - kilkakrotne przecieranie w ciągu dnia drzwi oszklonych oraz bieżące utrzymanie w czystości okien w szatniach,
-wietrzenie bieżące szatni przez otwarcie okien w pomieszczeniach szatni ale tylko tych, które maja zabezpieczenia w siatki ochronne przed owadami, insektami,
-dostawca usługi dokonuje bieżącego zakupu i dostawy środków chemicznych przeznaczonych do utrzymania właściwego stanu sanitarnego pomieszczeń szatni, urządzeń sanitarnych i wszelkiej armatury sanitarnej
-bieżącego uzupełniania dozowników do mydła kąpielowego w płynie oraz bieżącego uzupełniania tego mydła w dozownikach we wszystkich kabinach kąpielowych
-wykonywanie prac w powierzonych mu pomieszczeniach przy przestrzeganiu przepisów prawa w zakresie ochrony p-poż. i higieny pracy oraz ochrony mienia Zleceniodawcy.
-przeszkolenia pracowników mu podległych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi na zajmowanym stanowisku pracy, przepisami BHP, P-poż, HACCP.
-zgłaszanie wszelkich usterek zaistniałych na terenie szatni.
-bieżące uaktualnianie badań okresowych i książeczek zdrowia pracowników.
-dostawca zapozna wszystkich pracowników z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, bhp i p-poż u Zleceniodawcy.
-dostawca zapewnieni pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz prowadzić będzie systematyczne szkolenia w zakresie bhp i p-poż,
-dostawca zobowiązuje się do codziennego koordynowania powierzonymi mu usługami oraz do prowadzenia kontroli i dozoru pracowników jak i jakości wykonywanej przez nich pracy (w tym w soboty , niedziele, święta).
-powierzchnia szatni w budynku B6 : 2 400 m2 w tym hol; A3 parter : 200 m2 w tym hol, (szatnia na Ip. wyłączona z użytkowania od lipca powierzchnia 220 m2).
III. USŁUGA UTRZYMANIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO ZAKŁADU :
Zakres usługi:
Utrzymanie czystości i stanu sanitarnego: chodników – 5000 m2 , dróg i placów – 30000 m2 , terenów zielonych – 25000 m2.
-codzienne zamiatanie placów, chodników i dróg,
-prace porządkowe wokół budynków biurowych, produkcyjnych, bramach wjazdowych przy posterunkach
-zbieranie z terenu zakładu śmieci (np. niedopałki papierosów, papier, folia, itp.),
-opróżnianie koszy na śmieci,
-bieżące utrzymanie czystości przy kontenerach na śmieci,
-odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników i innych miejsc wskazanych.
-białkowanie wapnem krawężników,
-koszenie, grabienie traw i jej wywóz w miejsca wskazane przez Koordynatora prac,
-podlewanie traw, krzewów i drzew,
-dokonywanie przecinki krzewów, drzewostanów.
W sprawie odbycia wizji lokalnej proszę o kontakt z Magdaleną Bochowicz tel. 881926720
Przed przystąpieniem do wizji proszę o uzupełnienie i podpisanie umowy o poufności oraz przesłanie jej skanu do mnie na adres: agnieszka.wydra@animex.pl. Skan umowy znajduje się w załączeniu.
Po stronie usługodawcy:
-drobny sprzęt do wykonywania usługi - proszę o dołączenie wykazu jako załącznik do oferty;
-materiały higieniczne i środki czystości ( wykaz w załączeniu)
-badania, posiłki profilaktyczne
-odzież ochronna
Po stronie usługobiorcy:
-wykaz stosowanej chemii;
Wymagania ogólne:
Termin płatności, preferowana e-faktura, termin płatności 30 dni, liczony od momentu dostarczenia do Animex prawidłowo wystawionej faktury,
Data oczekiwanej realizacji od marzec 2026
Proszę o przedstawienie nowoczesnych rozwiązań w zakresie oszczędności mediów oraz systemu/aplikacji do kontroli, raportów.
Szczegółowy harmonogram mycia i dezynfekcji wraz z metrażem znajduje się w załączonym pliku XLS.
Proszę o załączenie oferty w pliku PDF z imieniem i nazwiskiem kupca prowadzącego- Agnieszka Wydra.
W ofercie należy uwzględnić:
- wartość usługi netto TOTAL ( w pliku xls podać wartości składowych);
-ilość osób do obsługi kontraktu w rozbiciu wg hierarchii;
-informację czy firma jest ZPCh;
-odpis PFRON nie pomniejszając wartości TOTAL w oczekiwanej wysokości 30% usług.
-warunki i termin płatności minimum 30 dni liczone od momentu prawidłowo wystawionej faktury;
Umowa z deklaracją stabilności cen na minimum 1 rok liczony od momentu podpisania obustronnie umowy.
W przypadku pytań:
- związanych z warunkami handlowymi Agnieszka Wydra- pytania należy kierować za pośrednictwem wiadomości na platformie zakupowej;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z centrum wsparcia klienta platformy zakupowej tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; e-mail: helpdesk@logintrade.net
Grupa Animex zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia;
- swobodnego wyboru oferty;
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Pozdrawiam
Agnieszka Wydra
Produkty
1. miesięczny koszt usługi sprzątania i obsługi szatni - 12 msc
2. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - sb- nd - 1 rbg.
3. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - tydzień roboczy - 1 rbg.
4. Usługa utrzymania terenu zewnętrznego - 12 msc
5. usługa sprzątania w budynku administracyjnym, produkcyjnym oraz technicznym - 12 msc
6. Odpis na PFRON - 12 msc
Termin składania ofert
2026-01-23 09:00:00.0
Lokalizacja
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
00-613 Warszawa
Kategoria asortymentowa
Usługi sprzątania
Utrzymanie zieleni
Płody rolne
Rośliny
Sprzęt związany z rolnictwem, sadownictwem, ogrodnictwem i hodowlą zwierząt
Usługi związane z rolnictwem, sadownictwem, ogrodnictwem i hodowlą
Utrzymanie zieleni
Płody rolne
Rośliny
Sprzęt związany z rolnictwem, sadownictwem, ogrodnictwem i hodowlą zwierząt
Usługi związane z rolnictwem, sadownictwem, ogrodnictwem i hodowlą
Dane nabywcy
Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951