Usługa sprzątania wewnątrz budynku znajdującego się w Chełmie przy ul. Mickiewicza 37
Opis zapytania
I. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie wewnątrz budynku znajdującego się w Chełmie przy ul. Mickiewicza 37.
II. Zadanie podzielone jest na cztery pozycje:
1) Pozycja nr 1 - Sprzątanie czterech pięter w budynku
2) Pozycja nr 2 – Sprzątanie klatki schodowej oraz wnętrza windy (niski parter oraz piętra: I,II,III,IV)
3) Pozycja nr 3 – Sprzątanie korytarza znajdującego się na niskim parterze
4) Pozycja nr 4 - Sprzątanie Sali konferencyjnej 3 razy w miesiącu w dniach wyznaczonych w porozumieniu z pracownikiem obsługującym budynek (według potrzeb).
III. Szczegółowe informacje, w tym zakres prac dotyczący każdej z pozycji, powierzchnia do sprzątania oraz objęte zamówieniem czynności określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
IV. Wykonawca zapewni niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia:
- materiały, środki czystości oraz środki higieniczne,
- urządzenia i sprzęt.
V. Zamawiający informuje, że do umycia niektórych powierzchni szklanych np. oszklone powierzchnie klatki schodowej (5 kondygnacji) wymaga specjalistycznego sprzętu, gdyż nie jest możliwe umycie ich z wnętrza obiektu.
VI. Usługi realizowane będą od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Rozpoczęcie pracy Wykonawcy każdego dnia od 15.00.
VII. Planowane rozpoczęcie świadczenia usług: 26.01.2025 r. (poniedziałek).
VIII. Wykonawca w okresie realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania oraz utrzymania w ważności przez cały okres realizacji umowy (na własny koszt), polisę ubezpieczenia odpowiedzialności wraz z rozszerzeniem zakresu na wykonaną usługę.
IX. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 3 do SWZ oraz w treści Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
II. Zadanie podzielone jest na cztery pozycje:
1) Pozycja nr 1 - Sprzątanie czterech pięter w budynku
2) Pozycja nr 2 – Sprzątanie klatki schodowej oraz wnętrza windy (niski parter oraz piętra: I,II,III,IV)
3) Pozycja nr 3 – Sprzątanie korytarza znajdującego się na niskim parterze
4) Pozycja nr 4 - Sprzątanie Sali konferencyjnej 3 razy w miesiącu w dniach wyznaczonych w porozumieniu z pracownikiem obsługującym budynek (według potrzeb).
III. Szczegółowe informacje, w tym zakres prac dotyczący każdej z pozycji, powierzchnia do sprzątania oraz objęte zamówieniem czynności określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
IV. Wykonawca zapewni niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia:
- materiały, środki czystości oraz środki higieniczne,
- urządzenia i sprzęt.
V. Zamawiający informuje, że do umycia niektórych powierzchni szklanych np. oszklone powierzchnie klatki schodowej (5 kondygnacji) wymaga specjalistycznego sprzętu, gdyż nie jest możliwe umycie ich z wnętrza obiektu.
VI. Usługi realizowane będą od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Rozpoczęcie pracy Wykonawcy każdego dnia od 15.00.
VII. Planowane rozpoczęcie świadczenia usług: 26.01.2025 r. (poniedziałek).
VIII. Wykonawca w okresie realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania oraz utrzymania w ważności przez cały okres realizacji umowy (na własny koszt), polisę ubezpieczenia odpowiedzialności wraz z rozszerzeniem zakresu na wykonaną usługę.
IX. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 3 do SWZ oraz w treści Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
Termin składania ofert
2026-01-02 11:00:00.0
Lokalizacja
20-027 Lublin
Kategoria asortymentowa
Usługi sprzątania
Dane nabywcy
Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
ul. M. Karłowicza 4
20-027 Lublin
telefon: null
email: andrzej.danaj@lcit.lubelskie.pl
nip: 7123412672
ul. M. Karłowicza 4
20-027 Lublin
telefon: null
email: andrzej.danaj@lcit.lubelskie.pl
nip: 7123412672