Dostawa używanego elektrycznego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym
Opis zapytania
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego (skompletowany nie wcześniej niż w 2025r., rok produkcji podwozia nie straszy niż 2023r.) pochodzącego z produkcji seryjnej (nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii), elektrycznego pojazdu ciężarowego z zabudową hakową.
Pojazd używany, skompletowany nie wcześniej niż w 2025r.
Rok produkcji podwozia nie starszy niż 2023r.
Przebieg pojazdu – do 5 000 km
Typ podwozia: dwuosiowy
Rozstaw osi max. 3 950 mm,
Typ zawieszenia (przód /tył) resory stalowe/pneumatyczne,
Szerokość pojazdu nie więcej niż 2550 mm,
Pojazd bezemisyjny/ silnik elektryczny
Pojazd spełnia definicję pojazdu elektrycznego zgodnie z Ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych kategorii N3
Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego, kierownica po lewej stronie
Dopuszczalna masa całkowita max. 20 ton
Dopuszczalna ładowność min. 9 ton
Nośność osi przedniej min. 9 ton
Nośność osi tylnej min. 11,5 tony
Wysokość pojazdu max. 4 000 mm
Zawieszenie pojazdu: tył – pneumatyczne, przód – mechaniczne - resor
Blokada mechanizmu różnicowego
Układ kierowniczy zgodny z Dyrektywą 92/62EC
Zwrotność zgodna z Dyrektywą 97/27/EC
Wskaźnik obciążenia osi tylnej
Elektryczna jednostka napędowa o mocy ciągłej min. 230 kW
Pojemność baterii układu napędowego min. 216 kWh
Zasięg z pełnym obciążeniem min. 150 km
Pojazd przystosowany do ładowania prądem stałym lub zmiennym – złącze do ładowania CCS COMBO-2
Zabezpieczenie przed rozruchem pojazdu na biegu
Wyciszenie pojazdu 79/81 dBA R51.03
System ostrzegania przed kolizją z przodu z hamowaniem awaryjnym
Skrzynia biegów zautomatyzowana
Klimatyzacja
Układ ESP, ABS, EBS, system zapobiegający się staczaniu pojazdu, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
Min. 2 Akumulatory min. 50Ah,
Ładowarka mobilna min. 30 kW do ładowania prądem stałym wyposażona w złącze CCS2
Przewód do pompowania kół
Kolor kabiny biały
Jedna kamera umieszczona z tyłu zabudowy, monitor zainstalowany w kabinie kierowcy
Druga kamera z tyłu kabiny
Fotel kierowcy regulowany, amortyzowany z pasem bezpieczeństwa, tapicerka fotela kierowcy z materiału łatwego do utrzymania w czystości, pokrowce na siedzenia kierowcy i pasażera tkanina + winyl lub winyl
Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego
Kabina dwumiejscowa (dzienna)
Lusterka zewnętrzne lewe i prawe elektrycznie sterowane i podgrzewane
Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy
Reflektory wyposażone w zintegrowane światła do jazdy dziennej typu LED
Obręcze stalowe kół z oponami o średnicy R22,5
Pojedyncze siedzenie pasażera wyposażone w pasy bezpieczeństwa
Tachograf cyfrowy zalegalizowany (instrukcja w języku polskim)
Immobilizer
Tempomat
Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia
Szyby laminowane boczne
Szyba przednia przyciemniana i podgrzewana
Światła ostrzegawcze (koguty oraz belka) na kabinie pojazdu – belka świetlna z LOGO ZUK Oświęcim
Dywaniki gumowe w kabinie
Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna
CB RADIO
Mechaniczny wyłącznik główny prądu
Wskaźnik grubości okładzin hamulcowych z ostrzeżeniem o zużyciu
Odległość tylnego zwisu pojazdu skompletowanego nie dłuższa niż 1250 mm
Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z pilota
Sterowanie zabudową hakową z kabiny lub z pilota
Urządzenia zabudowy wyposażone w min. 10 pkt smarnych
Błotniki kół tylnych z chlapaczami
Na osi napędowej koła z oponami z bieżnikiem regionalnym
Przedni zaczep holowniczy
Udźwig minimalny min. 10 000kg
Dwa główne siłowniki hydrauliczne ramy pośredniej urządzenia hakowego do wciągania i zdejmowania kontenera
Dodatkowe dwa siłowniki pomocnicze ramy hakowej w celu rozładunku kontenera, zmniejszające nadmierne obciążenie siłowników głównych, wydłużające żywotność urządzenia
Jeden siłownik hydrauliczny przesuwu ramienia hakowego
Urządzenie do obsługi kontenerów w przedziale 3500-4500 mm
Wysokość haka min. 1200 mm
Rozstaw rolek prowadzących 1070 mm
Sterowanie urządzeniem hakowym elektryczne z kabiny kierowcy za pomocą panelu sterowniczego
Dodatkowe sterowanie z zewnątrz bezpośrednio na rozdzielaczu głównym
Hydrauliczna blokada kontenera (wewnętrzna) od wewnętrznej strony ramy kontenera
Przesuw kontenera bez konieczności stosowania dodatkowych rolek, max 2 rolki główne prowadzące na końcu ramy
Oświetlenie LED na tyle i na bokach
Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa
Rękojmia na cały pojazd – 12 miesięcy od dni bezusterkowego odbioru pojazdu.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędne dokumentu umożlwiające użytkowanie pojazdu niezwłocznie po jego odbiorze.
Gwarancja na podwozie pojazdu (cały układ jezdny wraz z akumulatorami) – 36 miesięcy od dni bezusterkowego odbioru pojazdu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w załączniku nr 1.6 do SWZ (OPZ).
Pojazd używany, skompletowany nie wcześniej niż w 2025r.
Rok produkcji podwozia nie starszy niż 2023r.
Przebieg pojazdu – do 5 000 km
Typ podwozia: dwuosiowy
Rozstaw osi max. 3 950 mm,
Typ zawieszenia (przód /tył) resory stalowe/pneumatyczne,
Szerokość pojazdu nie więcej niż 2550 mm,
Pojazd bezemisyjny/ silnik elektryczny
Pojazd spełnia definicję pojazdu elektrycznego zgodnie z Ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych kategorii N3
Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego, kierownica po lewej stronie
Dopuszczalna masa całkowita max. 20 ton
Dopuszczalna ładowność min. 9 ton
Nośność osi przedniej min. 9 ton
Nośność osi tylnej min. 11,5 tony
Wysokość pojazdu max. 4 000 mm
Zawieszenie pojazdu: tył – pneumatyczne, przód – mechaniczne - resor
Blokada mechanizmu różnicowego
Układ kierowniczy zgodny z Dyrektywą 92/62EC
Zwrotność zgodna z Dyrektywą 97/27/EC
Wskaźnik obciążenia osi tylnej
Elektryczna jednostka napędowa o mocy ciągłej min. 230 kW
Pojemność baterii układu napędowego min. 216 kWh
Zasięg z pełnym obciążeniem min. 150 km
Pojazd przystosowany do ładowania prądem stałym lub zmiennym – złącze do ładowania CCS COMBO-2
Zabezpieczenie przed rozruchem pojazdu na biegu
Wyciszenie pojazdu 79/81 dBA R51.03
System ostrzegania przed kolizją z przodu z hamowaniem awaryjnym
Skrzynia biegów zautomatyzowana
Klimatyzacja
Układ ESP, ABS, EBS, system zapobiegający się staczaniu pojazdu, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
Min. 2 Akumulatory min. 50Ah,
Ładowarka mobilna min. 30 kW do ładowania prądem stałym wyposażona w złącze CCS2
Przewód do pompowania kół
Kolor kabiny biały
Jedna kamera umieszczona z tyłu zabudowy, monitor zainstalowany w kabinie kierowcy
Druga kamera z tyłu kabiny
Fotel kierowcy regulowany, amortyzowany z pasem bezpieczeństwa, tapicerka fotela kierowcy z materiału łatwego do utrzymania w czystości, pokrowce na siedzenia kierowcy i pasażera tkanina + winyl lub winyl
Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego
Kabina dwumiejscowa (dzienna)
Lusterka zewnętrzne lewe i prawe elektrycznie sterowane i podgrzewane
Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy
Reflektory wyposażone w zintegrowane światła do jazdy dziennej typu LED
Obręcze stalowe kół z oponami o średnicy R22,5
Pojedyncze siedzenie pasażera wyposażone w pasy bezpieczeństwa
Tachograf cyfrowy zalegalizowany (instrukcja w języku polskim)
Immobilizer
Tempomat
Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia
Szyby laminowane boczne
Szyba przednia przyciemniana i podgrzewana
Światła ostrzegawcze (koguty oraz belka) na kabinie pojazdu – belka świetlna z LOGO ZUK Oświęcim
Dywaniki gumowe w kabinie
Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna
CB RADIO
Mechaniczny wyłącznik główny prądu
Wskaźnik grubości okładzin hamulcowych z ostrzeżeniem o zużyciu
Odległość tylnego zwisu pojazdu skompletowanego nie dłuższa niż 1250 mm
Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z pilota
Sterowanie zabudową hakową z kabiny lub z pilota
Urządzenia zabudowy wyposażone w min. 10 pkt smarnych
Błotniki kół tylnych z chlapaczami
Na osi napędowej koła z oponami z bieżnikiem regionalnym
Przedni zaczep holowniczy
Udźwig minimalny min. 10 000kg
Dwa główne siłowniki hydrauliczne ramy pośredniej urządzenia hakowego do wciągania i zdejmowania kontenera
Dodatkowe dwa siłowniki pomocnicze ramy hakowej w celu rozładunku kontenera, zmniejszające nadmierne obciążenie siłowników głównych, wydłużające żywotność urządzenia
Jeden siłownik hydrauliczny przesuwu ramienia hakowego
Urządzenie do obsługi kontenerów w przedziale 3500-4500 mm
Wysokość haka min. 1200 mm
Rozstaw rolek prowadzących 1070 mm
Sterowanie urządzeniem hakowym elektryczne z kabiny kierowcy za pomocą panelu sterowniczego
Dodatkowe sterowanie z zewnątrz bezpośrednio na rozdzielaczu głównym
Hydrauliczna blokada kontenera (wewnętrzna) od wewnętrznej strony ramy kontenera
Przesuw kontenera bez konieczności stosowania dodatkowych rolek, max 2 rolki główne prowadzące na końcu ramy
Oświetlenie LED na tyle i na bokach
Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa
Rękojmia na cały pojazd – 12 miesięcy od dni bezusterkowego odbioru pojazdu.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędne dokumentu umożlwiające użytkowanie pojazdu niezwłocznie po jego odbiorze.
Gwarancja na podwozie pojazdu (cały układ jezdny wraz z akumulatorami) – 36 miesięcy od dni bezusterkowego odbioru pojazdu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w załączniku nr 1.6 do SWZ (OPZ).
Termin składania ofert
2025-12-31 06:00:00.0
Lokalizacja
ul. gen. Józefa Bema 12A
32-602 Oświęcim
Województwo: małopolskie
Polska
32-602 Oświęcim
Województwo: małopolskie
Polska
Kategoria asortymentowa
Pojazdy, przyczepy, łodzie i samoloty
Pojazdy, przyczepy, łodzie i samoloty przeznaczenia specjalnego
Pojazdy, przyczepy, łodzie i samoloty przeznaczenia specjalnego
Dane nabywcy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. gen. Józefa Bema 12A
32-602 Oświęcim
Województwo: małopolskie
Polska
ul. gen. Józefa Bema 12A
32-602 Oświęcim
Województwo: małopolskie
Polska