Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Aresztu Śledczego w Opolu
Opis zapytania
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie do dnia 30.12.2025 r. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający przedłoży Wykonawcy stosowne zamówienie w formie elektronicznej. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru dostawy podpisany przez obie strony.
Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie po prawidłowym wykonaniu całości przedmiotu umowy, potwierdzonym protokołem odbioru dostawy bez zastrzeżeń. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 14 dni od daty jej wystawienia.
Zamawiający dokona oceny otrzymanych ofert w oparciu o zaoferowaną przez Wykonawców cenę.
W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych negocjacji cenowych z Wykonawcami. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą tj. najtańszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu w przypadku gdy oferta ta przekracza zabezpieczenie środków finansowych przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia.
Zamawiający składa niniejsze zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych – ustawy nie stosuje się. Równocześnie informuję, iż wybór najkorzystniejszej oferty wykonawcy zostanie dokonany na podstawie procedury wewnętrznej określonej w Zarządzeniu nr 39/2025 Dyrektora Aresztu Śledczego w Opolu z dnia 16 września 2025 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto oraz zamówień udzielanych w trybie art. 11 ust. 5 pkt 8 ustawy PZP.
Wobec powyższego nie przysługują środki ochrony prawnej dotyczące odwołań wobec czynności zamawiającego. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty. Dodatkowo zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie po prawidłowym wykonaniu całości przedmiotu umowy, potwierdzonym protokołem odbioru dostawy bez zastrzeżeń. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 14 dni od daty jej wystawienia.
Zamawiający dokona oceny otrzymanych ofert w oparciu o zaoferowaną przez Wykonawców cenę.
W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych negocjacji cenowych z Wykonawcami. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą tj. najtańszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu w przypadku gdy oferta ta przekracza zabezpieczenie środków finansowych przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia.
Zamawiający składa niniejsze zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych – ustawy nie stosuje się. Równocześnie informuję, iż wybór najkorzystniejszej oferty wykonawcy zostanie dokonany na podstawie procedury wewnętrznej określonej w Zarządzeniu nr 39/2025 Dyrektora Aresztu Śledczego w Opolu z dnia 16 września 2025 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto oraz zamówień udzielanych w trybie art. 11 ust. 5 pkt 8 ustawy PZP.
Wobec powyższego nie przysługują środki ochrony prawnej dotyczące odwołań wobec czynności zamawiającego. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty. Dodatkowo zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Termin składania ofert
2025-12-22 14:00:00.0
Lokalizacja
45-033 Opole
Kategoria asortymentowa
Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
Dane nabywcy
Areszt Śledczy w Opolu
ul. Sądowa 4
45-033 Opole
telefon: null
nip: 7541689525
ul. Sądowa 4
45-033 Opole
telefon: null
nip: 7541689525