Wybór Wykonawcy, który kompleksowo przeprowadzi szkolenia o tematyce: Pracownik obsługi klienta z językiem polskim branżowym (max. 12 osób).
Opis zapytania
Powstaje w kontekście projektu:
FELU.09.02-IP.02-0148/24 - „Nowe Kwalifikacje=Nowe możliwości na rynku pracy i poprawa sytuacji osób ubogich pracujących w woj. lubelskim”
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który zorganizuje oraz przeprowadzi Szkolenia zawodowe dla maksymalnie 12 Uczestników/czek Projektu „Nowe kwalifikacje=Nowe możliwości na rynku pracy i poprawa sytuacji osób ubogich pracujących w woj. lubelskim” umowa nr FELU.09.02-IP.02-0148/24-00 realizowanym w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet: IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.2.Aktywnizacja zawodowa.
Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który kompleksowo przeprowadzi szkolenia o tematyce:
Pracownik obsługi klienta z językiem polskim branżowym (max. 12 osób).
Szkolenie zawodowe będzie realizowane dla zorganizowanej grupy Uczestników projektu skierowanych przez Zamawiającego (Uczestnicy dobór szkolenie zgodny z zaplanowanym IPD), łącznie dla jednej grupy 12 osobowej, łącznie dla 12 osób, w wymiarze średnio 17 dni szkoleniowych/spotkań po 8 godzin lekcyjnych (dydaktycznych), łącznie 130 godzin lekcyjnych (dydaktycznych).
• Miejsce realizacji szkoleń: województwo lubelskie, miasto Lublin, szkolenia stacjonarne.
• Organizacja i system zajęć: Zajęcia realizowane w godzinach, dniach i z częstotliwością dostosowaną do grupy docelowej poniedziałek – niedziela. Z możliwością realizacji popołudniu i w weekendy.
W trakcie zajęć przewidziane są regularne przerwy w ilości nie mniejszej niż 15 minut na 2h dydaktyczne zajęć, oraz jedna przerwa trwająca 30 minut.
System zajęć uzależniony jest od preferencji grupy docelowej, czyli osób pracujących i postępu realizacji projektu. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć w innym wymiarze dni w tygodniu i wymiarze godzinowym oraz weekendy w przypadku, gdy Uczestnicy szkolenia zgłoszą taką potrzebę.
• Termin realizacji szkoleń – od podpisania umowy do 28.02.2026
• Termin podpisania umowy – styczeń 2026r.
Zamówienie obejmuje koszt personelu, sali, materiałów szkoleniowych- podręcznik/skrypt, serwis kawowy.- Sala i materiały muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Efektem szkolenia będzie nabycie kwalifikacji (określony zestaw efektów uczenia się zgodnie z ustalonymi dla danej kwalifikacji wymaganiami, których osiągnięcie zostanie sprawdzone w walidacji oraz formalnie potwierdzone przez instytucję uprawnioną do certyfikowania) lub kompetencji (wyodrębniony zestaw efektów uczenia się/kształcenia, które zostaną sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, weryfikacja w ramach IV etapów: ZAKRES, WZORZEC, OCENA, PORÓWNANIE – zgodnie z Wytycznymi w zakresie monitorowania postępu rzeczowego). Fakt nabycia kwalifikacji potwierdzony zostanie odpowiednimi dokumentami (certyfikatem), rozpoznawalnym i uznawanym w danym środowisku, sektorze lub branży, a fakt nabycia kompetencji poprzez wydanie dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
UWAGA: Organizacja egzaminu zewnętrznego potwierdzającego nabycie kwalifikacji zawodowych po zakończeniu szkolenia leży po stronie Zamawiającego. Zamówienie na organizację i przeprowadzenie egzaminu zostanie przeprowadzone odrębnym wyborem.
Dodatkowe informacje w załączniku "Zapytanie ofertowe NK-NM szkolenia obsługa klienta"
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: Lublin, Gmina: Lublin, Miejscowość: Lublin
FELU.09.02-IP.02-0148/24 - „Nowe Kwalifikacje=Nowe możliwości na rynku pracy i poprawa sytuacji osób ubogich pracujących w woj. lubelskim”
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który zorganizuje oraz przeprowadzi Szkolenia zawodowe dla maksymalnie 12 Uczestników/czek Projektu „Nowe kwalifikacje=Nowe możliwości na rynku pracy i poprawa sytuacji osób ubogich pracujących w woj. lubelskim” umowa nr FELU.09.02-IP.02-0148/24-00 realizowanym w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet: IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.2.Aktywnizacja zawodowa.
Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który kompleksowo przeprowadzi szkolenia o tematyce:
Pracownik obsługi klienta z językiem polskim branżowym (max. 12 osób).
Szkolenie zawodowe będzie realizowane dla zorganizowanej grupy Uczestników projektu skierowanych przez Zamawiającego (Uczestnicy dobór szkolenie zgodny z zaplanowanym IPD), łącznie dla jednej grupy 12 osobowej, łącznie dla 12 osób, w wymiarze średnio 17 dni szkoleniowych/spotkań po 8 godzin lekcyjnych (dydaktycznych), łącznie 130 godzin lekcyjnych (dydaktycznych).
• Miejsce realizacji szkoleń: województwo lubelskie, miasto Lublin, szkolenia stacjonarne.
• Organizacja i system zajęć: Zajęcia realizowane w godzinach, dniach i z częstotliwością dostosowaną do grupy docelowej poniedziałek – niedziela. Z możliwością realizacji popołudniu i w weekendy.
W trakcie zajęć przewidziane są regularne przerwy w ilości nie mniejszej niż 15 minut na 2h dydaktyczne zajęć, oraz jedna przerwa trwająca 30 minut.
System zajęć uzależniony jest od preferencji grupy docelowej, czyli osób pracujących i postępu realizacji projektu. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć w innym wymiarze dni w tygodniu i wymiarze godzinowym oraz weekendy w przypadku, gdy Uczestnicy szkolenia zgłoszą taką potrzebę.
• Termin realizacji szkoleń – od podpisania umowy do 28.02.2026
• Termin podpisania umowy – styczeń 2026r.
Zamówienie obejmuje koszt personelu, sali, materiałów szkoleniowych- podręcznik/skrypt, serwis kawowy.- Sala i materiały muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Efektem szkolenia będzie nabycie kwalifikacji (określony zestaw efektów uczenia się zgodnie z ustalonymi dla danej kwalifikacji wymaganiami, których osiągnięcie zostanie sprawdzone w walidacji oraz formalnie potwierdzone przez instytucję uprawnioną do certyfikowania) lub kompetencji (wyodrębniony zestaw efektów uczenia się/kształcenia, które zostaną sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, weryfikacja w ramach IV etapów: ZAKRES, WZORZEC, OCENA, PORÓWNANIE – zgodnie z Wytycznymi w zakresie monitorowania postępu rzeczowego). Fakt nabycia kwalifikacji potwierdzony zostanie odpowiednimi dokumentami (certyfikatem), rozpoznawalnym i uznawanym w danym środowisku, sektorze lub branży, a fakt nabycia kompetencji poprzez wydanie dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
UWAGA: Organizacja egzaminu zewnętrznego potwierdzającego nabycie kwalifikacji zawodowych po zakończeniu szkolenia leży po stronie Zamawiającego. Zamówienie na organizację i przeprowadzenie egzaminu zostanie przeprowadzone odrębnym wyborem.
Dodatkowe informacje w załączniku "Zapytanie ofertowe NK-NM szkolenia obsługa klienta"
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: Lublin, Gmina: Lublin, Miejscowość: Lublin
Termin składania ofert
2025-12-30 11:00:00.0
Lokalizacja
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: Lublin, Gmina: Lublin, Miejscowość: Lublin
Kategoria asortymentowa
Materiały i sprzęt edukacyjny
Szkolenia
Zakup, sprzedaż i najem nieruchomości
Szkolenia
Zakup, sprzedaż i najem nieruchomości
Dane nabywcy
POLSKIE STOWARZYSZENIE PEGADOGÓW I ANIMATORÓW KLANZA LUBLIN
Kaprysowa 2
20-843 Lublin
Województwo: lubelskie
Kraj: Polska
NIP: 9461183262
Kaprysowa 2
20-843 Lublin
Województwo: lubelskie
Kraj: Polska
NIP: 9461183262