Zakup wraz z dostawą paletopojemników w I półroczu 2026 roku.
Opis zapytania
Niniejsze zapytanie ofertowe nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, a tym samym przewidzianej w tej ustawie procedurze odwoławczej.
Zamawiający nie podlega pod przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAKŁADY CHEMICZNE "Siarkopol" TARNOBRZEG Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnobrzegu przy ulicy Chemiczna 3 zapraszają do złożenia oferty na:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
zakup wraz z dostawą paletopojemników a’ 1000 l oraz a’ 600 l w I półroczu 2026 roku ( nowych lub używanych)
zgodnie z załączonymi Specyfikacjami Technicznymi Opakowań
TG/ M/ 20/09/20 z dnia 09.09.2020 roku.
TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku.
Dopuszcza się składanie ofert na paletopojemniki używane ( informację należy umieścić w treści oferty)
1.1. Podpisane przez osoby upoważnione Specyfikacje Techniczne Opakowań TG/ M/ 20/09/20, TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku stanowią integralną cześć oferty.
2. Miejsce realizacji zamówienia: DAP Tarnobrzeg; ul Chemiczna 3 - wg Incoterms 2020. Magazyn.
3. Termin realizacji zgodnie z przesłanymi zamówieniami jednostkowymi po 20 sztuk
4. Do oferty prosimy dołączyć niżej wymienione aktualne dokumenty:
4.1. Wypis z KRS lub CEIDG , Regon i NIP,
4.2. Ofertę/oświadczenie do postępowania stanowiącą załącznik Nr 1.
4.3. Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy będącej załącznikiem do niniejszego postępowania i akceptuje jej treść – stanowiące załącznik Nr 2.
4.4. Podpisaną przez osoby upoważnione Klauzulę sankcyjną
4.5. Deklarację spełnienia wymagań jakościowych określonych w Specyfikacjach Technicznych Opakowań Nr TG/ M/ 20/09/20, TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku
Potwierdzone (przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy Oferenta) Specyfikacje Techniczna Opakowania stanowią integralną cześć oferty.
4.6. W przypadku oferowania paletopojemników używanych wymagane jest zaświadczenie o myciu paletopojemników.
5. Wymogi w stosunku do Wykonawcy (jeśli dotyczy):
- termin płatności : 30 dni od daty wystawienia faktury.
- miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego.
- koszt transportu: po stronie Dostawcy.
6. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny): np.:
Oferty będą oceniane wg poniższych kryteriów:
1) Cena netto za 1 sztukę - 100%
7. Termin składania ofert: do 22.12.2025 roku, do godz.09.00 .
7.1 Ofertę prosimy złożyć na Platformie Zakupowej pod adresem:
https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html lub poprzez naszą stronę internetową
www.zchsiarkopol.pl zakładka: ZAMÓWIENIA.
7.2. Oferta i wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z KRS/CEIDG lub osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo. W przypadku podpisu przez osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo prosimy o ich załączenie do oferty .
7.3. Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty z wszystkimi wymaganymi załącznikami.
7.4. W przypadku pytań prosimy o ich zadawanie na platformie zakupowej w terminie do 19.12.2025 roku do godz. 13.00.
7.5. O rozstrzygnięciu postępowania zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.
- Po weryfikacji ofert drugim etapem wyboru dostawcy może być aukcja elektroniczna lub negocjacje, o których zakwalifikowani oferenci zostaną poinformowani.
7.6. Z firmą/ firmami, które zaoferują najlepsze warunki handlowe zawarta zostanie Umowa na dostawę paletopojemników w okresie od 01.01.2026 do 30.06.2026 roku . Zamawiający uprzedza, że po złożeniu oferty z akceptacją projektu umowy załączonej do niniejszego zapytania ofertowego, wybrany oferent nie jest uprawniony do żądania zmian w umowie.
8. Osobami upoważnionymi do prowadzenia uzgodnień i wyjaśnień w zakresie niniejszej oferty są: Agnieszka Rojek e- mail arojek@zchsiarkopol.pl, Anna Polit Stępień e- mail apolitstepien@zchsiarkopol.pl
9. Uwagi końcowe:
Informujemy, iż nasza Spółka z dniem 2 stycznia 2023 r. wdrożyła platformę zakupową LOGINTRADE – wersja 2.0. w celu zapewnienia wygodnego i szybkiego odczytywania zapytań ofertowych, składania ofert handlowych, udziału w aukcjach elektronicznych, a także wszelkich innych dostępnych działań na platformie zakupowej LOGINTRADE dostępnej pod adresem: https://www.zchsiarkopol.pl/informacja-dotyczaca-wdrozenia-platformy-zakupowej-logintrade-2-0/ jak również stanowi bazę wiedzy o prowadzonych w naszej Spółce postępowaniach.
Uprzejmie zapraszamy do zarejestrowania się na naszej platformie https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html . Rejestracja możliwa jest bez zaproszenia do uczestnictwa w konkretnym postępowaniu.
W razie jakichkolwiek problemów związanych z rejestracją lub obsługą Platformy Zakupowej zapraszamy do kontaktu z infolinią Logintrade: nr tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; lub e-mail: helpdesk@logintrade.net
Prosimy o zachowanie szczególnej poufności dotyczącej przekazanej Państwu dokumentacji.
Dokumentacja Przetargowa jest przekazana Oferentowi wyłącznie w celu opracowania i przedłożenia oferty przetargowej zgodnie z zawartymi w niej wytycznymi. Oferent zachowa poufność i nie ujawni żadnej osobie trzeciej żadnej części Dokumentu Przetargowego w innym celu niż sporządzenie przez osoby trzecie i przesłanie oferentowi wyceny elementu robót. Oferent zapewni, że jego zewnętrzni konsultanci, podwykonawcy, dostawcy, itp. przestrzegać będą zasady zachowania poufności.
Ewentualne odstępstwa techniczne od naszego zapytania muszą być koniecznie w ofercie wyraźnie zaznaczone. Brak zaznaczonych odstępstw będzie traktowany jako potwierdzenie spełnienia wszystkich wyszczególnionych w zapytaniu wymagań technicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
zmiany terminu składania ofert;
wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
10. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy zamówień publicznych.
11. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
12. Oferty prosimy składać na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html lub poprzez naszą stronę internetową
www.zchsiarkopol.pl zakładka: ZAMÓWIENIA.
13. Wszystkie płatności na rzecz dostawców krajowych i zagranicznych zarejestrowanych dla VAT w Polsce Zamawiający realizuje w formule podzielnej płatności – Split PAYment.
14. Sprzedający zobowiązany jest posiadać rachunek bankowy widniejący w elektronicznym wykazie podatników Vat na tzw. „białej liście podatników VAT”.
15. W związku z art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych firma Zakłady Chemiczne „Siarkopol” TARNOBRZEG Sp. z o. o. oświadcza, że jest dużym przedsiębiorca w rozumieniu art. 4 pkt 6 ww. ustawy oraz załącznika 1 do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.
Składając ofertę, Oferent potwierdza, iż zapoznał się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, dostępna pod adresem:
http://www.zchsiarkopol.pl/sites/default/files/portalFiles/rodo/klauzulaInformacyjnaDlaOferentow.pdf
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Oferta oświadczenie - stanowiąca załącznik Nr 1.
2. Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy będącej załącznikiem do niniejszego postępowania i akceptuje jej treść – stanowiące załącznik Nr 2.
3. Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/20/09/20 - stanowiąca załącznik Nr 3.
4. Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/21/09/20 - stanowiąca załącznik Nr 4.
5. Projekt Umowy na dostawę paletopojemników w okresie 01.01.2026 do 30.06.2026 roku - stanowiący Załącznik Nr 5.
6.Klauzula sankcyjna stanowiąca załącznik Nr 6.
Produkty
1. paletopojemnik 600 l - 60 szt.
2. paletopojemnik 1000 l - 300 szt.
Zamawiający nie podlega pod przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAKŁADY CHEMICZNE "Siarkopol" TARNOBRZEG Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnobrzegu przy ulicy Chemiczna 3 zapraszają do złożenia oferty na:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
zakup wraz z dostawą paletopojemników a’ 1000 l oraz a’ 600 l w I półroczu 2026 roku ( nowych lub używanych)
zgodnie z załączonymi Specyfikacjami Technicznymi Opakowań
TG/ M/ 20/09/20 z dnia 09.09.2020 roku.
TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku.
Dopuszcza się składanie ofert na paletopojemniki używane ( informację należy umieścić w treści oferty)
1.1. Podpisane przez osoby upoważnione Specyfikacje Techniczne Opakowań TG/ M/ 20/09/20, TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku stanowią integralną cześć oferty.
2. Miejsce realizacji zamówienia: DAP Tarnobrzeg; ul Chemiczna 3 - wg Incoterms 2020. Magazyn.
3. Termin realizacji zgodnie z przesłanymi zamówieniami jednostkowymi po 20 sztuk
4. Do oferty prosimy dołączyć niżej wymienione aktualne dokumenty:
4.1. Wypis z KRS lub CEIDG , Regon i NIP,
4.2. Ofertę/oświadczenie do postępowania stanowiącą załącznik Nr 1.
4.3. Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy będącej załącznikiem do niniejszego postępowania i akceptuje jej treść – stanowiące załącznik Nr 2.
4.4. Podpisaną przez osoby upoważnione Klauzulę sankcyjną
4.5. Deklarację spełnienia wymagań jakościowych określonych w Specyfikacjach Technicznych Opakowań Nr TG/ M/ 20/09/20, TG/ M/ 21/09/20 z dnia 09.09.2020 roku
Potwierdzone (przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy Oferenta) Specyfikacje Techniczna Opakowania stanowią integralną cześć oferty.
4.6. W przypadku oferowania paletopojemników używanych wymagane jest zaświadczenie o myciu paletopojemników.
5. Wymogi w stosunku do Wykonawcy (jeśli dotyczy):
- termin płatności : 30 dni od daty wystawienia faktury.
- miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego.
- koszt transportu: po stronie Dostawcy.
6. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny): np.:
Oferty będą oceniane wg poniższych kryteriów:
1) Cena netto za 1 sztukę - 100%
7. Termin składania ofert: do 22.12.2025 roku, do godz.09.00 .
7.1 Ofertę prosimy złożyć na Platformie Zakupowej pod adresem:
https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html lub poprzez naszą stronę internetową
www.zchsiarkopol.pl zakładka: ZAMÓWIENIA.
7.2. Oferta i wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z KRS/CEIDG lub osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo. W przypadku podpisu przez osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo prosimy o ich załączenie do oferty .
7.3. Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty z wszystkimi wymaganymi załącznikami.
7.4. W przypadku pytań prosimy o ich zadawanie na platformie zakupowej w terminie do 19.12.2025 roku do godz. 13.00.
7.5. O rozstrzygnięciu postępowania zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.
- Po weryfikacji ofert drugim etapem wyboru dostawcy może być aukcja elektroniczna lub negocjacje, o których zakwalifikowani oferenci zostaną poinformowani.
7.6. Z firmą/ firmami, które zaoferują najlepsze warunki handlowe zawarta zostanie Umowa na dostawę paletopojemników w okresie od 01.01.2026 do 30.06.2026 roku . Zamawiający uprzedza, że po złożeniu oferty z akceptacją projektu umowy załączonej do niniejszego zapytania ofertowego, wybrany oferent nie jest uprawniony do żądania zmian w umowie.
8. Osobami upoważnionymi do prowadzenia uzgodnień i wyjaśnień w zakresie niniejszej oferty są: Agnieszka Rojek e- mail arojek@zchsiarkopol.pl, Anna Polit Stępień e- mail apolitstepien@zchsiarkopol.pl
9. Uwagi końcowe:
Informujemy, iż nasza Spółka z dniem 2 stycznia 2023 r. wdrożyła platformę zakupową LOGINTRADE – wersja 2.0. w celu zapewnienia wygodnego i szybkiego odczytywania zapytań ofertowych, składania ofert handlowych, udziału w aukcjach elektronicznych, a także wszelkich innych dostępnych działań na platformie zakupowej LOGINTRADE dostępnej pod adresem: https://www.zchsiarkopol.pl/informacja-dotyczaca-wdrozenia-platformy-zakupowej-logintrade-2-0/ jak również stanowi bazę wiedzy o prowadzonych w naszej Spółce postępowaniach.
Uprzejmie zapraszamy do zarejestrowania się na naszej platformie https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html . Rejestracja możliwa jest bez zaproszenia do uczestnictwa w konkretnym postępowaniu.
W razie jakichkolwiek problemów związanych z rejestracją lub obsługą Platformy Zakupowej zapraszamy do kontaktu z infolinią Logintrade: nr tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; lub e-mail: helpdesk@logintrade.net
Prosimy o zachowanie szczególnej poufności dotyczącej przekazanej Państwu dokumentacji.
Dokumentacja Przetargowa jest przekazana Oferentowi wyłącznie w celu opracowania i przedłożenia oferty przetargowej zgodnie z zawartymi w niej wytycznymi. Oferent zachowa poufność i nie ujawni żadnej osobie trzeciej żadnej części Dokumentu Przetargowego w innym celu niż sporządzenie przez osoby trzecie i przesłanie oferentowi wyceny elementu robót. Oferent zapewni, że jego zewnętrzni konsultanci, podwykonawcy, dostawcy, itp. przestrzegać będą zasady zachowania poufności.
Ewentualne odstępstwa techniczne od naszego zapytania muszą być koniecznie w ofercie wyraźnie zaznaczone. Brak zaznaczonych odstępstw będzie traktowany jako potwierdzenie spełnienia wszystkich wyszczególnionych w zapytaniu wymagań technicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
zmiany terminu składania ofert;
wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
10. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy zamówień publicznych.
11. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
12. Oferty prosimy składać na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html lub poprzez naszą stronę internetową
www.zchsiarkopol.pl zakładka: ZAMÓWIENIA.
13. Wszystkie płatności na rzecz dostawców krajowych i zagranicznych zarejestrowanych dla VAT w Polsce Zamawiający realizuje w formule podzielnej płatności – Split PAYment.
14. Sprzedający zobowiązany jest posiadać rachunek bankowy widniejący w elektronicznym wykazie podatników Vat na tzw. „białej liście podatników VAT”.
15. W związku z art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych firma Zakłady Chemiczne „Siarkopol” TARNOBRZEG Sp. z o. o. oświadcza, że jest dużym przedsiębiorca w rozumieniu art. 4 pkt 6 ww. ustawy oraz załącznika 1 do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.
Składając ofertę, Oferent potwierdza, iż zapoznał się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, dostępna pod adresem:
http://www.zchsiarkopol.pl/sites/default/files/portalFiles/rodo/klauzulaInformacyjnaDlaOferentow.pdf
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Oferta oświadczenie - stanowiąca załącznik Nr 1.
2. Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy będącej załącznikiem do niniejszego postępowania i akceptuje jej treść – stanowiące załącznik Nr 2.
3. Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/20/09/20 - stanowiąca załącznik Nr 3.
4. Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/21/09/20 - stanowiąca załącznik Nr 4.
5. Projekt Umowy na dostawę paletopojemników w okresie 01.01.2026 do 30.06.2026 roku - stanowiący Załącznik Nr 5.
6.Klauzula sankcyjna stanowiąca załącznik Nr 6.
Produkty
1. paletopojemnik 600 l - 60 szt.
2. paletopojemnik 1000 l - 300 szt.
Termin składania ofert
2025-12-22 08:00:00.0
Lokalizacja
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
39-400 Tarnobrzeg
Kategoria asortymentowa
Materiały budowlane
Opakowania
Chemia
Akcesoria biurowe
Artykuły papiernicze
Organizacja dokumentów i artykułów biurowych
Elementy konstrukcyjne i przesyłowe
Tworzywa sztuczne
Opakowania
Chemia
Akcesoria biurowe
Artykuły papiernicze
Organizacja dokumentów i artykułów biurowych
Elementy konstrukcyjne i przesyłowe
Tworzywa sztuczne
Dane nabywcy
Zakłady Chemiczne „Siarkopol” Tarnobrzeg Sp. z o. o.
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 8671993417
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 8671993417