Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Dziennego Domu Pomocy

Opis zapytania

Powstaje w kontekście projektu:
FELU.08.07-IZ.00-0001/25 - Dzienny Dom Pomocy w Dylach

Część 1

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.

4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.

7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.

8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
20. Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów wspólnego słownika zamówień- kod CPV:
• 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
• 03130000-1 - Rośliny wykorzystywane do produkcji napojów i przypraw
• 03142100-9 - Miód naturalny
• 03142500-3 - Jaja
• 03143000-5 - Produkty mieszanej gospodarki rolnej
• 03144000-2 - Produkty rolne
• 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
• 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
• 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
• 15110000-2 - Mięso
• 15130000-8 - Produkty mięsne
• 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane 4
• 15210000-3 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra
• 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
• 15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone
• 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
• 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
• 15310000-4 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków
• 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
• 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
• 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
• 15500000-3 - Produkty mleczarskie
• 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
• 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
• 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle

Część 2

Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.

4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.

7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.

8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle

Część 3

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.

4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.

7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.

8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle

Część 4

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.

4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.

7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.

8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle

Część 5

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze Zapytanie ofertowe ma na celu wybór podmiotu, który będzie dostarczał artykuły spożywcze od 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r. na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Dylach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w specyfikacji i ilościach określonych w szczegółowym wykazie produktów, który jest załącznikiem nr 4 Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy wykaz artykułów będących przedmiotem Umowy (załącznik nr 4) do Zapytania ofertowego, który wraz z Zapytaniem ofertowym oraz (załącznikiem nr 1) stanowią załącznik do umowy i jej integralną część.

4. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 Poz. 1225) i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Artykułów będących przedmiotem umowy własnym staraniem, na własny koszt do budynku DDP w Dylach, Dyle 42a, 23-400 Biłgoraj.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w większych ilościach, niż zostały przewidziane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, ale odpowiadających nie więcej niż 150% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego pierwotnie w niniejszej umowie.

7. Artykuły dostarczone Zamawiającemu muszą być:
a) świeże, pełnowartościowe, należytej jakości w nieuszkodzonych opakowaniach zgodne z załącznikiem nr 4 do umowy oraz spełniające warunki i normy jakościowe właściwe dla tych Artykułów,
b) zgodne co do przedmiotu i ilości z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego,
c) w pojemnikach Wykonawcy, które będą zwracane przy kolejnej dostawie lub na wniosek Wykonawcy następnego dnia po dostarczeniu, z tym że Wykonawca musi własnym staraniem i na własny koszt je odebrać od Zamawiającego.

8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych zgodnie z umową, Zapytaniem ofertowym i jego załącznikami oraz złożoną ofertą.
9. Usługa będzie świadczona w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z zamawiającym.
10. Wykonawca będzie dostarczał materiały spożywcze do godz. 12:00, Zamawiający
poinformuje Wykonawcę najpóźniej do godz. 16:00 o ilości zamówionych zestawów na następny dzień.
11. Ilość zamawianych usług wskazana w Ogłoszeniu stanowi szacunkowy zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszego zakresu usług, niż maksymalny zakres zobowiązania. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
12. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktyczną liczbę realizowanych dostaw (zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie Wykonawcy).
13. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Zamawiający będzie dokonywał regularnej oceny w zakresie jakości świadczenia usług wykonywanych przez Wykonawcę.
15. Nadzór nad zleconymi usługami pełni dyrektor G.O.P.S w Biłgoraju oraz koordynator projektu.
16. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
a) przechowywania dokumentacji
b) umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości projektu
c) udostępnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego świadczona jest usługa.
17. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz przepisami prawa.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle

Złóż ofertę

Termin składania ofert

2025-12-23 11:00:00.0

Lokalizacja

Kraj: Polska, Województwo: lubelskie, Powiat: biłgorajski, Gmina: Biłgoraj, Miejscowość: Dyle

Kategoria asortymentowa

Inne
Ryby i pozostałe produkty rybołóstwa
Płody rolne
Rośliny
Alkohole i produkty tytoniowe
Dania gotowe i specjalne produkty odżywcze
Grzyby
Kawa, herbata, napary
Mięso, drób, ryby i owoce morza
Nabiał
Napoje
Pieczywo
Produkty skrobiowe
Produkty spożywcze dla zwierząt
Przetwory owocowe i warzywne
Przetwory tłuszczowe
Przyprawy i dodatki do dań
Słodycze i przekąski

Dane nabywcy

Gmina Biłgoraj
Tadeusza Kościuszki 88
23-400 Biłgoraj
Województwo: lubelskie
Kraj: Polska
NIP: 9182029131

Dane kontaktowe