ZAK/2025/002398 Odbiór transport i utylizacja odpadów Zakład Animex Oddział Suwałki
Opis zapytania
Dzień dobry,
Zapraszam udziału w postępowaniu zgodnie z poniższym wytycznymi:
Miejsce powstania i przechowywania odpadów: ul. Wojska Polskiego 112A, 16-400 Suwałki
Przedmiot ofertowania:
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania poniższych odpadów:
Makulatura kod odpadu 15 01 01 odbiór raz na tydzień, około 15 ton miesięcznie (w tym gilzy/tuby po foliach 2-3tony)
Folia brudna 15 01 06 odbiór 3 razy w miesiącu, około 20 ton miesięcznie
Popiół 10 01 01 odbiór 2 razy w miesiącu, około 3 tony miesięcznie,
Oczekiwania ze strony Zakładu:
Rodzaje kontenerów:
–pojemniki/kontenery zapewni dostawca po uzgodnieniu z Zakładem najkorzystniejszego rozwiązania
Formalności prawne:
- Odbiorca musi posiadać nadany nr BDO oraz decyzje administracyjne w zakresie zagospodarowania odpadów
Wymagana dokumentacja przy przewozie dla poszczególnych rodzajów materiału:
– karta przekazania odpadów
Wymagania dla Dostawców:
- kontenery powinny być szczelne i prawidłowo oznakowane w zależności od transportowanego materiału
Cena utylizacji ma uwzględniać koszty związane z odbiorem z Zakładów, zagospodarowaniem oraz transportem.
Forma współpracy: umowa na okres 2 lat z preferowaną stabilnością ceny przez minimum 12 miesięcy.
Warunki wymagane od oferenta:
Oferent powinien posiadać wszelkie niezbędne zgody na odbiór, transport oraz utylizację odpadów.
Realizacja przy wykorzystaniu własnego sprzętu i urządzeń właściwych do wykonania tego typu usługi.
Sprzęt i urządzenia muszą być sprawne, w dobrym stanie technicznym oraz zapewniać właściwą realizację zadań.
Oferta w pliku pdf musi zawierać:
- koszt utylizacji poszczególnych odpadów w przeliczeniu na Tonę
- termin płatności
- termin ważności oferty (oczekiwane 12 miesięcy)
- inne warunki handlowe
Dodatkowo wymagane jest załączenie następujących dokumentów:
- Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania w/w usługi zgodnie z załączoną specyfikacją z Zakładu
- Skan polisy OC
Termin składania i warunki formalne oferty:
Oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Oferty odbiegające od wymogów opisanych powyżej mogą zostać automatycznie odrzucone i nie będą brane pod uwagę.
Niedołączenie do oferty wszystkich wymienionych powyżej dokumentów może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
Przebieg postępowania:
Uwaga: W wierszach na platformie zostały uwzględnione ilości średniomiesięczne dotyczące poszczególnych odpadów. Proszę o wstawianie ceny za 1 Tonę, platforma przeliczy to automatycznie.
Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
- swobodnego wyboru oferty
- selektywnego wyboru dostawcy
- odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.
Pozdrawiam,
Karolina Liberadzka
Produkty
1. Makulatura (w tym gilzy po foliach) kod odpadu 15 01 01 - 15 TO
2. Folia brudna 15 01 06 - 20 TO
3. Popiół 10 01 01 - 3 TO
Zapraszam udziału w postępowaniu zgodnie z poniższym wytycznymi:
Miejsce powstania i przechowywania odpadów: ul. Wojska Polskiego 112A, 16-400 Suwałki
Przedmiot ofertowania:
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania poniższych odpadów:
Makulatura kod odpadu 15 01 01 odbiór raz na tydzień, około 15 ton miesięcznie (w tym gilzy/tuby po foliach 2-3tony)
Folia brudna 15 01 06 odbiór 3 razy w miesiącu, około 20 ton miesięcznie
Popiół 10 01 01 odbiór 2 razy w miesiącu, około 3 tony miesięcznie,
Oczekiwania ze strony Zakładu:
Rodzaje kontenerów:
–pojemniki/kontenery zapewni dostawca po uzgodnieniu z Zakładem najkorzystniejszego rozwiązania
Formalności prawne:
- Odbiorca musi posiadać nadany nr BDO oraz decyzje administracyjne w zakresie zagospodarowania odpadów
Wymagana dokumentacja przy przewozie dla poszczególnych rodzajów materiału:
– karta przekazania odpadów
Wymagania dla Dostawców:
- kontenery powinny być szczelne i prawidłowo oznakowane w zależności od transportowanego materiału
Cena utylizacji ma uwzględniać koszty związane z odbiorem z Zakładów, zagospodarowaniem oraz transportem.
Forma współpracy: umowa na okres 2 lat z preferowaną stabilnością ceny przez minimum 12 miesięcy.
Warunki wymagane od oferenta:
Oferent powinien posiadać wszelkie niezbędne zgody na odbiór, transport oraz utylizację odpadów.
Realizacja przy wykorzystaniu własnego sprzętu i urządzeń właściwych do wykonania tego typu usługi.
Sprzęt i urządzenia muszą być sprawne, w dobrym stanie technicznym oraz zapewniać właściwą realizację zadań.
Oferta w pliku pdf musi zawierać:
- koszt utylizacji poszczególnych odpadów w przeliczeniu na Tonę
- termin płatności
- termin ważności oferty (oczekiwane 12 miesięcy)
- inne warunki handlowe
Dodatkowo wymagane jest załączenie następujących dokumentów:
- Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania w/w usługi zgodnie z załączoną specyfikacją z Zakładu
- Skan polisy OC
Termin składania i warunki formalne oferty:
Oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Oferty odbiegające od wymogów opisanych powyżej mogą zostać automatycznie odrzucone i nie będą brane pod uwagę.
Niedołączenie do oferty wszystkich wymienionych powyżej dokumentów może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
Przebieg postępowania:
Uwaga: W wierszach na platformie zostały uwzględnione ilości średniomiesięczne dotyczące poszczególnych odpadów. Proszę o wstawianie ceny za 1 Tonę, platforma przeliczy to automatycznie.
Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
- swobodnego wyboru oferty
- selektywnego wyboru dostawcy
- odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.
Pozdrawiam,
Karolina Liberadzka
Produkty
1. Makulatura (w tym gilzy po foliach) kod odpadu 15 01 01 - 15 TO
2. Folia brudna 15 01 06 - 20 TO
3. Popiół 10 01 01 - 3 TO
Termin składania ofert
2025-12-29 12:00:00.0
Lokalizacja
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
00-613 Warszawa
Kategoria asortymentowa
Utrzymanie zieleni
Inne usługi komunalne i środowiskowe
Woda i ścieki
Wywóz i utylizacja odpadów
Inne usługi komunalne i środowiskowe
Woda i ścieki
Wywóz i utylizacja odpadów
Dane nabywcy
Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951