Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu wyposażenia gastronomicznego (1 zestaw).
Opis zapytania
Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-8935/24 - „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności przedsiębiorstwa JAMROZOWICZ Spółka Jawna poprzez inwestycje w sektorze HoReCa dla Regionu 3 - województwo małopolskie.”
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych w postaci zestawu urządzeń gastronomicznych o charakterze mobilnym. Szczegółowy opis minimalnych parametrów równoważnych lub nie gorszych niż wskazano w załączniku "Zapytanie ofertowe"
1. Mobilne stanowisko wydawcze z płytą chłodniczą na 3 GN 1/1 na korpusie szafkowym z blatem granitowym - 1 szt.
2. Mobilne stanowisko wydawcze z bemarem grzewczym ze sterowaniem niezależnym na 3 GN 1/1 na korpusie szafkowym z blatem granitowym - 1 szt.
3. Mobilne stanowisko wydawcze z blatem granitowym i nadstawką ekspozycyjną kaskadową na korpusie szafkowym - 2 szt.
4. Stół załadowczy do zmywarki kapturowej ze zlewem i wzmocnieniami - 1 szt.
5. Stół wyładowczy z miejscem na zmywarkę podblatową - 1 szt.
6. Mobilny stół odkładczy do segregacji z miejscem na kosze, nadstawka dwupoziomowa - 1 szt.
7. Zmywarka kapturowa - 1 szt.
8. Zmywarka podblatowa do szkła z czytnikiem i regulacją temperatury mycia - 1 szt.
9. Automat do bitej śmietany - 1 szt.
10. Frytkownica nastawna z kranem 3x8L 7,2kW - 1 szt.
11. Płyta Grillowa gładka gazowa - 1 szt.
12. Płyta Grillowa , z rusztem dwustronnym gazowa - 1 szt.
13. Podstawa chłodnicza z dwiema szufladami - 1 szt.
14. Stół szafkowy roboczy z miejscem na butle - 1 szt.
15. Stół szafkowy roboczy z podwójną półką - 1 szt.
16. Stół ze zlewem i szafką i modułem szuflad - 1 szt.
17. Stół chłodniczy 3 drzwiowy - 1 szt.
18. Krajalnica do wędlin nóż 250mm - 1 szt.
19. Szatkownica do warzyw z kompletem tarcz - 1 szt.
20. Mikser planetarny z 3 końcówkami i 10L - 1 szt.
21. Wózek 3 półkowy spawany - 3 szt.
22. Gofrownica pojedyncza na 2 gofry - 1 szt.
23. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
24. Lodówka wolnostojaca 539L - 1 szt.
25. Kuchnia indukcyjna 4-polowa - 1 szt.
Zakup ww. mobilnych sprzętów pozwoli na ustawienie ciągu gastronomicznego w dowolnym miejscu terenu zielonego oraz przygotowywanie i serwowanie potraw bezpośrednio w miejscu organizacji wydarzenia.
Oferowane urządzenia muszą być wykonane w standardzie zapewniającym profesjonalne zastosowanie w gastronomii, posiadać wymagane atesty PZH (jeżeli dotyczy).
Zamawiający wymaga odbycia obowiązkowej wizji lokalnej w miejscu realizacji dostawy i montażu ww. sprzętu, w celu zapewnienia pełnego zrozumienia przedmiotu zamówienia, poznania miejsca instalacji i warunków przyłączeniowych oraz właściwego przygotowania oferty i późniejszej realizacji umowy.
Udział w wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
O zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej Oferent powinien poinformować Zamawiającego najpóźniej na dwa dni robocze przed wybranym terminem, kontaktując się z osobą wskazaną do kontaktu w sprawie zamówienia tj:
p. Ewa Jamrozowicz , wysyłając wiadomość o temacie „WIZJA LOKALNA - dot. zakupu wyposażenia gastronomicznego” na adres e-mail: recepcja@pensjonatprezydent.eu lub telefonicznie pod nr telefonu 508 905 231.
Potwierdzeniem udziału w wizji lokalnej jest podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego formularz potwierdzenia wizji lokalnej, który należy załączyć do oferty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 Protokół z odbycia wizji lokalnej).
Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści zapytania ofertowego, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści zapytania ofertowego
Termin realizacji kompletnego zamówienia nie może przekroczyć 30 dni od daty podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy – nie później niż 3 tygodnie od dnia zakończenia postępowania, tj. od upływu terminu składania ofert.
Dostawca zobowiązuje się zapewnić serwis dla wszystkich dostarczonych ww. urządzeń.
Czas reakcji serwisu (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) to max 5 godzin od momentu zgłoszenia awarii/usterki (telefonicznie / mailem).
Czas na usunięcie awarii/usterki rozumianej jako skuteczna naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) to maksymalnie 12 godzin od jej zgłoszenia.
Dostawca w ramach realizacji zamówienia ma obowiązek transportu sprzętu i urządzeń na adres JAMROZOWICZ Spółka Jawna, ul. Na Banię 16A; 34-700 Rabka-Zdrój , nadzorowania rozładunku, instalacji oraz uruchomienia dostarczonego sprzętu.
Okres udzielenia gwarancji na urządzenia musi być nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego prac przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych.
Urządzenie musi być zaprojektowane i wykonane w sposób zapewniający jego pełną dostępność i łatwość obsługi dla osób z niepełnosprawnościami. Obejmuje to dostosowanie elementów sterujących, interfejsów oraz zapewnienie możliwości bezpiecznego i wygodnego użytkowania przez osoby z ograniczeniami ruchowymi, sensorycznymi lub innymi rodzajami niepełnosprawności, zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania oraz przepisami prawa w zakresie dostępności.
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia i zał. 6 Roboty budowlane występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, nazwy własne, patenty, znaki towarowe, typy, standardy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Dostawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: nowotarski, Gmina: Rabka-Zdrój, Miejscowość: Rabka-Zdrój
KPOD.01.03-IW.01-8935/24 - „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności przedsiębiorstwa JAMROZOWICZ Spółka Jawna poprzez inwestycje w sektorze HoReCa dla Regionu 3 - województwo małopolskie.”
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych w postaci zestawu urządzeń gastronomicznych o charakterze mobilnym. Szczegółowy opis minimalnych parametrów równoważnych lub nie gorszych niż wskazano w załączniku "Zapytanie ofertowe"
1. Mobilne stanowisko wydawcze z płytą chłodniczą na 3 GN 1/1 na korpusie szafkowym z blatem granitowym - 1 szt.
2. Mobilne stanowisko wydawcze z bemarem grzewczym ze sterowaniem niezależnym na 3 GN 1/1 na korpusie szafkowym z blatem granitowym - 1 szt.
3. Mobilne stanowisko wydawcze z blatem granitowym i nadstawką ekspozycyjną kaskadową na korpusie szafkowym - 2 szt.
4. Stół załadowczy do zmywarki kapturowej ze zlewem i wzmocnieniami - 1 szt.
5. Stół wyładowczy z miejscem na zmywarkę podblatową - 1 szt.
6. Mobilny stół odkładczy do segregacji z miejscem na kosze, nadstawka dwupoziomowa - 1 szt.
7. Zmywarka kapturowa - 1 szt.
8. Zmywarka podblatowa do szkła z czytnikiem i regulacją temperatury mycia - 1 szt.
9. Automat do bitej śmietany - 1 szt.
10. Frytkownica nastawna z kranem 3x8L 7,2kW - 1 szt.
11. Płyta Grillowa gładka gazowa - 1 szt.
12. Płyta Grillowa , z rusztem dwustronnym gazowa - 1 szt.
13. Podstawa chłodnicza z dwiema szufladami - 1 szt.
14. Stół szafkowy roboczy z miejscem na butle - 1 szt.
15. Stół szafkowy roboczy z podwójną półką - 1 szt.
16. Stół ze zlewem i szafką i modułem szuflad - 1 szt.
17. Stół chłodniczy 3 drzwiowy - 1 szt.
18. Krajalnica do wędlin nóż 250mm - 1 szt.
19. Szatkownica do warzyw z kompletem tarcz - 1 szt.
20. Mikser planetarny z 3 końcówkami i 10L - 1 szt.
21. Wózek 3 półkowy spawany - 3 szt.
22. Gofrownica pojedyncza na 2 gofry - 1 szt.
23. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
24. Lodówka wolnostojaca 539L - 1 szt.
25. Kuchnia indukcyjna 4-polowa - 1 szt.
Zakup ww. mobilnych sprzętów pozwoli na ustawienie ciągu gastronomicznego w dowolnym miejscu terenu zielonego oraz przygotowywanie i serwowanie potraw bezpośrednio w miejscu organizacji wydarzenia.
Oferowane urządzenia muszą być wykonane w standardzie zapewniającym profesjonalne zastosowanie w gastronomii, posiadać wymagane atesty PZH (jeżeli dotyczy).
Zamawiający wymaga odbycia obowiązkowej wizji lokalnej w miejscu realizacji dostawy i montażu ww. sprzętu, w celu zapewnienia pełnego zrozumienia przedmiotu zamówienia, poznania miejsca instalacji i warunków przyłączeniowych oraz właściwego przygotowania oferty i późniejszej realizacji umowy.
Udział w wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
O zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej Oferent powinien poinformować Zamawiającego najpóźniej na dwa dni robocze przed wybranym terminem, kontaktując się z osobą wskazaną do kontaktu w sprawie zamówienia tj:
p. Ewa Jamrozowicz , wysyłając wiadomość o temacie „WIZJA LOKALNA - dot. zakupu wyposażenia gastronomicznego” na adres e-mail: recepcja@pensjonatprezydent.eu lub telefonicznie pod nr telefonu 508 905 231.
Potwierdzeniem udziału w wizji lokalnej jest podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego formularz potwierdzenia wizji lokalnej, który należy załączyć do oferty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 Protokół z odbycia wizji lokalnej).
Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści zapytania ofertowego, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści zapytania ofertowego
Termin realizacji kompletnego zamówienia nie może przekroczyć 30 dni od daty podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy – nie później niż 3 tygodnie od dnia zakończenia postępowania, tj. od upływu terminu składania ofert.
Dostawca zobowiązuje się zapewnić serwis dla wszystkich dostarczonych ww. urządzeń.
Czas reakcji serwisu (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) to max 5 godzin od momentu zgłoszenia awarii/usterki (telefonicznie / mailem).
Czas na usunięcie awarii/usterki rozumianej jako skuteczna naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) to maksymalnie 12 godzin od jej zgłoszenia.
Dostawca w ramach realizacji zamówienia ma obowiązek transportu sprzętu i urządzeń na adres JAMROZOWICZ Spółka Jawna, ul. Na Banię 16A; 34-700 Rabka-Zdrój , nadzorowania rozładunku, instalacji oraz uruchomienia dostarczonego sprzętu.
Okres udzielenia gwarancji na urządzenia musi być nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego prac przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych.
Urządzenie musi być zaprojektowane i wykonane w sposób zapewniający jego pełną dostępność i łatwość obsługi dla osób z niepełnosprawnościami. Obejmuje to dostosowanie elementów sterujących, interfejsów oraz zapewnienie możliwości bezpiecznego i wygodnego użytkowania przez osoby z ograniczeniami ruchowymi, sensorycznymi lub innymi rodzajami niepełnosprawności, zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania oraz przepisami prawa w zakresie dostępności.
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia i zał. 6 Roboty budowlane występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, nazwy własne, patenty, znaki towarowe, typy, standardy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Dostawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: nowotarski, Gmina: Rabka-Zdrój, Miejscowość: Rabka-Zdrój
Termin składania ofert
2025-08-21 21:59:59.0
Lokalizacja
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: nowotarski, Gmina: Rabka-Zdrój, Miejscowość: Rabka-Zdrój
Kategoria asortymentowa
AGD Małe
AGD Duże
Akcesoria kuchenne
Meble
Pozostałe elementy wyposażenia pomieszczeń
AGD Duże
Akcesoria kuchenne
Meble
Pozostałe elementy wyposażenia pomieszczeń
Dane nabywcy
JAMROZOWICZ Spółka Jawna
ul. Na Banię 16A
34-700 Rabka-Zdrój
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7352639928
ul. Na Banię 16A
34-700 Rabka-Zdrój
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7352639928