„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ” składającego się z dwóch zadań
Opis zapytania
Zadanie nr 1. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich”
Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w
Ząbkowicach Śląskich” ( roboty kwalifikowane) na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane
decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju
koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu
na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót.
Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje
administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji.
Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego oraz inwentaryzacji instalacji elektrycznej i ciepłowniczej w
zakresie niezbędnym do modernizacji,
• zlecenie wykonania mapy do celów projektowych,
• uzyskanie uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
• uzyskanie uzgodnień z zarządcami sieci,
• zlecenie wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia,
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana
pisemna akceptacja Zamawiającego),
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót
budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli
będzie taka konieczność,
• wykonania robót budowlano-montażowych,
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane
wysypisko komunalne,
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia,
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie
Nadzoru Budowlanego bądź, ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami
Prawa budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz
świadectwa charakterystyki energetycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: SWZ oraz załączniku nr 11.
ZADANIE NR 2 - Termomodernizacja budynku Centrum Organizacji Pozarządowych w Ząbkowicach Śląskich,
Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Centrum Organizacji Pozarządowych w Ząbkowicach Śląskich wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i wymianą źródła ciepła” na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji. Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
• zlecenie wykonania mapy do celów projektowych
• wykonanie audytu energetycznego
• zlecenie wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
• wykonania robót budowlano-montażowych,
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia,
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej.
Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
• sporządzenia planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót
• uzyskanie pozytywnej opinii dotyczącej kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków.
Zakres robót zadania inwestycyjnego obejmuje min.:
- ocieplenie elewacji, na której występują detale architektoniczne od wewnątrz w postaci przedścianki z płyt g-k na konstrukcji stalowej- system suchej zabudowy ocieplić płytami izolacyjnymi z wełny szklanej o grubości 12cm.
- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem nieposiadających detalu architektonicznego,
-wykonanie nowych tynków zewnętrznych,
-ocieplenie dachu wełną mineralna między krokwiami i wykończenie płytami OSB,
-wymianę wszystkich obróbek blacharskich, wymianę rynien i rur spustowych,
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie izolacji fundamentów,
-wykonanie opasek żwirowych wokół budynku,
-konserwacja elewacji z detalami architektonicznymi budynku
-w zakresie instalacji elektrycznych: montaż instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii na potrzeby prac pompy ciepła i oświetlenia i modernizacja instalacji elektrycznej dla potrzeb pomp ciepła, wymiana gniazd elektrycznych ze względu na wewnętrzne ocieplenie ściany– opracowanie w części elektrycznej
-w zakresie instalacji sanitarnych: montaż powietrznej pompy ciepła oraz kondensacyjnego kotła gazowego jak i montaż niskotemperaturowych grzejników z zaworami termostatycznymi– opracowanie w części sanitarnej
oraz inne prace i czynności niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w
Ząbkowicach Śląskich” ( roboty kwalifikowane) na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane
decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju
koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu
na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót.
Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje
administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji.
Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego oraz inwentaryzacji instalacji elektrycznej i ciepłowniczej w
zakresie niezbędnym do modernizacji,
• zlecenie wykonania mapy do celów projektowych,
• uzyskanie uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
• uzyskanie uzgodnień z zarządcami sieci,
• zlecenie wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia,
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana
pisemna akceptacja Zamawiającego),
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót
budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli
będzie taka konieczność,
• wykonania robót budowlano-montażowych,
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane
wysypisko komunalne,
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia,
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie
Nadzoru Budowlanego bądź, ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami
Prawa budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz
świadectwa charakterystyki energetycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: SWZ oraz załączniku nr 11.
ZADANIE NR 2 - Termomodernizacja budynku Centrum Organizacji Pozarządowych w Ząbkowicach Śląskich,
Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Centrum Organizacji Pozarządowych w Ząbkowicach Śląskich wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i wymianą źródła ciepła” na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji. Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
• zlecenie wykonania mapy do celów projektowych
• wykonanie audytu energetycznego
• zlecenie wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
• wykonania robót budowlano-montażowych,
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia,
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej.
Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
• sporządzenia planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót
• uzyskanie pozytywnej opinii dotyczącej kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków.
Zakres robót zadania inwestycyjnego obejmuje min.:
- ocieplenie elewacji, na której występują detale architektoniczne od wewnątrz w postaci przedścianki z płyt g-k na konstrukcji stalowej- system suchej zabudowy ocieplić płytami izolacyjnymi z wełny szklanej o grubości 12cm.
- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem nieposiadających detalu architektonicznego,
-wykonanie nowych tynków zewnętrznych,
-ocieplenie dachu wełną mineralna między krokwiami i wykończenie płytami OSB,
-wymianę wszystkich obróbek blacharskich, wymianę rynien i rur spustowych,
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie izolacji fundamentów,
-wykonanie opasek żwirowych wokół budynku,
-konserwacja elewacji z detalami architektonicznymi budynku
-w zakresie instalacji elektrycznych: montaż instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii na potrzeby prac pompy ciepła i oświetlenia i modernizacja instalacji elektrycznej dla potrzeb pomp ciepła, wymiana gniazd elektrycznych ze względu na wewnętrzne ocieplenie ściany– opracowanie w części elektrycznej
-w zakresie instalacji sanitarnych: montaż powietrznej pompy ciepła oraz kondensacyjnego kotła gazowego jak i montaż niskotemperaturowych grzejników z zaworami termostatycznymi– opracowanie w części sanitarnej
oraz inne prace i czynności niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
Termin składania ofert
2025-07-31 08:00:00.0
Lokalizacja
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
Województwo: dolnośląskie
Polska
57-200 Ząbkowice Śląskie
Województwo: dolnośląskie
Polska
Kategoria asortymentowa
Inne
Części do urządzeń elektroenergetycznych
Urządzenia elektroenergetyczne
Urządzenia chłodzące i grzewcze
Nadzór budowlany i inne usługi budowlane
Pozostałe prace budowlano-remontowe
Usługi aranżacji terenów
Usługi budowy instalacji
Usługi demontażu
Usługi drogowe i kolejowe
Usługi pogłębiania i regulacji akwenów i cieków wodnych
Usługi projektowe
Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów
Części do urządzeń elektroenergetycznych
Urządzenia elektroenergetyczne
Urządzenia chłodzące i grzewcze
Nadzór budowlany i inne usługi budowlane
Pozostałe prace budowlano-remontowe
Usługi aranżacji terenów
Usługi budowy instalacji
Usługi demontażu
Usługi drogowe i kolejowe
Usługi pogłębiania i regulacji akwenów i cieków wodnych
Usługi projektowe
Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów
Dane nabywcy
Gmina Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
Województwo: dolnośląskie
Polska
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
Województwo: dolnośląskie
Polska