Budowa zatok autobusowych na ulicy Sportowej i ulicy Niedobczyckiej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z dokończeniem budowy Regionalnej Drogi Racibórz-Pszczyna z podziałem na 2 zadania
Opis zapytania
Zadanie nr 1 - budowa zatoki autobusowej w ciągu ulicy Sportowej.
W ramach zadania należy:
dokonać inwentaryzacji stanu istniejącego,
wykonać wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwiązań projektowych, w tym minimum 3 badania gruntu- po jednym badaniu na każdej zatoce,
wykonać aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi,
dokonać inwentaryzacji zieleni przeznaczonej do likwidacji oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania,
opracować dokumentację projektową budowy zatok autobusowych;
wykonać projekty podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych,
uzyskać zgodę Komunikacji Miejskiej Rybnik Sp. z o.o. na lokalizację przystanków autobusowych,
zabudować przy każdej zatoce autobusowej wiatę przystankową zgodnie z obowiązującymi na terenie Miasta Rybnika standardami (specyfikacja wiaty przystankowej w załączeniu),
zaprojektować oświetlenie wiat przystankowych na podstawie uzyskanych warunków technicznych wydanych przez właściciela sieci energetycznej z najbliżej zlokalizowanego słupa energetycznego poprzez złącze wyposażone w odpowiednie zabezpieczenia (kabel min. YAKXS 4x25 mm),
opracować materiały do uzyskania stosowanych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji,
opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
opracować projekt docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem oraz wprowadzeniem,
uzyskać decyzję administracyjną umożliwiającą wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę, decyzja ZRID),
wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano – wykonawczym, pozwoleniem na budowę lub zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej,
ewentualne kolizje istniejących sieci i urządzeń obcych (podziemnych i nadziemnych) należy przebudować, przełożyć lub zabezpieczyć na podstawie opracowanej wcześniej dokumentacji projektowej uzgodnionej z gestorami sieci i urządzeń obcych a koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej,
sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją Zamawiającemu.
Pożądane parametry techniczne:
szerokość peronu autobusowego – 2,0 m;
wzdłuż peronu autobusowego kostka integracyjna żółta o szerokości 0,5 m;
szerokość chodnika nowo budowanego – 1,8 m;
zatoka autobusowa o parametrach nie mniejszych niż: długość krawędzi zatrzymania - 20,0 m; szerokość zatoki przy jezdni - 3,0 m; skos wyjazdowy z drogi nie powinien być większy niż 1:8, a skos wjazdowy na drogę nie większy niż 1:4;
krawężniki drogowe wytrzymałość na zginanie ≥ 5 MPa, szer. 15 cm na ławie betonowej o gr. 15 cm wraz z oporem o szerokości 15 cm;
na styku zatoka-jezdnia zastosować krawężniki kamienne o szer. 20 cm na ławie betonowej o gr. 15 cm wraz z oporem o szerokości 15 cm;
na styku zatoka-peron zastosować krawężniki przystankowe na ławie betonowej wraz z oporem;
należy uzupełnić nawierzchnię asfaltową wraz z konstrukcją jezdni na styku z zatokami;
nawierzchnię zatok autobusowych przyjąć jako nawierzchnię betonową, zjazdów - z brukowych elementów betonowych kolorowych (grafit) gr. 8 cm, a chodników - kostkę betonową brukową szarą gr 8 cm z 20% opaską w kolorze grafitowym, zastosować kostkę bezfazową;
nawierzchnia pod wiatę przystankową wraz z opaską po zewnętrznej stronie wiaty o szerokości 0,30 m z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm
elementy betonowe do zabudowania muszą posiadać minimalne parametry: nasiąkliwość – Kl. 2, odporność na zamrażanie/rozmrażanie – Kl. 3, wytrzymałość na zginanie – ≥ 5 MPa, odporność na ścieranie – H.
podbudowę z kruszywa łamanego C90/3 należy wykonać z nowego materiału naturalnego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) oraz z recyklingu.
w przypadku konieczności skutecznego odprowadzenia wody z rozpatrywanych odcinków dróg istnieje prawdopodobieństwo wykonania przyłączy kanalizacji deszczowej. Należy przyjąć przykanaliki z rur z niezmiękczonego polichlorku winylu PVC-U o sztywności obwodowej SN 8, a w drogach SN12 - typ ciężki „S” (SDR 34) o średnicy Ø 200 mm lub Ø 160 mm z wydłużonym kielichem;
wpusty uliczne nowe winny być typu klasy min. C i należy je zlokalizować w miejscach, gdzie wymagają tego warunki techniczne;
wytyczne do zaprojektowania doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Sportowej wg załącznika do PFU.
Ponadto:
dla zadania nr 1 - budowa zatoki autobusowej w ciągu ulicy Sportowej:
dokumentacja projektowa powinna uwzględnić likwidację dotychczasowych przejść dla pieszych przy nr 47 i 48 oraz wyznaczenie nowego przejścia dla pieszych przy nr 50 wraz z jego dedykowanym doświetleniem,
Zadanie nr 2 - budowa 2 zatok autobusowych w ciągu ulicy Niedobczyckiej:
1. z lokalizacją po stronie południowej wraz z przebudową istniejącego chodnika w kierunku ulicy Stanisława Leszczyńskiego,
2. z lokalizacją po stronie północnej wraz z budową chodnika w kierunku ulicy Stanisława Leszczyńskiego.
W ramach zadania należy:
dokonać inwentaryzacji stanu istniejącego,
wykonać wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwiązań projektowych, w tym minimum 3 badania gruntu- po jednym badaniu na każdej zatoce,
wykonać aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi,
dokonać inwentaryzacji zieleni przeznaczonej do likwidacji oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania,
opracować dokumentację projektową budowy zatok autobusowych;
wykonać projekty podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych,
uzyskać zgodę Komunikacji Miejskiej Rybnik Sp. z o.o. na lokalizację przystanków autobusowych,
zabudować przy każdej zatoce autobusowej wiatę przystankową zgodnie z obowiązującymi na terenie Miasta Rybnika standardami (specyfikacja wiaty przystankowej w załączeniu),
zaprojektować oświetlenie wiat przystankowych na podstawie uzyskanych warunków technicznych wydanych przez właściciela sieci energetycznej z najbliżej zlokalizowanego słupa energetycznego poprzez złącze wyposażone w odpowiednie zabezpieczenia (kabel min. YAKXS 4x25 mm),
opracować materiały do uzyskania stosowanych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji,
opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
opracować projekt docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem oraz wprowadzeniem,
uzyskać decyzję administracyjną umożliwiającą wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę, decyzja ZRID),
wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano – wykonawczym, pozwoleniem na budowę lub zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej,
ewentualne kolizje istniejących sieci i urządzeń obcych (podziemnych i nadziemnych) należy przebudować, przełożyć lub zabezpieczyć na podstawie opracowanej wcześniej dokumentacji projektowej uzgodnionej z gestorami sieci i urządzeń obcych a koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej,
sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją Zamawiającemu.
Pożądane parametry techniczne:
szerokość peronu autobusowego – 2,0 m;
wzdłuż peronu autobusowego kostka integracyjna żółta o szerokości 0,5 m;
szerokość chodnika nowo budowanego – 1,8 m;
zatoka autobusowa o parametrach nie mniejszych niż: długość krawędzi zatrzymania - 20,0 m; szerokość zatoki przy jezdni - 3,0 m; skos wyjazdowy z drogi nie powinien być większy niż 1:8, a skos wjazdowy na drogę nie większy niż 1:4;
krawężniki drogowe wytrzymałość na zginanie ≥ 5 MPa, szer. 15 cm na ławie betonowej o gr. 15 cm wraz z oporem o szerokości 15 cm;
na styku zatoka-jezdnia zastosować krawężniki kamienne o szer. 20 cm na ławie betonowej o gr. 15 cm wraz z oporem o szerokości 15 cm;
na styku zatoka-peron zastosować krawężniki przystankowe na ławie betonowej wraz z oporem;
należy uzupełnić nawierzchnię asfaltową wraz z konstrukcją jezdni na styku z zatokami;
nawierzchnię zatok autobusowych przyjąć jako nawierzchnię betonową, zjazdów - z brukowych elementów betonowych kolorowych (grafit) gr. 8 cm, a chodników - kostkę betonową brukową szarą gr 8 cm z 20% opaską w kolorze grafitowym, zastosować kostkę bezfazową;
nawierzchnia pod wiatę przystankową wraz z opaską po zewnętrznej stronie wiaty o szerokości 0,30 m z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm
elementy betonowe do zabudowania muszą posiadać minimalne parametry: nasiąkliwość – Kl. 2, odporność na zamrażanie/rozmrażanie – Kl. 3, wytrzymałość na zginanie – ≥ 5 MPa, odporność na ścieranie – H.
podbudowę z kruszywa łamanego C90/3 należy wykonać z nowego materiału naturalnego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) oraz z recyklingu.
w przypadku konieczności skutecznego odprowadzenia wody z rozpatrywanych odcinków dróg istnieje prawdopodobieństwo wykonania przyłączy kanalizacji deszczowej. Należy przyjąć przykanaliki z rur z niezmiękczonego polichlorku winylu PVC-U o sztywności obwodowej SN 8, a w drogach SN12 - typ ciężki „S” (SDR 34) o średnicy Ø 200 mm lub Ø 160 mm z wydłużonym kielichem;
wpusty uliczne nowe winny być typu klasy min. C i należy je zlokalizować w miejscach, gdzie wymagają tego warunki techniczne;
wytyczne do zaprojektowania doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Sportowej wg załącznika do PFU.
Ponadto:
dla zadania nr 2 - budowa zatok autobusowych w ciągu ulicy Niedobczyckiej, należy:
wykonać projekty podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych, ilość podziałów nieruchomości uzależniona będzie od lokalizacji projektowanych zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Niedobczyckiej,
opracować dokumentację projektową budowy zatok autobusowych w ciągu ulicy Niedobczyckiej, która uwzględniać będzie budowę nowego chodnika po stronie północno-zachodniej wraz z odwodnieniem przedmiotowego odcinka drogi.
W ramach zadania należy:
dokonać inwentaryzacji stanu istniejącego,
wykonać wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwiązań projektowych, w tym minimum 3 badania gruntu- po jednym badaniu na każdej zatoce,
wykonać aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi,
dokonać inwentaryzacji zieleni przeznaczonej do likwidacji oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania,
opracować dokumentację projektową budowy zatok autobusowych;
wykonać projekty podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych,
uzyskać zgodę Komunikacji Miejskiej Rybnik Sp. z o.o. na lokalizację przystanków autobusowych,
zabudować przy każdej zatoce autobusowej wiatę przystankową zgodnie z obowiązującymi na terenie Miasta Rybnika standardami (specyfikacja wiaty przystankowej w załączeniu),
zaprojektować oświetlenie wiat przystankowych na podstawie uzyskanych warunków technicznych wydanych przez właściciela sieci energetycznej z najbliżej zlokalizowanego słupa energetycznego poprzez złącze wyposażone w odpowiednie zabezpieczenia (kabel min. YAKXS 4x25 mm),
opracować materiały do uzyskania stosowanych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji,
opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
opracować projekt docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem oraz wprowadzeniem,
uzyskać decyzję administracyjną umożliwiającą wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę, decyzja ZRID),
wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano – wykonawczym, pozwoleniem na budowę lub zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej,
ewentualne kolizje istniejących sieci i urządzeń obcych (podziemnych i nadziemnych) należy przebudować, przełożyć lub zabezpieczyć na podstawie opracowanej wcześniej dokumentacji projektowej uzgodnionej z gestorami sieci i urządzeń obcych a koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej,
sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją Zamawiającemu.
Pożądane parametry techniczne:
szerokość peronu autobusowego – 2,0 m;
wzdłuż peronu autobusowego kostka integracyjna żółta o szerokości 0,5 m;
szerokość chodnika nowo budowanego – 1,8 m;
zatoka autobusowa o parametrach nie mniejszych niż: długość krawędzi zatrzymania - 20,0 m; szerokość zatoki przy jezdni - 3,0 m; skos wyjazdowy z drogi nie powinien być większy niż 1:8, a skos wjazdowy na drogę nie większy niż 1:4;
krawężniki drogowe wytrzymałość na zginanie ≥ 5 MPa, szer. 15 cm na ławie betonowej o gr. 15 cm wraz z oporem o szerokości 15 cm;
na styku zatoka-jezdnia zastosować krawężniki kamienne o szer. 20 cm na ławie betonowej o gr. 15 cm wraz z oporem o szerokości 15 cm;
na styku zatoka-peron zastosować krawężniki przystankowe na ławie betonowej wraz z oporem;
należy uzupełnić nawierzchnię asfaltową wraz z konstrukcją jezdni na styku z zatokami;
nawierzchnię zatok autobusowych przyjąć jako nawierzchnię betonową, zjazdów - z brukowych elementów betonowych kolorowych (grafit) gr. 8 cm, a chodników - kostkę betonową brukową szarą gr 8 cm z 20% opaską w kolorze grafitowym, zastosować kostkę bezfazową;
nawierzchnia pod wiatę przystankową wraz z opaską po zewnętrznej stronie wiaty o szerokości 0,30 m z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm
elementy betonowe do zabudowania muszą posiadać minimalne parametry: nasiąkliwość – Kl. 2, odporność na zamrażanie/rozmrażanie – Kl. 3, wytrzymałość na zginanie – ≥ 5 MPa, odporność na ścieranie – H.
podbudowę z kruszywa łamanego C90/3 należy wykonać z nowego materiału naturalnego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) oraz z recyklingu.
w przypadku konieczności skutecznego odprowadzenia wody z rozpatrywanych odcinków dróg istnieje prawdopodobieństwo wykonania przyłączy kanalizacji deszczowej. Należy przyjąć przykanaliki z rur z niezmiękczonego polichlorku winylu PVC-U o sztywności obwodowej SN 8, a w drogach SN12 - typ ciężki „S” (SDR 34) o średnicy Ø 200 mm lub Ø 160 mm z wydłużonym kielichem;
wpusty uliczne nowe winny być typu klasy min. C i należy je zlokalizować w miejscach, gdzie wymagają tego warunki techniczne;
wytyczne do zaprojektowania doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Sportowej wg załącznika do PFU.
Ponadto:
dla zadania nr 1 - budowa zatoki autobusowej w ciągu ulicy Sportowej:
dokumentacja projektowa powinna uwzględnić likwidację dotychczasowych przejść dla pieszych przy nr 47 i 48 oraz wyznaczenie nowego przejścia dla pieszych przy nr 50 wraz z jego dedykowanym doświetleniem,
Zadanie nr 2 - budowa 2 zatok autobusowych w ciągu ulicy Niedobczyckiej:
1. z lokalizacją po stronie południowej wraz z przebudową istniejącego chodnika w kierunku ulicy Stanisława Leszczyńskiego,
2. z lokalizacją po stronie północnej wraz z budową chodnika w kierunku ulicy Stanisława Leszczyńskiego.
W ramach zadania należy:
dokonać inwentaryzacji stanu istniejącego,
wykonać wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwiązań projektowych, w tym minimum 3 badania gruntu- po jednym badaniu na każdej zatoce,
wykonać aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi,
dokonać inwentaryzacji zieleni przeznaczonej do likwidacji oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania,
opracować dokumentację projektową budowy zatok autobusowych;
wykonać projekty podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych,
uzyskać zgodę Komunikacji Miejskiej Rybnik Sp. z o.o. na lokalizację przystanków autobusowych,
zabudować przy każdej zatoce autobusowej wiatę przystankową zgodnie z obowiązującymi na terenie Miasta Rybnika standardami (specyfikacja wiaty przystankowej w załączeniu),
zaprojektować oświetlenie wiat przystankowych na podstawie uzyskanych warunków technicznych wydanych przez właściciela sieci energetycznej z najbliżej zlokalizowanego słupa energetycznego poprzez złącze wyposażone w odpowiednie zabezpieczenia (kabel min. YAKXS 4x25 mm),
opracować materiały do uzyskania stosowanych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji,
opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
opracować projekt docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem oraz wprowadzeniem,
uzyskać decyzję administracyjną umożliwiającą wykonanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę, decyzja ZRID),
wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano – wykonawczym, pozwoleniem na budowę lub zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej,
ewentualne kolizje istniejących sieci i urządzeń obcych (podziemnych i nadziemnych) należy przebudować, przełożyć lub zabezpieczyć na podstawie opracowanej wcześniej dokumentacji projektowej uzgodnionej z gestorami sieci i urządzeń obcych a koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej,
sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją Zamawiającemu.
Pożądane parametry techniczne:
szerokość peronu autobusowego – 2,0 m;
wzdłuż peronu autobusowego kostka integracyjna żółta o szerokości 0,5 m;
szerokość chodnika nowo budowanego – 1,8 m;
zatoka autobusowa o parametrach nie mniejszych niż: długość krawędzi zatrzymania - 20,0 m; szerokość zatoki przy jezdni - 3,0 m; skos wyjazdowy z drogi nie powinien być większy niż 1:8, a skos wjazdowy na drogę nie większy niż 1:4;
krawężniki drogowe wytrzymałość na zginanie ≥ 5 MPa, szer. 15 cm na ławie betonowej o gr. 15 cm wraz z oporem o szerokości 15 cm;
na styku zatoka-jezdnia zastosować krawężniki kamienne o szer. 20 cm na ławie betonowej o gr. 15 cm wraz z oporem o szerokości 15 cm;
na styku zatoka-peron zastosować krawężniki przystankowe na ławie betonowej wraz z oporem;
należy uzupełnić nawierzchnię asfaltową wraz z konstrukcją jezdni na styku z zatokami;
nawierzchnię zatok autobusowych przyjąć jako nawierzchnię betonową, zjazdów - z brukowych elementów betonowych kolorowych (grafit) gr. 8 cm, a chodników - kostkę betonową brukową szarą gr 8 cm z 20% opaską w kolorze grafitowym, zastosować kostkę bezfazową;
nawierzchnia pod wiatę przystankową wraz z opaską po zewnętrznej stronie wiaty o szerokości 0,30 m z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm
elementy betonowe do zabudowania muszą posiadać minimalne parametry: nasiąkliwość – Kl. 2, odporność na zamrażanie/rozmrażanie – Kl. 3, wytrzymałość na zginanie – ≥ 5 MPa, odporność na ścieranie – H.
podbudowę z kruszywa łamanego C90/3 należy wykonać z nowego materiału naturalnego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) oraz z recyklingu.
w przypadku konieczności skutecznego odprowadzenia wody z rozpatrywanych odcinków dróg istnieje prawdopodobieństwo wykonania przyłączy kanalizacji deszczowej. Należy przyjąć przykanaliki z rur z niezmiękczonego polichlorku winylu PVC-U o sztywności obwodowej SN 8, a w drogach SN12 - typ ciężki „S” (SDR 34) o średnicy Ø 200 mm lub Ø 160 mm z wydłużonym kielichem;
wpusty uliczne nowe winny być typu klasy min. C i należy je zlokalizować w miejscach, gdzie wymagają tego warunki techniczne;
wytyczne do zaprojektowania doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Sportowej wg załącznika do PFU.
Ponadto:
dla zadania nr 2 - budowa zatok autobusowych w ciągu ulicy Niedobczyckiej, należy:
wykonać projekty podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych, ilość podziałów nieruchomości uzależniona będzie od lokalizacji projektowanych zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Niedobczyckiej,
opracować dokumentację projektową budowy zatok autobusowych w ciągu ulicy Niedobczyckiej, która uwzględniać będzie budowę nowego chodnika po stronie północno-zachodniej wraz z odwodnieniem przedmiotowego odcinka drogi.
Termin składania ofert
2025-07-30 07:00:00.0
Lokalizacja
ul. Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik
Województwo: śląskie
Polska
44-200 Rybnik
Województwo: śląskie
Polska
Kategoria asortymentowa
Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów
Dane nabywcy
MIASTO RYBNIK
ul. Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik
Województwo: śląskie
Polska
ul. Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik
Województwo: śląskie
Polska