Wykonanie stanowiska transformatora z mikropalami, rozbiórka i wykonanie stropów żelbetowych pompowni

Opis zapytania

Zapraszam do składania ofert na Wykonanie stanowiska transformatora z mikropalami, rozbiórkę i wykonanie stropów żelbetowych pompowni "Kiełbaska" Elektrowni Adamów.

Zamawiający – Przedsiębiorstwo Remontowe PAK SERWIS Sp. z o.o., 62-510 Konin, ul. Przemysłowa 158

Osoba do kontaktu: MIROSŁAW KOZŁOWSKI, kozlowski.miroslaw@pakserwis.com.pl, tel. 887 873 922

1. Przedmiot Usługi:
  Wykonanie stanowiska transformatora z mikropalami, rozbiórkę i wykonanie stropów żelbetowych pompowni "Kiełbaska" Elektrowni Adamów, zgodnie z  zapytaniem ofertowym oraz załączoną dokumentacją, w zakresie:

  1.Wykonanie kompleksowe stanowiska transformatora wraz z mikropalami fundamentowymi.
  2.Robiórka oraz wykonanie stropu na poziomie +7,10 pomieszczenie pomp.
  3.Rozbiórka oraz wykonanie stropu na poziomie +4,20 komora sit i zasuw.

Wykonawca zapewnia:
- dostawę materiałów
- kompleksowe wykonanie prac
- obsługę geodezyjną
- Plan bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i środowiska
- Projekt organizacji robót
- dokumentację powykonawczą "red correct"
- dokumentację jakościowo-odbiorową
- Wykonawca jest wytwórcą odpadów
- Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w odpowiedniej specjalności

Uwaga! Na budowie brak zasilania w energię elektryczną, brak mediów (wody, odprowadzenia ścieków). Wykonawca zapewni dostęp do mediów we własnym zakresie.

Preferowana wizja lokalna na obiekcie.

W ofercie należy podać ceny dla niżej wymienionych zakresów:
1.Wykonanie kompleksowe stanowiska transformatora wraz z mikropalami fundamentowymi, w tym:
- palowanie
- część żelbetowa i murowana
- ślusarka
- roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
2.Robiórka oraz wykonanie stropu na poziomie +7,10 pomieszczenie pomp.
3.Rozbiórka oraz wykonanie stropu na poziomie +4,20 komora sit i zasuw.

2. Terminy realizacji.
  10.07 - 30.09.2025
 
     
3. Oczekiwana płatność przelewem w terminie 30 dni od dostarczenia do siedziby firmy prawidłowo wystawionej faktury.

4. Gwarancje.
1. Wykonawca udziela 36 miesięcy Gwarancji na kompletny Przedmiot umowy od dnia podpisania Protokołu Przejęcia Przedmiotu Umowy przez inwestora do Wstępnej Eksploatacji planowanego na 02.04.2027.
2. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
3. Wady stwierdzone w przedmiocie Umowy Wykonawca usunie w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty powiadomienia go pisemnie, chyba, że Strony uzgodnią inny termin wynikający z technicznych możliwości usunięcia wad; przy czym okres reakcji Wykonawcy na zgłoszenie będzie nie dłuższy niż 48 godz. od zgłoszenia w dni robocze.

5. Gwarancja dobrego wykonania.
Zamawiający wymaga zabezpieczenia dobrego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umownej netto według zasad opisanych poniżej.
1. Wykonawca przedłoży Gwarancję dobrego wykonania na okres realizacji umowy w wysokości 10% wartości umownej netto.
2. Na okres udzielonej Gwarancji Wykonawca przedłoży Gwarancję dobrego wykonania umowy w wysokości 3% wartości umownej netto.
3. Zabezpieczenie dobrego wykonania umowy w okresie realizacji umowy oraz w okresie udzielonej Gwarancji ustanowione zostanie w formie gwarancji bankowych i służyć będzie zabezpieczeniu roszczeń Zamawiającego w przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z postanowień umowy właściwych
w danym okresie zabezpieczonym Gwarancją.
4. Gwarancja dobrego wykonania w okresie realizacji umowy będzie dostarczona w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę i pozostanie ważna do dnia podpisania Protokołu odbioru prac przez Zamawiającego objętych umową plus 21 dni.
5. Gwarancja dobrego wykonania umowy w okresie Gwarancji będzie ważna od podpisania Protokołu odbioru końcowego prac objętych umową do upływu ostatniego dnia Gwarancji określonego umową plus 30 dni.
6. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę wymaganego zabezpieczenia dobrego wykonania umowy w okresie realizacji umowy i na okres udzielonej Gwarancji, Zamawiający uprawiony jest do zatrzymania odpowiedniej Kwoty Zatrzymanej w wysokości:
 10% wartości umownej netto jako zabezpieczenie dobrego wykonania umowy w okresie realizacji;
 3% wartości umownej netto jako zabezpieczenie dobrego wykonania umowy w okresie udzielonej Gwarancji, z faktur wystawionych przez Wykonawcę.
7. Zwrot Kwot Zatrzymanych nastąpi:
 w terminie 30 dni po dostarczeniu stosowych zabezpieczeń w formie gwarancji bankowych lub
 w terminie 30 dni po podpisaniu Protokołu odbioru końcowego prac objętych umową
w wysokości 10% wartości umownej lub w terminie 30 dni po upływie okresu Gwarancji określonego umową w wysokości 3% wartości umownej.

6. Sposób przygotowania i złożenia oferty.
  a) Oferty należy składać na platformie zakupowej.
  b) Termin składania ofert j.n.
  c) Oferta musi zawierać ceny ryczałtowe za kompleksowe wykonanie usługi.
  d) Wykonawca przygotuje ofertę na swój koszt.
  e) Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem w niniejszym postępowaniu, aż do udzielenia zamówienia ponosi Wykonawca.
 

7. Okres związania ofertą.
  a) Wykonawca jest zawiązany ofertą przez okres min 60 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  b) W sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji i Wykonawca nie zmieni swojej oferty w dogrywce, oferta pozostaje
   wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu.

8. Wyjaśnienia do zapytania ofertowego.
  a) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
  b) Treść wyjaśnień będzie przekazana e-mailem lub poprzez aktualizację Zapytania Ofertowego na platformie zakupowej.
  c) W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę przed aktualizacją Zapytania Ofertowego, musi ona zostać złożona ponownie.

9. Zastrzeżenia.
  a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego przeprowadzenia.
  b) Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania zakupowego w dowolnym momencie bez 
   wybrania oferty i bez podania przyczyn takiej decyzji.
  c) Zamawiający po zakończeniu postępowania zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonej oferty.

10. Pozostałe postanowienia.
  a) Zamawiający nie zwraca materiałów przesłanych w związku z postępowaniem zakupowym.
  b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych/równoważnych.
  d) Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści zaproszenia do składania ofert, 
   Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Świadczenia 
   Usług OWŚU) umieszczonych na stronie internetowej https://www.pakserwis.com.pl/pl/przetargi.html.
  e) Oferta, której treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego zostanie odrzucona.
  f) Zamawiający przewiduje zastosowanie negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej w drugim etapie postępowania.

Postępowanie prowadzi:
Katarzyna Owsianko
Starszy Specjalista ds. Zakupu Usług
tel. 63 247 12 38, kom. 606 599 920
e-mail: owsianko.katarzyna@pakserwis.com.pl

Produkty
1. Rozbiórka oraz wykonanie stropu na poz. +4,20 komora sit i zasuw - 1 szt.
2. Rozbiórka oraz wykonanie stropu na poz. +7,10 pom. pomp - 1 szt.
3. Wykonanie stanowiska transformatora wraz z mikrolalami - 1 szt.

Złóż ofertę

Termin składania ofert

2025-07-03 11:00:00.0

Lokalizacja

Przemysłowa 158
62-510 Konin

Kategoria asortymentowa

Usługi budowlano-remontowe
Materiały wykończeniowe, farby, posadzki

Dane nabywcy

Przedsiębiorstwo Remontowe PAK SERWIS Sp. z o.o.
Przemysłowa 158
62-510 Konin
NIP: 6652432183

Dane kontaktowe