Modernizacja windy towarowej na terenie zajezdni tramwajowej w Łodzi przy ul. Telefonicznej 30/44
Opis zapytania
Nazwa: Modernizacja windy towarowej na terenie zajezdni tramwajowej w Łodzi przy ul. Telefonicznej 30/44
Opis: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku 1A do Zapytania ofertowego
Ilość: 1 [szt.]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 42 672 12 41
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (projekt umowy))
Termin realizacji (Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (projekt umowy))
Wymagane oświadczenia (Zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego)
Wymagane oświadczenie - RODO (Zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Zapytania ofertowego)
Wymagane dokumenty (wyciąg z rejestru KRS lub CEIDG (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert))
Pozostałe dokumenty (umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej))
Pozostałe dokumenty (pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta (oryginał - lub kopia poświadczona notarialnie))
Wiedza i doświadczenie (wykaz potwierdzający wiedzę i doświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego)
Pozostałe dokumenty (Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług)
Pozostałe dokumenty (dowód wpłaty wadium)
Pozostałe dokumenty (oświadczenie o dokonaniu obowiązkowej wizji lokalnej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego)
Pozostałe dokumenty (Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 1B do Zapytania ofertowego)
Pozostałe dokumenty (Dokument potwierdzający nadane przez Urząd Dozoru Technicznego uprawnienia do wykonywania modernizacji urządzeń dźwigowych)
Opis: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku 1A do Zapytania ofertowego
Ilość: 1 [szt.]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 42 672 12 41
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (projekt umowy))
Termin realizacji (Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (projekt umowy))
Wymagane oświadczenia (Zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego)
Wymagane oświadczenie - RODO (Zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Zapytania ofertowego)
Wymagane dokumenty (wyciąg z rejestru KRS lub CEIDG (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert))
Pozostałe dokumenty (umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej))
Pozostałe dokumenty (pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta (oryginał - lub kopia poświadczona notarialnie))
Wiedza i doświadczenie (wykaz potwierdzający wiedzę i doświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego)
Pozostałe dokumenty (Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług)
Pozostałe dokumenty (dowód wpłaty wadium)
Pozostałe dokumenty (oświadczenie o dokonaniu obowiązkowej wizji lokalnej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego)
Pozostałe dokumenty (Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 1B do Zapytania ofertowego)
Pozostałe dokumenty (Dokument potwierdzający nadane przez Urząd Dozoru Technicznego uprawnienia do wykonywania modernizacji urządzeń dźwigowych)
Termin składania ofert
2025-06-12 10:00:00.0
Kategoria asortymentowa
Brak kategorii
Dane nabywcy
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o.