Wprowadzenie i utrzymanie oznakowania tymczasowego na wiadukcie w ciągu al. Jana Pawła II (DW-911)
Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wprowadzeniu i utrzymaniu oznakowania tymczasowego na wiadukcie w ciągu al. Jana Pawła II (DW-911) nad ulicą Siemianowicką w Bytomiu w związku z jego przedawaryjnym stanem oraz nakazem WINB.
2. W ramach powyższego zadania Wykonawca zobowiązany jest do:
1) kompleksowego wprowadzenia w terenie w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy zatwierdzonego w dniu 09 kwietnia 2025r. pod nr AT.7221.2.33.2025 projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, łącznie z demontażem istniejącego ciągu betonowych barier drogowych na dwóch przejazdach pomiędzy obiema jezdniami al. Jana Pawła II oraz dostarczeniem ich na teren bazy MZDiM przy ul. Strzelców Bytomskich w pobliżu łącznicy al.Jana Nowaka Jeziorańskiego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Bytom;
2) utrzymywania w trakcie trwania umowy, w należytym stanie technicznym pełnej funkcjonalności wprowadzonej organizacji ruchu, w tym dokonywania niezwłocznych wymian akumulatorów w zainstalowanych falach świetlnych, wymian uszkodzonego
w wyniku kolizji asortymentu lub uzupełnienia brakującego asortymentu w przypadku stwierdzenia jego braku,
3) przywrócenia docelowej organizacji ruchu, poprzez demontaż wprowadzonej
przez siebie tymczasowej zmiany organizacji ruchu oraz przywrócenie pasa drogowego alei Jana Pawła II do stanu sprzed zmiany organizacji ruchu w terminie określonym
przez Zamawiającego w zleceniu, jednak nie krótszym niż 7 dni
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
2. W ramach powyższego zadania Wykonawca zobowiązany jest do:
1) kompleksowego wprowadzenia w terenie w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy zatwierdzonego w dniu 09 kwietnia 2025r. pod nr AT.7221.2.33.2025 projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, łącznie z demontażem istniejącego ciągu betonowych barier drogowych na dwóch przejazdach pomiędzy obiema jezdniami al. Jana Pawła II oraz dostarczeniem ich na teren bazy MZDiM przy ul. Strzelców Bytomskich w pobliżu łącznicy al.Jana Nowaka Jeziorańskiego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Bytom;
2) utrzymywania w trakcie trwania umowy, w należytym stanie technicznym pełnej funkcjonalności wprowadzonej organizacji ruchu, w tym dokonywania niezwłocznych wymian akumulatorów w zainstalowanych falach świetlnych, wymian uszkodzonego
w wyniku kolizji asortymentu lub uzupełnienia brakującego asortymentu w przypadku stwierdzenia jego braku,
3) przywrócenia docelowej organizacji ruchu, poprzez demontaż wprowadzonej
przez siebie tymczasowej zmiany organizacji ruchu oraz przywrócenie pasa drogowego alei Jana Pawła II do stanu sprzed zmiany organizacji ruchu w terminie określonym
przez Zamawiającego w zleceniu, jednak nie krótszym niż 7 dni
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
Termin składania ofert
2025-05-29 10:00:00.0
Lokalizacja
Smolenia 35
41-902 Bytom
Województwo: śląskie
Polska
41-902 Bytom
Województwo: śląskie
Polska
Kategoria asortymentowa
Elementy informacyjne i sygnalizacyjne
Materiały konstrukcyjne
Usługi drogowe i kolejowe
Materiały konstrukcyjne
Usługi drogowe i kolejowe
Dane nabywcy
Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
Smolenia 35
41-902 Bytom
Województwo: śląskie
Polska
Smolenia 35
41-902 Bytom
Województwo: śląskie
Polska