„Przebudowa drogi powiatowej 1465D od skrzyżowania z drogą 1498D do drogi krajowej nr 25"
Opis zapytania
3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej 1465D od skrzyżowania z drogą 1498D do drogi krajowej nr 25.
Zakres inwestycji obejmuje drogę o długości łącznej 3,3 km na działkach nr 215/2, 215/3, 215/4, 224/2, 229, 232, 370 obręb Ostrowina gm. Oleśnica
1. 4. Parametry techniczne przebudowywanej drogi
• Droga powiatowa publiczna
• Droga jednojezdniowa
• Szerokość jezdni 5,5-6,5m
• Spadek poprzeczny jezdni 2% obustronnie na prostych, 5% na łukach
• Pobocza dwustronne szerokości 1,00 metra, spadek 8%
• Długość przebudowywanej drogi 3300 m – odcinek drogi głównej 3278 m, drogi
boczne 22 m
2. Konstrukcje przebudowywanej drogi
Jezdnia KR1
• 4 cm - warstwa ścieralna AC11S
• 4 cm - warstwa wiążąca AC11W
• Siatka wzmacniająca z włókna szklanego 100/100 kN/m
• Warstwa wyrównawcza AC11W w ilości 50kg/m2
Jezdnia KR1- poszerzenia
• 4 cm - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno–asfaltowej
• 4 cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno–asfaltowej
• Siatka wzmacniająca z włókna szklanego 100/100 kN/m
• 20 cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego
mechaniczne
• 20 cm - warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechaniczne cementem
Pobocza
• 15 cm – pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 cm
3. Ukształtowanie wysokościowe
W ramach przebudowy ukształtowanie wysokościowe drogi nie ulegnie znaczącej
zmianie. Wykonawca powinien wykonać pomiar wysokościowy i dostosować niweletę jezdni
tak, aby zapewnić odpowiednie odwodnienie jezdni.
4. Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych
Odwodnienie drogi realizowane jak dotychczas, powierzchniowo poprzez wyprofilowanie spadków poprzecznych i podłużnych drogi celem odprowadzenia wody na tereny przyległe i do istniejących, rowów przydrożnych. Zniszczone przepusty pod drogą należy wyremontować poprzez wymianę na takie same bez zmiany długości i średnic. Należy wymienić ścianki czołowe przepustów na nowe. Rowy przydrożne w pasie drogowym należy wyczyścić i odmulić.
5. Układ zieleni
W ramach inwestycji nie przewiduje się wycinki istniejących drzew. Po wykonaniu
przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, wraz
z zahumusowaniem i obsianiem trawą terenów zielonych uszkodzonych podczas prac.
6. Oznakowanie poziome, pionowe i urządzenia BRD
Należy wymienić zniszczone znaki pionowe i urządzenia BRD na nowe oraz odtworzyć
oznakowanie poziome po wykonaniu nowej nawierzchni
7. Powierzchnia przebudowywanej drogi
Powierzchnia jezdni: ok 19 100 m2
Powierzchnia poboczy: ok 6 600 m2
8. Kolizje i sieci
Przy realizacji robót objętych projektem nie występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem
terenu. W razie wystąpienia kolizji, lokalizację tych urządzeń należy uzgodnić z właściwym
zarządcą. W przypadku odkrycia niezinwentaryzowanej sieci podczas prac budowlanych,
fakt ten należy zgłosić odpowiedniemu zarządcy sieci.
9. PROJEKT TYMCZASOWEJ ORGANIZACJI RUCHU
- wykonanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu
10. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz:
a. dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ),
b. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 9 do SWZ),
c. Przedmiarze robót (Załącznik nr 10 do SWZ),
11. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
12. Wymagany przez Zamawiającego minimalny termin udzielenia gwarancji to 36 miesięcy.
13. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: dz. nr 215/2, 215/3, 215/4, 224/2, 229, 232, 370 obręb Ostrowina gm. Oleśnica
Zakres inwestycji obejmuje drogę o długości łącznej 3,3 km na działkach nr 215/2, 215/3, 215/4, 224/2, 229, 232, 370 obręb Ostrowina gm. Oleśnica
1. 4. Parametry techniczne przebudowywanej drogi
• Droga powiatowa publiczna
• Droga jednojezdniowa
• Szerokość jezdni 5,5-6,5m
• Spadek poprzeczny jezdni 2% obustronnie na prostych, 5% na łukach
• Pobocza dwustronne szerokości 1,00 metra, spadek 8%
• Długość przebudowywanej drogi 3300 m – odcinek drogi głównej 3278 m, drogi
boczne 22 m
2. Konstrukcje przebudowywanej drogi
Jezdnia KR1
• 4 cm - warstwa ścieralna AC11S
• 4 cm - warstwa wiążąca AC11W
• Siatka wzmacniająca z włókna szklanego 100/100 kN/m
• Warstwa wyrównawcza AC11W w ilości 50kg/m2
Jezdnia KR1- poszerzenia
• 4 cm - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno–asfaltowej
• 4 cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno–asfaltowej
• Siatka wzmacniająca z włókna szklanego 100/100 kN/m
• 20 cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego
mechaniczne
• 20 cm - warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechaniczne cementem
Pobocza
• 15 cm – pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 cm
3. Ukształtowanie wysokościowe
W ramach przebudowy ukształtowanie wysokościowe drogi nie ulegnie znaczącej
zmianie. Wykonawca powinien wykonać pomiar wysokościowy i dostosować niweletę jezdni
tak, aby zapewnić odpowiednie odwodnienie jezdni.
4. Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych
Odwodnienie drogi realizowane jak dotychczas, powierzchniowo poprzez wyprofilowanie spadków poprzecznych i podłużnych drogi celem odprowadzenia wody na tereny przyległe i do istniejących, rowów przydrożnych. Zniszczone przepusty pod drogą należy wyremontować poprzez wymianę na takie same bez zmiany długości i średnic. Należy wymienić ścianki czołowe przepustów na nowe. Rowy przydrożne w pasie drogowym należy wyczyścić i odmulić.
5. Układ zieleni
W ramach inwestycji nie przewiduje się wycinki istniejących drzew. Po wykonaniu
przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, wraz
z zahumusowaniem i obsianiem trawą terenów zielonych uszkodzonych podczas prac.
6. Oznakowanie poziome, pionowe i urządzenia BRD
Należy wymienić zniszczone znaki pionowe i urządzenia BRD na nowe oraz odtworzyć
oznakowanie poziome po wykonaniu nowej nawierzchni
7. Powierzchnia przebudowywanej drogi
Powierzchnia jezdni: ok 19 100 m2
Powierzchnia poboczy: ok 6 600 m2
8. Kolizje i sieci
Przy realizacji robót objętych projektem nie występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem
terenu. W razie wystąpienia kolizji, lokalizację tych urządzeń należy uzgodnić z właściwym
zarządcą. W przypadku odkrycia niezinwentaryzowanej sieci podczas prac budowlanych,
fakt ten należy zgłosić odpowiedniemu zarządcy sieci.
9. PROJEKT TYMCZASOWEJ ORGANIZACJI RUCHU
- wykonanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu
10. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz:
a. dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ),
b. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 9 do SWZ),
c. Przedmiarze robót (Załącznik nr 10 do SWZ),
11. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
12. Wymagany przez Zamawiającego minimalny termin udzielenia gwarancji to 36 miesięcy.
13. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: dz. nr 215/2, 215/3, 215/4, 224/2, 229, 232, 370 obręb Ostrowina gm. Oleśnica
Termin składania ofert
2025-06-09 08:00:00.0
Lokalizacja
56-400 Oleśnica
Kategoria asortymentowa
Usługi drogowe i kolejowe
Dane nabywcy
Powiat Oleśnicki
ul. J. Słowackiego 10
56-400 Oleśnica
telefon: null
email: zamowienia@powiat-olesnicki.pl
nip: 9111780454
ul. J. Słowackiego 10
56-400 Oleśnica
telefon: null
email: zamowienia@powiat-olesnicki.pl
nip: 9111780454