Usługa wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, będącego własnością COAR i KPRM na okres 24 miesięcy.
2. Szczegółowy wykaz komponentów posiadanego przez COAR i KPRM Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, dla którego Wykonawca będzie świadczyć usługę wsparcia technicznego, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – Lista Komponentów Systemu Telekomunikacyjnego.
3. Usługi wsparcia technicznego będą realizowane na zasadach opisanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ oraz Warunkach SLA, zaoferowanych w Ofercie, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ i będących podstawą do uzupełnienia Załącznika nr 3 (w przypadku KPRM) lub 4 (w przypadku COAR) do umowy.
2. Szczegółowy wykaz komponentów posiadanego przez COAR i KPRM Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, dla którego Wykonawca będzie świadczyć usługę wsparcia technicznego, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – Lista Komponentów Systemu Telekomunikacyjnego.
3. Usługi wsparcia technicznego będą realizowane na zasadach opisanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ oraz Warunkach SLA, zaoferowanych w Ofercie, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ i będących podstawą do uzupełnienia Załącznika nr 3 (w przypadku KPRM) lub 4 (w przypadku COAR) do umowy.
Termin składania ofert
2025-05-19 09:00:00.0
Lokalizacja
Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
02-903 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
Kategoria asortymentowa
Utrzymanie i serwis
Dane nabywcy
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska