Platforma do obsługi wielokanałowej komunikacji z klientami - obsługa Contact Center dla mLeasing

Opis zapytania

Zapraszamy do zapoznania się z treścią niniejszego zapytania i przekazania Państwa oferty dotyczącej wdrożenia i serwisowania platformy do obsługi wielokanałowej komunikacji z klientami - obsługa Contact Center dla mLeasing oraz Asekum.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zapytania, zakresu zadań w ramach poszczególnych etapów prac, wymagań jakie spełnić musi przyszły dostawca oraz sposobie prezentacji oferty, znajdują się w treści materiałów dodatkowych, dołączonych do niniejszego zapytania - Załącznik nr 5 - Specyfikacja.

Wszelkie pytania związane z treścią zapytania prosimy przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.

Szczegółowe zasady uczestnictwa w procesach zakupowych organizowanych przez mBank S.A. znajdują się w treści załączonego regulaminu, dołączonego do treści niniejszego zapytania.

Aby prawidłowo złożyć ofertę, należy:

1) zaakceptować Regulamin w kryteriach ogólnych

2) wpisać na platformie koszt (kwota brutto)

3) załączyć na platformie ofertę w formie pdf

4) zaakceptować, podpisać i załączyć w formie pliku pdf oświadczenie ESG

Złóż ofertę

Termin składania ofert

2025-04-23 08:00:00.0

Lokalizacja

Brak

Kategoria asortymentowa

Licencje i oprogramowanie
Usługi opracowywania oprogramowania
Usługi wdrożeniowe
Utrzymanie i serwis

Dane nabywcy

mBank

telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak

Dane kontaktowe