Budowa świetlicy wiejskiej w Górnowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w
ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w Górnowie w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot Umowy będzie realizowany w dwóch etapach i obejmuje w szczególności:
1) Etap I
Sporządzenie projektu budowlanego na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU- załącznik nr 8
do SWZ) wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji administracyjnych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w
tym pozwolenia na budowę; w szczególności w zakresie dokumentacji należy uwzględnić:
a) wykonanie (w 3 egz.) projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu, projekt architektonicznobudowlany, projekt techniczny, wizualizację projektu wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień, mapy do
celów projektowych,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń opinii i uzgodnień, wydanych w trybie przewidzianym przepisami prawa,
c) wykonanie projektów branżowych wykonawczych (w 3 egz.)
d) uzyskanie akceptacji projektu budowlanego przez Zamawiającego w zakresie jego zgodności z programem funkcjonalnoużytkowym,
e) opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz.,
f) opracowanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) – 2 egz.,
g) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów – 3 egz.,
h) złożenie oświadczenia, że projekty zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami technicznobudowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć.
Wykonawca zobowiązany jest
do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego oraz przedłożenia
Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia.
2) Etap II
a) wykonanie robót budowlanych wraz z infrastrukturą techniczną na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
b) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń.
c) wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i energetycznego.
d) obsługę geodezyjną, przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiekt do użytkowania – wykonanie
dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej (w 2 egz.) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
3. Opis przedmiotu zamówienia określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy (Zamawiający wybiera wariant z dachem
dwuspadowym)
4. Zamówienie ma być wykonane z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności osób niepełnosprawnych oraz
projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników
ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w Górnowie w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot Umowy będzie realizowany w dwóch etapach i obejmuje w szczególności:
1) Etap I
Sporządzenie projektu budowlanego na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU- załącznik nr 8
do SWZ) wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji administracyjnych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w
tym pozwolenia na budowę; w szczególności w zakresie dokumentacji należy uwzględnić:
a) wykonanie (w 3 egz.) projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu, projekt architektonicznobudowlany, projekt techniczny, wizualizację projektu wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień, mapy do
celów projektowych,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń opinii i uzgodnień, wydanych w trybie przewidzianym przepisami prawa,
c) wykonanie projektów branżowych wykonawczych (w 3 egz.)
d) uzyskanie akceptacji projektu budowlanego przez Zamawiającego w zakresie jego zgodności z programem funkcjonalnoużytkowym,
e) opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz.,
f) opracowanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) – 2 egz.,
g) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów – 3 egz.,
h) złożenie oświadczenia, że projekty zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami technicznobudowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć.
Wykonawca zobowiązany jest
do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego oraz przedłożenia
Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia.
2) Etap II
a) wykonanie robót budowlanych wraz z infrastrukturą techniczną na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
b) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń.
c) wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i energetycznego.
d) obsługę geodezyjną, przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiekt do użytkowania – wykonanie
dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej (w 2 egz.) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
3. Opis przedmiotu zamówienia określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy (Zamawiający wybiera wariant z dachem
dwuspadowym)
4. Zamówienie ma być wykonane z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności osób niepełnosprawnych oraz
projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników
Termin składania ofert
2025-04-18 10:00:00.0
Lokalizacja
74-110 Banie
Kategoria asortymentowa
Nadzór budowlany i inne usługi budowlane
Pozostałe prace budowlano-remontowe
Usługi aranżacji terenów
Usługi budowy instalacji
Usługi demontażu
Usługi drogowe i kolejowe
Usługi pogłębiania i regulacji akwenów i cieków wodnych
Usługi projektowe
Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów
Pozostałe prace budowlano-remontowe
Usługi aranżacji terenów
Usługi budowy instalacji
Usługi demontażu
Usługi drogowe i kolejowe
Usługi pogłębiania i regulacji akwenów i cieków wodnych
Usługi projektowe
Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów
Dane nabywcy
Gmina Banie
ul. Skośna 6
74-110 Banie
telefon: null
ul. Skośna 6
74-110 Banie
telefon: null