Remont urządzeń zabawowych, sportowych i rekreacyjnych na terenach komunalnych

Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest:1) Usuwać uszkodzone, stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa elementy wyposażenia placów zabaw i wymieniać je na nowe, usuwać uszkodzenia elementów urządzeń zabawowych przeprowadzając ich naprawy;2) W trakcie wykonywania prac remontowych wyznaczenie stref robót remontowanych poprzez zabezpieczenie placu lub jego części taśmą wynagrodzeniową;3) Do każdego rozliczenia musi być dołączona dokumentacja w formie elektronicznej - zdjęcia urządzeń po wykonanej naprawie (z widoczną datą wykonania zdjęcia) - z widocznymi naprawianymi miejscami/elementami;4) Wykonawca powinien dysponować pomieszczeniem magazynowym przystosowanym do przechowywania zdemontowanych urządzeń zabawowych/urządzeń do ćwiczeń lub ich elementów, nadających się do dalszej eksploatacji.5) Wykonawca winien posiadać podstawową wiedzę z zakresu wymogów norm PN-EN 1176 i 1177. Wykonawca zapewnia, przez okres związania Umową, stały nadzór osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zadania w nad placami zabaw i kompleksami sportowo-rekreacyjnymi.6) Stałej gotowości Jego pracowników do wykonywa pilnie zleconych prac na komunalnych placach zabaw, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia i życia użytkownikom placów zabaw. Usuwanie uszkodzeń stwarzających zagrożenie bezpieczeństwu w ciągu 1 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub pocztą elektroniczną (w godz. 6:00 – 22:00 we wszystkie dni tygodnia);7) Zagwarantowania dyspozycyjności w kwestii udziału w oględzinach placu placów zabaw każdorazowo, gdy Zamawiający zgłosi taką potrzebę;8) Podania numeru kontaktowego (dostępnego w godzinach 6:00-22);9) Przyjmuje się, że będą respektowane dyspozycje ustalające zakres prac do wykonania w formie rozmowy telefonicznej, e-maila, SMS-a;10) Wytwórcą odpadów powstających w trakcie wykonywania powierzonych obowiązków jest Wykonawca. Gospodarowanie wytworzonymi odpadami w wyniku wykonywania powierzonych obowiązków należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;11) Nie dopuszcza się zalegania zebranych odpadów na powierzonym terenie. Należy je usuwać na bieżąco w trakcie wykonywanych prac i po ich zakończeniu;12) Materiały i elementy użyte do napraw urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz powinny być identyczne pod względem wyglądu i charakterystyki technicznej z użytymi na istniejących urządzeniach;13) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o terminie zakończenia zleconych robót ustalając z nim termin odbioru tych robót.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ .3. Szczegółowy zakres prac określony został w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr I.6 do SWZ, który należy złożyć wraz z ofertą zgodnie z pkt 6.1.10) SWZ.4. Wykonawca na wykonane naprawy dzieli gwarancji na okres min. 12 miesięcy licząc od daty odebrania naprawy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla napraw (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 30.2. SWZ.5. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/ wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.6. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej. 7. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.8. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.10. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonaniu: czynności konserwacyjno-naprawczych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222), o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Informacje na temat uprawnień kontrolnych oraz sankcji z tytułu niespełnienia ww. wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr I.5 do SWZ.11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 3.1. wzoru umowy;2) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność osób, których mowa w pkt 5.1.2. SWZ do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r. poz. 551).

Złóż ofertę

Termin składania ofert

2025-03-24 09:00:00.0

Lokalizacja

ul. Podgórna 22
65-213 Zielona Góra
Województwo: lubuskie
Polska

Kategoria asortymentowa

Inne
Zabawki
Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów

Dane nabywcy

Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-213 Zielona Góra
Województwo: lubuskie
Polska

Dane kontaktowe