Zapytanie ofertowe poniżej progu - usługi - Usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia indywidualnego dla 1 osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - PRAKTYCZNIE O RODO. SZKOLENIE DLA ZAAWANSOWANYCH

» Opis zapytania

Nazwa: Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługi
Opis: Zapytanie ofertowe poniżej progu - usługi - Usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia indywidualnego dla 1 osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej -PRAKTYCZNIE O RODO. SZKOLENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
Ilość: 1 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Umowa (Akceptacja wzoru umowy
należy wpisać TAK / NIE )
Formularz oferty (Do postępowania należy dołączyć Formularz ofertowy w sprawie organizacji szkolenia należy poprawnie wypełnić oraz dołączyć wymagane załączniki.)
Harmonogram (Do postępowania należy dołączyć harmonogram szkolenia z programem zajęć teoretycznych wypełniony według załącznika, ankietę oceniającą, dokument określający efekt uczenia się i nabycia kompetencji w wyniku przeprowadzonego szkolenia np. test, rozmowa oceniająca.)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.) (Do postępowania należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu)
Oświadczenie o spełnianiu udziału w postępowaniu (Do postępowania należy dołączyć wypełniony druk oświadczenia będący załącznikiem)
Oświadczenie wykonawcy o dostosowaniu pomieszczeń szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych (Do postępowania należy dołączyć oświadczenie o dostosowaniu pomieszczeń szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych )
Oświadczenie dotyczące informacji jawnych (Do postępowania należy dołączyć oświadczenie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz.U. z 2019r poz1010 i 1649). Zgodnie z art 18. ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.)

Opis i specyfikacja:






Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}
table.MsoTableGrid
{mso-style-name:"Tabela - Siatka";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-priority:59;
mso-style-unhide:no;
border:solid windowtext 1.0pt;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;
mso-border-insidev:.5pt solid windowtext;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}




Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Rozdział I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAPrzedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia indywidualnego dla 1 osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej obejmująca: PRAKTYCZNIE O RODO. SZKOLENIE DLA ZAAWANSOWANYCH. Zamówienie będzie realizowane w całości ze środków publicznych.
Rozdział II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z PODANIEM ILOŚCI WIELKOŚCI PARAMETRÓW TECHNICZNYCH ZGODNIE Z ZASADĄ ZACHOWANIA KONKURENCYJNOŚCI:
lpParametropis1Nazwa szkoleniaPRAKTYCZNIE O RODO. SZKOLENIE DLA ZAAWANSOWANYCH 2Cel szkoleniaCelem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do profesjonalnego pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych, zgodnie z wymogami RODO i krajowymi regulacjami. Uczestnik zdobędzie wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą mu skutecznie zarządzać ochroną danych osobowych w organizacjach, minimalizować ryzyko prawne oraz wspierać bezpieczeństwo informacji.3Uczestnik/uczestnicy szkolenia1 osoba bezrobotna, zarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej. Osoba ukończyła szkolenia z zakresu RODO dla początkujących.4Planowany termin realizacjiluty 20255Czas trwaniaSzkolenie musi rozpocząć się i zakończyć w bieżącym roku kalendarzowym i obejmować nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu6Forma prowadzenia szkoleniazdalna w czasie rzeczywistym7Materiały dydaktyczneWykonawca zobowiązany jest wyposażyć uczestnika szkolenia w niezbędne materiały dydaktyczne zgodne z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczegółowym wskazaniem zalecanej bibliografii. 8Dokument potwierdzający ukończenie szkolenia
i uzyskanie kwalifikacji



Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma dokumenty potwierdzające uzyskanie kompetencji. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenia szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, zawiera:numer z rejestru;imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość;nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; formę i nazwę szkoleniaokres trwania szkoleniamiejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenia szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych podpisy osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 9Program szkoleniaProgram szkolenia będzie zawierał następujące elementy: nazwę szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia;wymagania wstępne dla uczestników szkolenia;cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych;plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;przewidziane sprawdziany i egzaminy. 10Warunki udziału
w postępowaniu O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku w oparciu o dane zawarte w publicznym rejestrze upublicznionym pod adresem: http://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka, na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który posiada zdolność techniczną i zawodową do wykonania zamówienia.11Kryteria oraz sposób oceny ofert Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium Cena 100% (Koszt kursu zawarty w formularzu oferty).Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która będzie miała najmniejszą cenę przy spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu. 12Ochrona danych osobowychWykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t. j.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osoby skierowanej na szkolenie.13Rozliczenie realizacji kursu Na etapie rozliczenia realizacji kursu wynagrodzenie należne Wykonawcy zweryfikowane zostanie w oparciu o dokumenty dostarczone przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury VAT o tytule zgodnym z nazwą szkolenia. 14Postanowienia końcoweZamawiający zastrzega sobie prawo do:Unieważnienia postępowania w całości w każdym czasie bez podania przyczyn,Zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej;W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert;Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania;Nieudzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu; Odrzucenia oferty Wykonawcy, która nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu; Wezwania Wykonawcy do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wskazanym dokumentów Postępowania, jeżeli dokumenty te są niekompletne, zawierają błędy, chyba że pomimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu;Wyboru oferty najkorzystniejszej i niezwłocznego przekazania informacji o jej wyborze na ich adresy e-mail.Powiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. UWAGA! Zamówienie będzie realizowane w całości ze środków publicznych.
ROZDZIAŁ III 1. Prosimy o przesłanie oferty handlowej i wypełnionych załączników zapytania za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/pup_skarzysko2. Termin złożenia oferty: do dnia 10.02.2025r. do godz. 08:00 3. Termin realizacji: luty 2025 Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.W przypadku pytań:- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 41 2517 397- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

















Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}
table.MsoTableGrid
{mso-style-name:"Tabela - Siatka";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-priority:59;
mso-style-unhide:no;
border:solid windowtext 1.0pt;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;
mso-border-insidev:.5pt solid windowtext;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}


Złóż ofertę


» Termin składania ofert

10.02.2025 | 08:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

PUP Skarżysko-Kamienna


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się