Zakup i dostawa biurety cyfrowej Titrette wraz z wzorcowaniem dla PSSE w Ostrowi Mazowieckiej.
Opis zapytania
Nazwa: Biureta cyfrowa BRAND Titrette
Opis: Biureta cyfrowa Titrette, klasy A, poj. 50 ml z butlą oranżową poj. 1000 ml typ niski. Gwint GL45 z nakrętką PP. Wzorcowanie w laboratorium wzorcującym posiadającym akredytację na zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025, usługa wzorcowania w zakresie akredytacji laboratorium, CMC nie więcej niż 30 µl.
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (21 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Klauzula RODO (Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Wykonawca akceptuje wystawianie i przysłanie faktur VAT w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania faktur w formie elektronicznej na następujący adres e-mail: faktury.psse.ostrow.maz@sanepid.gov.pl (Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
Niniejsze
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w
trybie zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000
zł netto, do którego wg dyspozycji art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.
1320) nie stosuje się przedmiotowej ustawy. 1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższe narzędzia elektroniczne:1) złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert;2) wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej;3) konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z opisem przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca. 2. W przypadku pytań:1)
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do
zamawiającego" w terminie do 27.01.2025 r. godz. 11:00;2)
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku
w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02
email: cwk@platformazakupowa.pl 3. Zamawiający:1) zastrzega sobie prawo do zmian w opisie przedmiotu zamówienia przed terminem rozstrzygnięcia niniejszego postępowania;2)
w toku badania i oceny ofert może zwrócić się do Wykonawców, którzy nie
złożyli do ofert wymaganych oświadczeń, bądź załączone dokumenty
zawierają błędy o ich uzupełnienie/wyjaśnienie w określonym przez
Zamawiającego terminie pod rygorem nieuwzględnienia złożonej oferty
w przedmiotowym postępowaniu;3)
zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez
podania przyczyny na każdym etapie (przed zawarciem umowy). 4. Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie jeśli:1) zostanie złożona po terminie;2) jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;3) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających. 5. Zasady wyboru Wykonawcy:1) rozpatrywana będzie całkowita wartość oferty;2) wybór Wykonawcy nastąpi po analizie złożonych ofert wg kryterium cenowego (waga 100%);3) Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów;4)
jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że
dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę, Zamawiający wzywa
Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych;5)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie
oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza;6) Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Treść
umowy nie może podważać zasadności wyboru Wykonawcy w oparciu o
niniejszą procedurę. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownej oceny. 6. Informacja o sposobie porozumiewania się:1) Oferent i Zamawiający przekazują sobie informacje drogą elektroniczną wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej;2)
Zamawiający przedstawi informację z otwarcia ofert oraz poinformuje o
wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania na
platformie zakupowej.
Opis: Biureta cyfrowa Titrette, klasy A, poj. 50 ml z butlą oranżową poj. 1000 ml typ niski. Gwint GL45 z nakrętką PP. Wzorcowanie w laboratorium wzorcującym posiadającym akredytację na zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025, usługa wzorcowania w zakresie akredytacji laboratorium, CMC nie więcej niż 30 µl.
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (21 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Klauzula RODO (Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Wykonawca akceptuje wystawianie i przysłanie faktur VAT w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania faktur w formie elektronicznej na następujący adres e-mail: faktury.psse.ostrow.maz@sanepid.gov.pl (Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
Niniejsze
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w
trybie zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000
zł netto, do którego wg dyspozycji art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.
1320) nie stosuje się przedmiotowej ustawy. 1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższe narzędzia elektroniczne:1) złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert;2) wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej;3) konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z opisem przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca. 2. W przypadku pytań:1)
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do
zamawiającego" w terminie do 27.01.2025 r. godz. 11:00;2)
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku
w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02
email: cwk@platformazakupowa.pl 3. Zamawiający:1) zastrzega sobie prawo do zmian w opisie przedmiotu zamówienia przed terminem rozstrzygnięcia niniejszego postępowania;2)
w toku badania i oceny ofert może zwrócić się do Wykonawców, którzy nie
złożyli do ofert wymaganych oświadczeń, bądź załączone dokumenty
zawierają błędy o ich uzupełnienie/wyjaśnienie w określonym przez
Zamawiającego terminie pod rygorem nieuwzględnienia złożonej oferty
w przedmiotowym postępowaniu;3)
zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez
podania przyczyny na każdym etapie (przed zawarciem umowy). 4. Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie jeśli:1) zostanie złożona po terminie;2) jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;3) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających. 5. Zasady wyboru Wykonawcy:1) rozpatrywana będzie całkowita wartość oferty;2) wybór Wykonawcy nastąpi po analizie złożonych ofert wg kryterium cenowego (waga 100%);3) Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów;4)
jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że
dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę, Zamawiający wzywa
Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych;5)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie
oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza;6) Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Treść
umowy nie może podważać zasadności wyboru Wykonawcy w oparciu o
niniejszą procedurę. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownej oceny. 6. Informacja o sposobie porozumiewania się:1) Oferent i Zamawiający przekazują sobie informacje drogą elektroniczną wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej;2)
Zamawiający przedstawi informację z otwarcia ofert oraz poinformuje o
wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania na
platformie zakupowej.
Termin składania ofert
2025-01-27 13:00:00.0
Kategoria asortymentowa
Brak kategorii
Dane nabywcy
PSSE w Ostrowi Mazowieckiej