Wykonanie oraz montaż elementów wizualizacji zewnętrznej dla sieci stacji paliw MOYA
» Opis zapytania
Szanowni Państwo,
zapraszam do złożenia oferty na wykonanie oraz montaż elementów wizualizacji zewnętrznej na podstawie wytycznych zawartych w obowiązującej Księdze Wizualizacji Zewnętrznej Moya oraz ich montaż na wskazanych stacjach paliw Moya na terenie kraju. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym proszę przesłanie skany wypełnionego, podpisanego przez reprezentantów firmy dokumentu "Umowa NDA" do dnia 02.10.2024r.
Oferent będzie zobowiązany do:
Uczestnictwa w inwentaryzacjach przedwykonawczych i odbiorach prac we wskazanych terminach.
Przygotowywania koncepcji wizualno-kosztowej po inwentaryzacji przedwykonawczej lub na podstawie przesłanych przez Anwim materiałów i dokumentacji techniczno-projektowej.
Wykonywania prac montażowych na Stacjach we wskazanych terminach.
Świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Oferta powinna zawierać:
Uzupełniony plik excel otrzymany wraz z Księgą Wizualizacji Zewnętrznej MOYA
Określony czas potrzebny na przygotowanie koncepcji wizualno-kosztowej po inwentaryzacji przedwykonawczej lub przesłaniu materiałów.
Oczekiwany czas na przygotowanie projektu: 2 dni po przeprowadzeniu inwentaryzacji
Oczekiwany czas na przygotowanie kosztorysu: 1 dzień po zaakceptowaniu projektu przez ANWIM S.A
Czas produkcji/kompletowania materiałów
Czas montażu na 1 stacji i ilość dostępnych ekip montażowych w jednym tygodniu
Przykładową, przygotowaną przez Oferenta, koncepcję wizualną i zdjęcia z realizacji prac
Warunki gwarancji
Okres gwarancji: minimum 5 lat (60 miesięcy)
Warunki obsługi serwisowej:
a) Do 24 godzin dla wad krytycznych tj. takich które zagrażają zdrowi i życiu, są widoczne "gołym okiem" dla klientów stacji MOYA i mogą wpływać na wizerunek sieci MOYA lub utrudniają funkcjonowanie Stacji Paliw np. zepsuty pylon;
b) 7 dni roboczych dla pozostałych usterek i wad
Propozycję zabezpieczenia należytego wykonania Przedmiotu Umowy
Certyfikaty, Świadectwa zgodności itd. na poszczególne elementy
Wskazaną osobę kontaktową
Wypis z KRS
Odpis NIP i REGON
Z wyłonionym w drodze niniejszego przetargu Oferentem zostanie podpisana umowa ramowa tzn. że realizacja dostaw i montaży na poszczególnych stacjach będzie zlecana na podstawie odrębnych zamówień.
Anwim S.A. zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru oferenta, oferentów lub innych osób, z którymi będą prowadzone rozmowy w odniesieniu do części lub całości zakresu złożonych ofert oraz do zawarcia umowy z więcej niż jednym oferentem wyłonionym w drodze postępowania przetargowego, przy czym zakres umowy może obejmować całość lub część prac. Anwim S.A. zastrzega sobie prawo do odwołania zaproszenia i odstąpienia od postępowania przetargowego bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zapraszającego.
Sposób złożenia oferty, miejsce i termin: formularz ofertowy z pełną dokumentacją na PLATFORMIE ZAKUPOWEJ
Produkty
1. Według załącznika - 1 szt.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
02.10.2024 | 18:00
» Lokalizacja
ul. Stańczyka 3
01-237 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Sprzęt nagrywający i prezentacyjny oraz jego serwis
- Usługi dystrybucji informacji
- Marketing, reklama i PR
» Dane nabywcy
ANWIM S.A.
ul. Stańczyka 3
01-237 Warszawa
NIP: 5270011878
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.