RFI-System obsługi Contact Center
» Opis zapytania
Szanowni Państwo,
Bank jest zainteresowany pozyskaniem informacji w zakresie systemu obsługi Contact Center.
Informacje niezbędne do złożenia odpowiedzi w ramach RFI zostały zawarte w załączniku: RFI_NSCC.
W odpowiedzi na RFI należy przesłać ofertę, która będzie uwzględniała oczekiwania banku zawarte w załączniku: RFI_NSCC oraz wypełniony Formularz cenowy. Suma z Formularza cenowego powinna zostać wpisana do platformy zakupowej jako wartość oferty złożonej w ramach RFI.
Uzyskane w ramach RFI informacje posłużą do wypracowania decyzji kierunkowych oraz zdefiniowania ostatecznych oczekiwań Banku.
Bank zastrzega sobie prawo do możliwości omówienia nadesłanej odpowiedzi na RFI, za pośrednictwem MS Teams.
Przeprowadzenie RFI nie rodzi po stronie Banku obowiązku przeprowadzenia postępowania zakupowego w zakresie przedmiotu zakupu objętego zakresem RFI.
Informacje zawarte w niniejszym RFI mogą być wykorzystane jedynie zgodnie z ich przeznaczeniem, tj. w celu przygotowania zapytania ofertowego (RFP).
Pozdrawiam,
Monika Dogońska
Menedżer ds. Zakupów
Departament Analityki Kosztów, Zakupów i Administracji
K: +48 515 111 640
Produkty
1. System obsługi Contact Center - 1 usługa
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
17.10.2024 | 15:00
» Lokalizacja
ul. Żelazna 32
00-832 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Usługi badawcze rynku i rozwojowe
- Szkolenia
- Usługi marketingowe i PR
- Audyt i controlling
- Usługi księgowe
» Dane nabywcy
Bank Ochrony Środowiska S.A.
ul. Żelazna 32
00-832 Warszawa
NIP: 527-020-33-13
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Badania i rozwój z ostatnich 10 dni.