RFI-System obsługi Contact Center

» Opis zapytania

Szanowni Państwo,
Bank jest zainteresowany pozyskaniem informacji w zakresie systemu obsługi Contact Center.
Informacje niezbędne do złożenia odpowiedzi w ramach RFI zostały zawarte w załączniku: RFI_NSCC.
W odpowiedzi na RFI należy przesłać ofertę, która będzie uwzględniała oczekiwania banku zawarte w załączniku: RFI_NSCC oraz wypełniony Formularz cenowy. Suma z Formularza cenowego powinna zostać wpisana do platformy zakupowej jako wartość oferty złożonej w ramach RFI.
Uzyskane w ramach RFI informacje posłużą do wypracowania decyzji kierunkowych oraz zdefiniowania ostatecznych oczekiwań Banku.
Bank zastrzega sobie prawo do możliwości omówienia nadesłanej odpowiedzi na RFI, za pośrednictwem MS Teams.
Przeprowadzenie RFI nie rodzi po stronie Banku obowiązku przeprowadzenia postępowania zakupowego w zakresie przedmiotu zakupu objętego zakresem RFI.
Informacje  zawarte  w  niniejszym  RFI  mogą  być  wykorzystane jedynie  zgodnie  z  ich  przeznaczeniem,  tj. w celu  przygotowania zapytania ofertowego (RFP).
Pozdrawiam,

Monika Dogońska
Menedżer ds. Zakupów
Departament Analityki Kosztów, Zakupów i Administracji
K: +48 515 111 640

Produkty
1. System obsługi Contact Center - 1 usługa

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

17.10.2024 | 15:00


» Lokalizacja

ul. Żelazna 32
00-832 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi badawcze rynku i rozwojowe
  • Szkolenia
  • Usługi marketingowe i PR
  • Audyt i controlling
  • Usługi księgowe

» Dane nabywcy

Bank Ochrony Środowiska S.A.
ul. Żelazna 32
00-832 Warszawa
NIP: 527-020-33-13


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się