Back

Wdrożenie systemu antywirusowego z modułem XDR do ochrony 350 stacji roboczych i serwerów plikowych na okres 1 roku.

» Notice description

Nazwa: Wdrożenie systemu antywirusowego z modułem XDR przeznaczony do ochrony 350 stacji roboczych i serwerów plikowych na okres 1 roku
Opis:
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Warunki płatności (Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. W postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na:

Wdrożenie systemu antywirusowego z modułem XDR do ochrony 350 stacji roboczych i serwerów plikowych na okres 1 roku.

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wdrożenie systemu antywirusowego z modułem XDR do ochrony 350 stacji roboczych i serwerów plikowych na okres 1 roku.
2. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania: do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
2) terminy i warunki płatności: płatność przelewem w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo otrzymanej faktury VAT.
3) długość rękojmi / gwarancji: standardowa gwarancja producenta

3. Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia: nie
4. Zamówienia uzupełniające: nie
5. Kryteria oceny ofert i ich waga: cena 100 waga %

Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejszą jest oferta o najniższej cenie przy spełnieniu istotnych warunków realizacji zamówienia.
6. Wymagania dotyczące oferty:
1) termin składania ofert: do dnia 09.05.2023 r. do godziny 11:00.
2) elektronicznie*, tj.: poprzez platformę zakupową
7. Załączniki do oferty:
1) wypełniony formularz cenowy,
8. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
6) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
8) Zamawiający udostępnienia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu: na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
9) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
10) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
9. Osoba do kontaktu:
Jarosław Król
44 7321878, jarek@piotrkow.pl
Szkolna 28
97-300 Piotrków TrybunalskiZastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 44 7321878 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

09.05.2024 | 11:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego


» Contact details

Available after sign in

Sign in