MONTAŻ BARIER DROGOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ I DEMONTAŻ BARIER DROGOWYCH DLA ODDZIAŁU BYDGOSKIEGO W 2020 ROKU Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI

Notice description

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Nazwa zamówienia:
MONTAŻ BARIER DROGOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ I DEMONTAŻ BARIER DROGOWYCH DLA ODDZIAŁU BYDGOSKIEGO W 2020 ROKU
Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI

CPV 45 23 32 80 - 5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34 92 81 10 - 2 Bariery drogowe

2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla CZĘŚCI NR 1 – RDW ŻOŁĘDOWO,
w określonych lokalizacjach:
- demontaż istniejących barier mostowych wraz z wywozem i rozładunkiem w wskazane miejsce;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych N2W3A; komplet, tj. prowadnica, słupki, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp.;

LP. NR DROGI LOKALIZACJA OBIEKTU
(W KM) MIEJSCOWOŚĆ STRONA DŁUGOŚĆ ODCINKA
(W MB) RODZAJ
(FUNKCJA MOSTOWA)
1 402 0+719 Fletnowo P/L 15,5*2 N2W3A
2 402 0+923 Fletnowo P/L 23,0*2 N2W3A
3 402 1+075 Fletnowo P/L 25,0*2 N2W3A
4 402 1+682 Fletnowo P/L 18,0*2 N2W3A
RAZEM 163,0
Tabela I. Demontaż istniejących barier mostowych wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.

Tabela II. Montaż wraz z dostawą barier stalowych (N2W3A) i elementami odblaskowymi).
LP. NR DROGI LOKALIZACJA OBIEKTU
(W KM) MIEJSCOWOŚĆ STRONA DŁUGOŚĆ ODCINKA
(W MB) RODZAJ
(FUNKCJA MOSTOWA)
1 402 0+719 Fletnowo P/L 16,0*2 N2W3A
2 402 0+923 Fletnowo P/L 23,0*2 N2W3A
3 402 1+075 Fletnowo P/L 25,0*2 N2W3A
4 402 1+682 Fletnowo P/L 18,0*2 N2W3A
RAZEM 164,00

3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla CZĘŚCI NR 2 – RDW TCHOLA,
w określonych lokalizacjach:

Tabela I. Montaż wraz z dostawą barier stalowych U-14a (N2W5A zgodny z PN-EN1317 równoważna względem SP09/4 N2W5A) stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m (komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp.)
LP. NR DROGI LOKALIZACJA
(W KM OD – DO) MIEJSCOWOŚĆ STRONA DŁUGOŚĆ ODCINKA
(W MB) RODZAJ
(FUNKCJA DROGOWA) UWAGI
1 237 21+400÷21+420 Kiełpin Lewa 20,00 Drogowa
2 240 14+432÷21+467 Żalno-Piastoszyn Prawa 132,00 Drogowa
3 240 14+455÷14+895 Żalno-Piastoszyn Lewa 12,00 Drogowa
4 240 21+243÷21+271 Silno Lewa 28,00 Drogowa
5 240 21+243÷21+271 Silno Prawa 28,00 Drogowa
6 240 27+440÷27+448 R. Most Lewa 8,00 Drogowa
7 240 27+440÷27+448 R. Most Prawa 8,00 Drogowa
8 240 28+450÷28+462 R. Młyn Lewa 12,00 Drogowa W tym 1. R-8
9 240 28+680÷28+696 R. Młyn Lewa 16,00 Drogowa
10 241 7+600÷7+612 Brzuchowo Prawa 12,00 Drogowa
11 241 28+963 ÷ 29+075 Sępólno Prawa 112,00 Drogowa
12 241 37+130÷37+150 Przed Więcborkiem Lewa 20,00 Drogowa
13 243 3+000÷3+016 Lewa 16,00 Drogowa W tym 1. R-8
14 246 3+070÷3+082 Lewa 12,00 Drogowa
15 246 21+060÷21+072 Prawa 12,00 Drogowa
16 247 0+291÷0+299 Lewa 8,00 Drogowa W tym 1. R-8
17 247 2+600÷2+604 Lewa 4,00 Drogowa W tym 1. R-2
RAZEM 460,00
Tabela II. Demontaż barier stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m
wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego
LP. NR DROGI LOKALIZACJA
(W KM OD – DO) MIEJSCOWOŚĆ STRONA DŁUGOŚĆ ODCINKA
(W MB) RODZAJ
(FUNKCJA DROGOWA)
1 237 21+400÷21+420 Kiełpin Lewa 20,00 Drogowa
2 240 14+432÷21+467 Żalno-Piastoszyn Prawa 132,00 Drogowa
3 240 14+455÷14+895 Żalno-Piastoszyn Lewa 12,00 Drogowa
4 240 21+243÷21+271 Silno Lewa 28,00 Drogowa
5 240 21+243÷21+271 Silno Prawa 28,00 Drogowa
6 240 27+440÷27+448 R. Most Lewa 8,00 Drogowa
7 240 27+440÷27+448 R. Most Prawa 8,00 Drogowa
8 240 28+450÷28+462 R. Młyn Lewa 12,00 Drogowa
9 240 28+680÷28+696 R. Młyn Lewa 16,00 Drogowa
10 241 7+600÷7+612 Brzuchowo Prawa 12,00 Drogowa
11 241 29+008 ÷ 29+020 Sępólno Prawa 12,00 Drogowa
12 241 37+130÷37+150 Przed Więcborkiem Lewa 20,00 Drogowa
13 243 3+000÷3+016 Lewa 16,00 Drogowa
14 246 3+070÷3+082 Lewa 12,00 Drogowa
15 246 21+060÷21+072 Prawa 12,00 Drogowa
16 247 0+291÷0+299 Kcynia Lewa 8,00 Drogowa
17 247 2+600÷2+604 Lewa 4,00 Drogowa
RAZEM 360,00
4. Zamówieni zostało podzielone na DWIE CZĘŚCI i obejmuje drogi wojewódzkie administrowane przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie oraz Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi
(każda z części stanowi oddzielne postępowanie). Dokładny zakres wskazują kosztorysy ofertowe – ZAŁĄCZNIK NR 2.1. i 2.2.
a. Ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w ZAŁĄCZNIKU NR 2.1. lub 2.2. do SIWZ winny
w szczególności uwzględniać w przypadku:
- demontażu istniejących barier: całkowitą cenę demontażu bariery, cenę wywozu zdemontowanych barier w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem, zasypanie i zagęszczenie dołków po słupkach betonowych oraz wszystkie inne koszty związane
z prawidłowym wykonaniem zamówienia;
- montażu wraz z dostawą barier: całkowitą cenę montażu barier, cenę dowozu do miejsca
w którym będzie dokonywany montaż, cenę materiału niezbędnego do prawidłowego montażu
w szczególności barier oraz słupków oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia;
- montażu wraz z transportem barier: całkowitą cenę montażu barier, cenę dowozu do miejsca
w którym będzie dokonywany montaż z miejsca składowania barier oraz załadunek, cenę materiału niezbędnego do prawidłowego montażu oraz wszystkie inne koszty związane
z prawidłowym wykonaniem zamówienia;
- demontażu i ponownego montażu barier stalowych lub rurowych: całkowitą cenę demontażu
i montażu bariery cenę materiału niezbędnego do prawidłowego montażu oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia;
- dostawy barier i/lub słupków: cenę barier i/lub słupków, koszty transportu
do wskazanego miejsca przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem zamówienia.
4.2. Roboty i dostawy będące przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie zlecał sukcesywnie
w miarę potrzeb, zgłaszanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie oraz Tucholi;
4.3. Montaż i demontaż barier winny być każdorazowo zrealizowane przez Wykonawcę zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4.4. Bariery drogowe powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. z późn. zm.)
– Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczenia na drogach;
4.5. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany lokalizacji, ilości lub zmniejszenia zakresu zamówienia w stosunku do wartości wskazanych w tabelach I, II, III niniejszej SIWZ. Kwota rzeczywistego wynagrodzenia końcowego wykonawcy uzależniona będzie od aktualnego zapotrzebowania na roboty objęte przedmiotem niniejszej umowy i realnego zakresu zrealizowanych na rzecz Zamawiającego robót, objętych przedmiotem niniejszej umowy.
5. Zgodnie z obowiązującymi normami EN-PN 1317 przyjmuje się:
-poziom powstrzymania: N2;
-poziom intensywności zderzenia: A;
-poziom odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą: W5 (drogowe), W3 (mostowe).
6. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową.
Koszty dokonania wizji w terenie ponosi w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji.
7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku
do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań wariantowych. Wykonawca jest odpowiedzialny
za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający zastrzega, iż podane w ZAŁĄCZNIKACH NR 2.1. i 2.2. do SIWZ - KOSZTORYS OFERTOWY ilości są ilościami szacunkowymi.
10. Oferowane bariery i słupki do barier muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania, pełnowartościowe oraz spełniające w szczególności wymogi o których mowa w pkt. III.3 ppkt 3.6.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową w szczególności do oznakowania terenu robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach
(Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
12. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określone są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, „Wytycznych stosowania drogowych barier ochronnych na drogach wojewódzkich województwa kujawsko-pomorskiego, Bydgoszcz 2012r.” oraz przedmiarach robót będących integralną częścią dokumentacji technicznej.
13. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia
przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia
(patrz pkt. V 1.3.2 b).

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2020-12-07 09:45:00.0

Location

ul. Dworcowa 80
Bydgoszcz 85-010
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska

Category assortment

Road and railroad services

Buyer details

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Dworcowa 80
Bydgoszcz 85-010
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska

Contact details