„Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności w obszarze HoReCa firmy EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART w woj. wielkopolskim (region 5)”
Opis zapytania
Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-7978/24 - „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności w obszarze HoReCa firmy EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART w woj. wielkopolskim (region 5)”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu ekranów LED wraz z osprzętem, oprogramowaniem oraz okablowaniem i przeszkoleniem w ramach projektu „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności w obszarze HoReCa firmy EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART w woj. wielkopolskim (region 5)” , numer umowy KPOD.01.03-IW.01-7978/24-01. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 Przedmiot Zamówienia.
Dodatkowe uwarunkowania:
a) Zestaw ekranów LED wraz z osprzętem powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
b) Dostarczony Zestaw ekranów LED musi być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, w pełni funkcjonalne oraz kompletne i gotowe do użycia.
c) Minimalny okres gwarancji akceptowalny przez zamawiającego – 48 miesięcy.
d) Wykonawca z tytułu gwarancji ponosi odpowiedzialność za:
-wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną dostarczonego środka trwałego
-usunięcie ujawnionych wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego środka trwałego w całości w przypadku niespełnienia wymogów jakościowych, opisanych w poszczególnych formularzach cenowych. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony środek trwały zestaw ekranów LED
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady I uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub,
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub,
- Dostarczony zestaw (środek trwały) nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych.
Wykonawca wymieni środek trwały – zestaw ekranów LED wraz z osprzętem na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi I obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
f) Oczekiwany zakres serwisu gwarancyjnego:
Gwarancja obejmuje wszelkie wady materiałowe, techniczne oraz w zakresie oprogramowania i ma na celu utrzymać w pełnej sprawności i gotowości do prawidłowej pracy wszystkie elementy zestawu ekranów LED wraz z osprzętem oraz okablowaniem.
Pod pojęciem sprawnego zestawu ekranów LED Zamawiający uznaje ekran w przypadku nieprawidłowo działających do 5 pikseli na całym ekranie 50 m2 powyżej tej ilości wadliwych pikseli ekran uznaje się za objęty wadą i wymagający naprawy gwarancyjnej.
W ramach gwarancji w całym okresie gwarancji przewidziane są kompleksowe, okresowe przeglądy gwarancyjne serwisu co 6 miesięcy.
Przegląd serwisowy gwarancyjny to sprawdzenie każdego elementu zestawu ekranów LED wraz z osprzętem, oprogramowaniem oraz okablowaniem i ma na celu utrzymanie i ewentualne w przypadku wykrycia wad i awarii przywrócenie zestawu ekranów LED wraz z osprzętem oraz okablowaniem do stanu 100% sprawności
Kompleksowy, okresowy przegląd serwisowy gwarancyjny będzie się odbywał w magazynie klienta lub na instalacji klienta w czasie jego pracy. Przeglądy serwisowe gwarancyjne są obowiązkowe a ich koszt jest uwzględniony w cenie zakupu.
g) Dostawca gwarantuje pomoc techniczną dostępną online 24h, 7 dni w tygodniu.
h) Maksymalny czas reakcji serwisu w przypadku konieczności przyjazdu na miejsce awarii i interwencji osobistej pracownika serwisku 6h.
i) Maksymalny czas reakcji serwisu w sytuacji naprawy wykonywanej zdalnie do 45 minut.
j) Zapewnienie w ramach gwarancji zastępczego zestawu równorzędnego w terminie do 12 h w sytuacji kiedy awaria nie może zostać usunięta w terminie do 12h.
Koszt zapewnienia zastępczego zestawu równorzędnego ponosi Dostawca.
k) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy urządzeń konkretnych producentów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, to należy to traktować jedynie jako określenie pożądanego standard i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
5. Okres realizacji zamówienia:
Najszybciej jak to możliwe jednak nie później, niż do 20.01.2026r.
6. Miejsce realizacji zamówienia
Odbiór środka trwałego, zestawu ekranów LED wraz z osprzętem nastąpi w siedzibie/magazynie wykonawcy. W momencie odbioru nastąpi realizacja szkolenia i prezentacja zestawu ekranów LED.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: Poznań, Gmina: Poznań-Nowe Miasto, Miejscowość: Poznań
KPOD.01.03-IW.01-7978/24 - „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności w obszarze HoReCa firmy EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART w woj. wielkopolskim (region 5)”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu ekranów LED wraz z osprzętem, oprogramowaniem oraz okablowaniem i przeszkoleniem w ramach projektu „Rozszerzenie i dywersyfikacja działalności w obszarze HoReCa firmy EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART w woj. wielkopolskim (region 5)” , numer umowy KPOD.01.03-IW.01-7978/24-01. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 Przedmiot Zamówienia.
Dodatkowe uwarunkowania:
a) Zestaw ekranów LED wraz z osprzętem powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
b) Dostarczony Zestaw ekranów LED musi być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, w pełni funkcjonalne oraz kompletne i gotowe do użycia.
c) Minimalny okres gwarancji akceptowalny przez zamawiającego – 48 miesięcy.
d) Wykonawca z tytułu gwarancji ponosi odpowiedzialność za:
-wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną dostarczonego środka trwałego
-usunięcie ujawnionych wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego środka trwałego w całości w przypadku niespełnienia wymogów jakościowych, opisanych w poszczególnych formularzach cenowych. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony środek trwały zestaw ekranów LED
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady I uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub,
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub,
- Dostarczony zestaw (środek trwały) nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych.
Wykonawca wymieni środek trwały – zestaw ekranów LED wraz z osprzętem na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi I obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
f) Oczekiwany zakres serwisu gwarancyjnego:
Gwarancja obejmuje wszelkie wady materiałowe, techniczne oraz w zakresie oprogramowania i ma na celu utrzymać w pełnej sprawności i gotowości do prawidłowej pracy wszystkie elementy zestawu ekranów LED wraz z osprzętem oraz okablowaniem.
Pod pojęciem sprawnego zestawu ekranów LED Zamawiający uznaje ekran w przypadku nieprawidłowo działających do 5 pikseli na całym ekranie 50 m2 powyżej tej ilości wadliwych pikseli ekran uznaje się za objęty wadą i wymagający naprawy gwarancyjnej.
W ramach gwarancji w całym okresie gwarancji przewidziane są kompleksowe, okresowe przeglądy gwarancyjne serwisu co 6 miesięcy.
Przegląd serwisowy gwarancyjny to sprawdzenie każdego elementu zestawu ekranów LED wraz z osprzętem, oprogramowaniem oraz okablowaniem i ma na celu utrzymanie i ewentualne w przypadku wykrycia wad i awarii przywrócenie zestawu ekranów LED wraz z osprzętem oraz okablowaniem do stanu 100% sprawności
Kompleksowy, okresowy przegląd serwisowy gwarancyjny będzie się odbywał w magazynie klienta lub na instalacji klienta w czasie jego pracy. Przeglądy serwisowe gwarancyjne są obowiązkowe a ich koszt jest uwzględniony w cenie zakupu.
g) Dostawca gwarantuje pomoc techniczną dostępną online 24h, 7 dni w tygodniu.
h) Maksymalny czas reakcji serwisu w przypadku konieczności przyjazdu na miejsce awarii i interwencji osobistej pracownika serwisku 6h.
i) Maksymalny czas reakcji serwisu w sytuacji naprawy wykonywanej zdalnie do 45 minut.
j) Zapewnienie w ramach gwarancji zastępczego zestawu równorzędnego w terminie do 12 h w sytuacji kiedy awaria nie może zostać usunięta w terminie do 12h.
Koszt zapewnienia zastępczego zestawu równorzędnego ponosi Dostawca.
k) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy urządzeń konkretnych producentów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, to należy to traktować jedynie jako określenie pożądanego standard i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
5. Okres realizacji zamówienia:
Najszybciej jak to możliwe jednak nie później, niż do 20.01.2026r.
6. Miejsce realizacji zamówienia
Odbiór środka trwałego, zestawu ekranów LED wraz z osprzętem nastąpi w siedzibie/magazynie wykonawcy. W momencie odbioru nastąpi realizacja szkolenia i prezentacja zestawu ekranów LED.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: Poznań, Gmina: Poznań-Nowe Miasto, Miejscowość: Poznań
Termin składania ofert
2026-01-02 22:59:59.0
Lokalizacja
Kraj: Polska, Województwo: wielkopolskie, Powiat: Poznań, Gmina: Poznań-Nowe Miasto, Miejscowość: Poznań
Kategoria asortymentowa
Szkolenia
Odtwarzacze i urządzenia multimedialne
Sprzęt audio
Sprzęt fotograficzny
Sprzęt video
Licencje i oprogramowanie
Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
Odtwarzacze i urządzenia multimedialne
Sprzęt audio
Sprzęt fotograficzny
Sprzęt video
Licencje i oprogramowanie
Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
Dane nabywcy
EUROPEJSKIE CENTRUM KULTURY I EDUKACJI HANZA ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wołkowyska 4F/12
61-132 Poznań
Województwo: wielkopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7811746317
Wołkowyska 4F/12
61-132 Poznań
Województwo: wielkopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7811746317