Zakup elektronicznego wyposażenia biura: system monitoringu 1 szt. i system alarmowy – 1 szt.

Opis zapytania

Powstaje w kontekście projektu:
FESL.10.03-IP.01-01G5/23 - „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.”

Zakup elektronicznego wyposażenia biura: system monitoringu 1 szt. i system alarmowy – 1 szt.

W projekcie pt. „Zwiększenie oferty handlowej promującej zdrową żywność i ekologiczne postawy w energooszczędnym obiekcie usługowym wraz z innowacyjną myjnią.” jednym z zadań jest Zakup elektronicznego wyposażenia biura system monitoringu 1 szt. i system alarmowy – 1 szt.

Specyfikacja techniczna w stopniu równoważnym/nie gorszym niż:
1) system monitoringu 1 szt. kamery z funkcją AI minimum 32 kamery rozdzielczość nie niższa niż 4mpx
a) kompletny system wraz z wraz z okablowaniem, konfiguracją oraz montażem, uruchomieniem i szkoleniem użytkownika (2 osoby)
b) pamięć pozwalająca na zapis nagrań ze wszystkich kamer przez minimum 20 dni
c) 26 szt. kamer zewnętrznych AI wraz z dedykowanymi uchwytami montażowymi
d) 6 szt. kamer wewnętrznych AI
e) rejestrator AI, szybkie wyszukiwanie wszystkich nagrań z wybranym obiektem (32 kanały), klasyfikacja obiektu (człowiek/pojazd) z filtrowaniem alarmów, obsługa minimum 4 dysków, klasyfikacja obiektów (człowiek/pojazd) na wszystkich kanałach, dwukierunkowy tor audio, rejestrator posiadający możliwość współpracy z terminalami kas fiskalnych
f) zewnętrzny switch poe (rack)
g) kamery
- Motozoom, oświetlacz IR minimum 30m, klasyfikacja obiektów z filtrowaniem fałszywych alarmów, Inteligentna Analiza Obrazu: wtargnięcie, przekroczenie linii, wykrywanie wejścia w obszar/wyjścia z obszaru, zmiana sceny,
- Rozdzielczość kamer nie niższa niż 4mpx
h) System posiadający aktywne odstraszanie światłem (migające) i sygnałem dźwiękowym (komunikat lub alarm) minimum 2 kamery lub 2 głośniki

2) system alarmowy 1 szt. zewnętrzne czujniki z inteligentnym wykrywaniem intruza
a) kompletny system alarmowy wraz z okablowaniem konfiguracją oraz montażem, uruchomieniem i szkoleniem użytkownika (2 osoby)
b) czujnik ruchu wewnętrzny -20 szt.
- klasa zabezpieczenia minimum grade 2, regulowana czułość detekcji, antysabotaż, PIR +MW
c) czujnik ruchu zewnętrzny dualny - 5 szt.
- 8 kanałów detekcji, 2x podwójny pyroelement, 1x PIR do strefy podejścia, detektor mikrofalowy, podwójny antymasking, odporność na zwierzęta, klasa zabezpieczenia Grade 3, regulacja poziomu czułości czujki, mechanizm antysabotażowy, przeznaczona do pracy w warunkach zewnętrznych, ekran OLED
d) czujnik zewnętrzny kurtynowy - 2szt.
- zasięg detekcji do 12m w jedną stronę, 4 detektory PIR po dwa na każdą stronę, odporność na zwierzęta o wadze do 40kg, antymasking, wodoodporna obudowa, regulacja zasięgu działania, dwa tryby pracy dwie strony aktywują jedno wyjście luba każda ze stron aktywuje oddzielne wyjścia
e) czujnik dymu - 4szt.
f) wszystkie czujki przewodowe
g) centrala alarmowa
- minimum 64 wejścia
- wejście rj45 +karta sim
- czas pracy na baterii do 60h
- dwusekcyjny zasilacz z wyższym prądem ładowania
- obsługa wejść w standardzie 3EOL- (sabotaż, naruszenie, antymasking na jednej parze przewodów)
- port usb do konfiguracji
- klasa zabezpieczenia Grade 3
- możliwość podziału na 32 strefy
- minimum 60 timerów do automatycznego sterowania
- manipulator
- akumulator i obudowa
- wbudowany komunikator telefoniczny z funkcją monitoringu
- funkcje kontroli dostępu i automatyki

System alarmowy zintegrowany z systemem monitoringu, mające na celu współpracę ze sobą w czasie rzeczywistym, tworząc spójny inteligentny system bezpieczeństwa i ochrony antywłamaniowej.
Rok produkcji urządzeń, części składowych systemu monitoringu i systemu alarmowego – nie starsze niż 2025 r.

Dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 9 oraz wzór umowy – Załącznik nr 10 zostanie dostarczona Wykonawcy, tj. udostępniona w wersji elektronicznej po podpisaniu i dostarczeniu Zobowiązania do zachowania poufności stanowiącego Załącznik nr 11 do niniejszego zapytania. Zobowiązanie do zachowania poufności powinno zostać dostarczone w oryginale do siedziby Zamawiającego lub jako dokument opatrzony podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany lub profil zaufany) wysłany na adres mailowy: david-karpinski@wp.pl. Po jej otrzymaniu w terminie do 1 (jednego) dnia roboczego na adres mailowy wskazany w Zobowiązaniu do zachowania poufności zostanie wysłana/przekazana dokumentacja i wzór umowy w formie elektronicznej.
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do odbioru przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności:
- karty katalogowe oraz instrukcje obsługi i karty gwarancyjne (jeśli dotyczy);
- certyfikaty, deklaracje zgodności z normami UE, CE, w szczególności w znaczeniu określonym w dyrektywach UE i spełnieniu wymagań odnoszących się do unijnego prawodawstwa zharmonizowanego;
- uruchomienie i szkolenie użytkownika.
b) dostawę, transport i rozładunek wszystkich elementów składających się na przedmiot zamówienia (zgodnie z Incoterms 2020 DDP)
c) Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia oraz przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, tj. minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 36 miesięcy (trzydzieści sześć miesięcy), maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy);
d) w okresie gwarancji Wykonawca zapewni podjęcie czynności serwisowych od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego (czas reakcji serwisowej); Zamawiający oczekuje maksymalnego czasu na podjęcie działań 96 godziny (dziewięćdziesiąt sześć godzin) od zgłoszenia, minimalny oczekiwany czas na podjęcie czynności serwisowych – 24 godzin (dwadzieścia cztery godziny), nie wyłączając sobót, niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy;
e) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem wady, usterki, wymianą części itp. ponosi Wykonawca, w szczególności: koszty materiałów i części zamiennych, wymianę wadliwych części (zgodnie z Incoterms 2020 DDP) oraz koszty zwrotu wadliwych części pokrywa Wykonawca (Incoterms 2020 DDP), koszty robocizny (w szczególności godziny pracy w podróży, koszty podróży, wyżywienia, zakwaterowania personelu technicznego) ponosi Wykonawca);
f) serwis: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
g) koszty serwisu pogwarancyjnego pokrywa Zamawiający; w okresie pogwarancyjnym koszty części zamiennych i napraw pokrywa Zamawiający;
2) Jeżeli w treści zapytania ofertowego lub w załącznikach do zapytania ofertowego przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, produktów itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dotyczy to wszelkich występujących w dokumentacji postępowania elementów opisu przedmiotu zamówienia określonych poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. We wszystkich tego typu przypadkach Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza więc ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji postępowania ofertowego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien wykazać zatem, że oferowane urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty wykazu urządzeń zamiennych i stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych urządzeń, produktów. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia równoważności zaproponowanych „zamienników”.
3) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną – Zestawienie parametrów technicznych oferowanego Przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierającą parametry techniczne oferowanych urządzeń/elementów składowych systemu alarmowego i systemu monitoringu. Oferent winien do oferty dołączyć dokumenty na potwierdzenie parametrów technicznych głównych elementów (np. karty katalogowe) dla: system monitoringu – rejestrator, kamery wewnętrzne i zewnętrzne; system alarmowy - centrala alarmowa, czujniki wewnętrzne, czujniki zewnętrzne, czujniki zewnętrzne kurtynowe i czujniki dymu. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Wszystkie środki trwałe składające się na elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nowy środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie używany. Oznacza to, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane) oraz nigdy nie zostały zaewidencjonowane w ewidencji środków trwałych i nie podlegały amortyzacji. Oświadczenie w zakresie zobowiązania się przez Wykonawcę do dostarczenia fabrycznie nowych środków trwałych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia: Imielin, ul. Nowozachęty 10, dz. Nr 1122/42; obręb 0001 Imielin, gmina Imielin, powiat bieruńsko-lędziński, woj. śląskie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Zapytanie ofertowe nr 4/12/2025.
Okres gwarancji: Minimalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 36 miesięcy maksymalna oczekiwana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Złóż ofertę

Termin składania ofert

2026-01-14 22:59:59.0

Lokalizacja

Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: bieruńsko-lędziński, Gmina: Imielin, Miejscowość: Imielin

Kategoria asortymentowa

Sprzęt ochronny i BHP
Urządzenia elektryczne i elektroniczne
Usługi serwisowe maszyn, urządzeń i części zamiennych
Sprzęt video
Usługi budowy instalacji

Dane nabywcy

Karpińska i Wspólnicy Spółka Jawna
Nowozachęty 10
41-407 Imielin
Województwo: śląskie
Kraj: Polska
NIP: 2220042527

Dane kontaktowe