Dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoriów wchodzących w skład Centrum Symulacji Ścieżek Zawodowych START-LAB

Opis zapytania

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę sprzętu, systemów oraz elementów wyposażenia wraz z wykonaniem usług towarzyszących na potrzeby niżej wymienionych laboratoriów wchodzących w skład Centrum Symulacji Ścieżek Zawodowych START-LAB:
1) Laboratorium ścieżek zawodowych składające się z:
a) sekcji symulacji wizualnej,
b) sekcji treningu umiejętności i kompetencji,
2) Laboratorium sztucznej inteligencji, robotyki i automatyki 4.0,
3) Laboratorium symulacji zawodowych 4.0.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na następujące CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – dostawa sprzętu i wyposażenia do Laboratorium ścieżek zawodowych – sekcja symulacji wizualnej, obejmująca:
a) symulator zawodów VR:
- licencja na system no-code do tworzenia interaktywnych szkoleń VR i zarządzania procesem szkolenia,
- opracowanie 10 interaktywnych filmów dedykowanych dla START-LAB,
- stworzenie 15 stanowisk symulacyjnych,
b) indywidualne konsultacje dla uczniów, nauczycieli i mieszkańców dotyczące wykorzystania dostarczonego do laboratorium sprzętu i wyposażenia,
2) CZĘŚĆ II – dostawa sprzętu i wyposażenia do Laboratorium ścieżek zawodowych – sekcja treningu umiejętności i kompetencji, obejmująca:
a) VR-owy symulator terapii VR-owej oraz tworzenie terapii VR,
b) wirtualną sferę naturalnego relaksu,
c) indywidualne konsultacje dla uczniów, nauczycieli i mieszkańców dotyczące wykorzystania dostarczonego do laboratorium sprzętu i wyposażenia,
3) CZĘŚĆ III – dostawa sprzętu i wyposażenia do Laboratorium sztucznej inteligencji, robotyki i automatyki, obejmująca:
a) stanowisko do programowania i konfigurowania robotów humanoidalnych w liczbie 15 szt.,
b) model dydaktyczno-symulacyjny Fabryki Przemysłu 4.0 w liczbie 3 szt.,
c) warsztaty tematyczne dla uczniów, nauczycieli, doradców zawodowych i mieszkańców,
d) indywidualne konsultacje dla uczniów, nauczycieli i mieszkańców dotyczące wykorzystania dostarczonego do laboratorium sprzętu i wyposażenia,
4) CZĘŚĆ IV – dostawa wyposażenia do Laboratorium symulacji zawodowych – zestaw I, obejmująca:
a) multimedialny stół anatomiczny,
b) indywidualne konsultacje dla uczniów, nauczycieli i mieszkańców dotyczące wykorzystania dostarczonego do laboratorium sprzętu i wyposażenia,
5) CZĘŚĆ V – dostawa wyposażenia do Laboratorium symulacji zawodowych – zestaw II, obejmująca:
a) symulator PC/VR symulacji procedur medycznych i ratunkowych Triage i BLS:
- licencja subskrypcyjna,
- 3 zestawy,
b) symulator PC/VR umożliwiający pracę w wirtualnym laboratorium chemicznym:
- licencja subskrypcyjna,
- 3 zestawy,
c) indywidualne konsultacje dla uczniów, nauczycieli i mieszkańców dotyczące wykorzystania dostarczonego do laboratorium sprzętu i wyposażenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI I znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI II znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI III znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI IV znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI V znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
8. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 2 – 6 do SWZ zawierają minimalne wymagania co oznacza, że wykonawca może zaoferować sprzęt i elementy wyposażenia charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi.
9. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, certyfikaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
10. Dostarczony sprzęt i elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wraz z wymaganymi sterownikami, dopuszczone do obrotu i stosowania, nieużywane, niepoddane żadnym naprawom, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, w pełni sprawne technicznie i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SWZ.
11. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, sprzętu i transportu. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu ponosi wykonawca.
12. Dostawa sprzętu i elementów wyposażenia do budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3A, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych bezzwrotnych.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Link do ogłoszenia w TED

Złóż ofertę

Termin składania ofert

2026-01-14 09:00:00.0

Lokalizacja

ul. Mariańska 3A
10-052 Olsztyn

Kategoria asortymentowa

Materiały i sprzęt edukacyjny
Usługi fotograficzne, audio i wideo
Pojazdy, przyczepy, łodzie i samoloty
Infrastruktura i urządzenia sieciowe
Infrastruktura telekomunikacyjna
Licencje i oprogramowanie
Pamięci przenośne
Sprzęt i akcesoria telekomunikacyjne
Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
Usługi internetowe i telefoniczne
Usługi opracowywania oprogramowania
Usługi wdrożeniowe
Utrzymanie i serwis

Dane nabywcy

Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
Mariańska 3A
10-052 Olsztyn

Dane kontaktowe