„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2026 rok”
Opis zapytania
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.1. Część Nr 1 - Artykuły suche, ryby: ananas puszka, barszcz biały butelka, barszcz biały w proszku, bułka mielona, chrzan w słoiku, cukier trzcinowy, cukier waniliowy, kasze, ryż, herbata, makarony, marmolady, mąka, masło, miód, ocet, olej, oliwki, przyprawy, sery, sosy, zupy w proszku, jogurt, kefir, woda mineralna, itp. filet z miruny prasowany bez glazury, paluszki rybne panierowane, makrela wędzona I kat., itp.
Kod CPV: 15.80.00.00-6; 15.40.00.00-2; 15.33.00.00-0; 15.60.00.00-4; 15.83.00.00-5; 15.84.00.00-8; 15.86.00.00-4; 15.87.00.00-7, 15851000-8, 15221000-3: Ryby mrożone, 15234000-7 Ryby wędzone
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.2. Część Nr 2 – Nabiał: mleko spożywcze, śmietana, jogurt naturalny, jogurt owocowy, ser twarogowy półtłusty, serek homogenizowany, kefir, ser żółty, masło, kremowy serek kanapkowy, maślanka, jogurty, serki bez laktozy,
Kod CPV: 15500000-30 Produkty mleczarskie, 15511000-3 Mleko, 15544000-3 Ser twardy,15542100-0 Ser twarogowy, 15530000-2 Masło, 15551500-0 Maślanka, 15551300-8 Jogurt,15510000-6 mleko i śmietana
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.3. Część Nr 3 – Mięso, Wędliny: świeże mięso, w tym: mięso szynka wieprzowa kulka bez kości (b/k), karczek bez kości, schab bez kości, boczek surowy, łopatka wieprzowa bez kości, polędwiczki wieprzowe, mięso wołowe bez kości oraz parówki, kości wieprzowe, pasztet pieczony, kiełbasa szynkowa, polędwica wieprzowa, szynka wieprzowa wędzona itp.
Kod CPV: 15110000-2 Mięso, 15111100-0 Wołowina, 15111000-9 mięso wołowe, 15131200-7 Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane, 15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie, 15131310-1 Pasztety
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.4. Część Nr 4 – Pieczywo, wypieki cukiernicze: bułka angielka, bułka grahamka, kajzerka, bułka słodka, chleb pszenny krojony, chleb słonecznikowy krojony, chleb sojowy krojony, chleb słonecznikowy krojony, chleb wieloziarnisty krojony, chleb razowy krojony, chleb żytni krojony itp.
Kod CPV: 15811000-6 Pieczywo, 15812000-30 Wyroby ciastkarskie i ciasta, 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.5. Część Nr 5 - Owoce i warzywa: burak czerwony, cebula, cytryna, banany, fasola szparagowa, pomidory, gruszki, por, ogórek zielony, brokuły, rzodkiewka, sałata, seler, szczypiorek, ziemniaki, śliwka, kapusta włoska, kapusta czerwona, kapusta pekińska, kiwi, jabłka, pomarańcze, arbuz, winogrono, wiśnia, brzoskwinia, nektarynka itp.
CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 03.11.00.00-5; 03.22.10.00-6; 03.22.13.00-9; 03.22.14.00-0; 03.22.21.10-7; 03.22.21.11-4; 03.22.22.00-5; 03.22.23.14-7; 03.22.23.21-9;
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.6. Część Nr 6 – Wyroby kulinarne - produkty gotowe: kluski leniwe, śląskie, kopytka, pampuchy, paszteciki, pierogi, uszka itp.
Kod CPV: 15894300-4 Dania gotowe,
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.7. Część Nr 7 - Mrożonki: warzywa mrożone np. brokuły, kalafior, bukiet warzyw, szpinak, marchewka mini, mieszanka chińska oraz owoce mrożone np. maliny, porzeczka czarna, borówka, mieszanka kompotowa, wiśnia,
Kod CPV: 15896000-5 Produkty głęboko mrożone, 15331170-9 Warzywa mrożone,
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.8. Część Nr 8 - Świeży drób, wyroby drobiowe: filet drobiowy z piersi kurczaka, udko drobiowe z kurczaka, filet z indyka, porcja rosołowa z kurczaka, wątróbka z indyka, mięso z indyka gulaszowe, parówki drobiowe, pasztet pieczony, itp,
Kod CPV: 15131500-0 Produkty drobiowe, 15112000-6 Drób, 15112120-3 Indyki, 15131135-0 Wędliny drobiowe
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.9. Część Nr 9 – Przekąski, słodycze: ciastka, batony, czekolada, wafle, soki, musy owocowe, bakalie itp.
Kod CPV: 15812200-5 Ciastka, 15842200-4: Produkty z czekolady, 15842100-3: Czekolada, 15842000-2 Czekolada i wyroby cukiernicze, 15320000-7 – Soki owocowe i warzywne, 15332410-1 – Owoce suszone
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.1. Część Nr 1 - Artykuły suche, ryby: ananas puszka, barszcz biały butelka, barszcz biały w proszku, bułka mielona, chrzan w słoiku, cukier trzcinowy, cukier waniliowy, kasze, ryż, herbata, makarony, marmolady, mąka, masło, miód, ocet, olej, oliwki, przyprawy, sery, sosy, zupy w proszku, jogurt, kefir, woda mineralna, itp. filet z miruny prasowany bez glazury, paluszki rybne panierowane, makrela wędzona I kat., itp.
Kod CPV: 15.80.00.00-6; 15.40.00.00-2; 15.33.00.00-0; 15.60.00.00-4; 15.83.00.00-5; 15.84.00.00-8; 15.86.00.00-4; 15.87.00.00-7, 15851000-8, 15221000-3: Ryby mrożone, 15234000-7 Ryby wędzone
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.2. Część Nr 2 – Nabiał: mleko spożywcze, śmietana, jogurt naturalny, jogurt owocowy, ser twarogowy półtłusty, serek homogenizowany, kefir, ser żółty, masło, kremowy serek kanapkowy, maślanka, jogurty, serki bez laktozy,
Kod CPV: 15500000-30 Produkty mleczarskie, 15511000-3 Mleko, 15544000-3 Ser twardy,15542100-0 Ser twarogowy, 15530000-2 Masło, 15551500-0 Maślanka, 15551300-8 Jogurt,15510000-6 mleko i śmietana
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.3. Część Nr 3 – Mięso, Wędliny: świeże mięso, w tym: mięso szynka wieprzowa kulka bez kości (b/k), karczek bez kości, schab bez kości, boczek surowy, łopatka wieprzowa bez kości, polędwiczki wieprzowe, mięso wołowe bez kości oraz parówki, kości wieprzowe, pasztet pieczony, kiełbasa szynkowa, polędwica wieprzowa, szynka wieprzowa wędzona itp.
Kod CPV: 15110000-2 Mięso, 15111100-0 Wołowina, 15111000-9 mięso wołowe, 15131200-7 Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane, 15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie, 15131310-1 Pasztety
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.4. Część Nr 4 – Pieczywo, wypieki cukiernicze: bułka angielka, bułka grahamka, kajzerka, bułka słodka, chleb pszenny krojony, chleb słonecznikowy krojony, chleb sojowy krojony, chleb słonecznikowy krojony, chleb wieloziarnisty krojony, chleb razowy krojony, chleb żytni krojony itp.
Kod CPV: 15811000-6 Pieczywo, 15812000-30 Wyroby ciastkarskie i ciasta, 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.5. Część Nr 5 - Owoce i warzywa: burak czerwony, cebula, cytryna, banany, fasola szparagowa, pomidory, gruszki, por, ogórek zielony, brokuły, rzodkiewka, sałata, seler, szczypiorek, ziemniaki, śliwka, kapusta włoska, kapusta czerwona, kapusta pekińska, kiwi, jabłka, pomarańcze, arbuz, winogrono, wiśnia, brzoskwinia, nektarynka itp.
CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 03.11.00.00-5; 03.22.10.00-6; 03.22.13.00-9; 03.22.14.00-0; 03.22.21.10-7; 03.22.21.11-4; 03.22.22.00-5; 03.22.23.14-7; 03.22.23.21-9;
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.6. Część Nr 6 – Wyroby kulinarne - produkty gotowe: kluski leniwe, śląskie, kopytka, pampuchy, paszteciki, pierogi, uszka itp.
Kod CPV: 15894300-4 Dania gotowe,
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.7. Część Nr 7 - Mrożonki: warzywa mrożone np. brokuły, kalafior, bukiet warzyw, szpinak, marchewka mini, mieszanka chińska oraz owoce mrożone np. maliny, porzeczka czarna, borówka, mieszanka kompotowa, wiśnia,
Kod CPV: 15896000-5 Produkty głęboko mrożone, 15331170-9 Warzywa mrożone,
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.8. Część Nr 8 - Świeży drób, wyroby drobiowe: filet drobiowy z piersi kurczaka, udko drobiowe z kurczaka, filet z indyka, porcja rosołowa z kurczaka, wątróbka z indyka, mięso z indyka gulaszowe, parówki drobiowe, pasztet pieczony, itp,
Kod CPV: 15131500-0 Produkty drobiowe, 15112000-6 Drób, 15112120-3 Indyki, 15131135-0 Wędliny drobiowe
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.9. do SWZ, dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć odrębnych części, w tym m.in.:
2.9. Część Nr 9 – Przekąski, słodycze: ciastka, batony, czekolada, wafle, soki, musy owocowe, bakalie itp.
Kod CPV: 15812200-5 Ciastka, 15842200-4: Produkty z czekolady, 15842100-3: Czekolada, 15842000-2 Czekolada i wyroby cukiernicze, 15320000-7 – Soki owocowe i warzywne, 15332410-1 – Owoce suszone
Zamawiający jest uprawniony do zmiany/zamiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części), zgodnie z postanowieniami SWZ.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej, wykorzystania w ramach potrzeb, do wysokości wartości podpisanej umowy.
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej niż od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.
4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.
4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 3 im Tadeusza Kościuszki w Głownie, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:
4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,
4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1448 ze zm.),
4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
4.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
Termin składania ofert
Mon Dec 22 07:15:00 GMT 2025
Lokalizacja
Karasicka 35
95-015 Głowno
Województwo: łódzkie
Polska
95-015 Głowno
Województwo: łódzkie
Polska
Kategoria asortymentowa
Płody rolne
Rośliny
Alkohole i produkty tytoniowe
Dania gotowe i specjalne produkty odżywcze
Grzyby
Kawa, herbata, napary
Mięso, drób, ryby i owoce morza
Nabiał
Napoje
Pieczywo
Produkty skrobiowe
Produkty spożywcze dla zwierząt
Przetwory owocowe i warzywne
Przetwory tłuszczowe
Przyprawy i dodatki do dań
Słodycze i przekąski
Ubezpieczenia
Rośliny
Alkohole i produkty tytoniowe
Dania gotowe i specjalne produkty odżywcze
Grzyby
Kawa, herbata, napary
Mięso, drób, ryby i owoce morza
Nabiał
Napoje
Pieczywo
Produkty skrobiowe
Produkty spożywcze dla zwierząt
Przetwory owocowe i warzywne
Przetwory tłuszczowe
Przyprawy i dodatki do dań
Słodycze i przekąski
Ubezpieczenia
Dane nabywcy
Gmina Miasta Głowno - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Głownie
Karasicka 35
95-015 Głowno
Województwo: łódzkie
Polska
Karasicka 35
95-015 Głowno
Województwo: łódzkie
Polska