ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/2025/1.5 FEPD - zakup, dostawa i montaż automatycznego urządzenia do przygotowywania form drukowych - 1 szt.
Opis zapytania
Powstaje w kontekście projektu:
FEPD.01.05-IZ.00-0055/25 - Dywersyfikacja oferty, zwiększenie zdolności produkcyjnych oraz wzrost eksportu dzięki automatyzacji, robotyzacji i cyfryzacji procesu produkcji opakowań kartonowych.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż automatycznego urządzenia do przygotowywania form drukowych - 1 szt. zgodnego ze specyfikacją wymienioną w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD na potrzeby realizacji projektu „Dywersyfikacja oferty, zwiększenie zdolności produkcyjnych oraz wzrost eksportu dzięki automatyzacji, robotyzacji i cyfryzacji procesu produkcji opakowań kartonowych” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet I „Badania i innowacje”, Działanie 1.5 „Wzrost konkurencyjności podlaskich przedsiębiorstw”, Typ: „Wdrażanie innowacji w zakresie produktów/usług oraz procesów w MŚP (w celu rozpoczęcia lub zwiększenia eksportu)”.
2. Automatyczne urządzenie do przygotowywania form drukowych – 1 szt. wyspecyfikowane w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD” musi być fabrycznie nowe, a jego model/typ musi być innowacyjny i dostępny na rynku światowym nie dłużej niż 3 lata licząc od daty złożenia oferty.
3. Do formularza oferty Oferent musi dołączyć kartę katalogową/specyfikację techniczną zaoferowanego przez siebie przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia jego parametrów technicznych. W przypadku gdy minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia wskazane w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD” nie będą odzwierciedlone w karcie katalogowej/specyfikacji dołączonej do formularza oferty, oferta zostanie uznana za niezgodną z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym nr 4/2025/1.5 FEPD i odrzucona z przyczyn formalnych.
4. Kod i nazwa CPV:
- 42000000-6 Maszyny przemysłowe.
- 42990000-2 Różne maszyny specjalnego zastosowania.
- 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 4/2025/1.5 FEPD. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD i wypełniona odręcznie lub komputerowo w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski, powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby upoważnioną/ upoważnione do reprezentacji Oferenta zgodnie z dokumentem rejestrowym. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. Dopuszcza się używanie w ofercie oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz.U. Nr 90, poz. 999, z późn. zm.).
3. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w zapytaniu ofertowym nr 4/2025/1.5 FEPD.
4. Do formularza oferty Oferent zobowiązany jest dołączyć:
a) Kartę katalogową/specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, wskazującą parametry techniczne, w tym zawierającą parametry techniczne wskazane jako minimalne w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD”. W przypadku gdy minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia wskazane w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD” nie będą odzwierciedlone w karcie katalogowej/specyfikacji dołączonej do formularza oferty, oferta zostanie uznana za niezgodną z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym i odrzucona z przyczyn formalnych.
b) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z firmą ”PANORAMA” S.C. Leszek i Maria Staleńczyk, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD.
5. Oferta powinna być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
6. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentacji Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę/osoby, która/które jest/są umocowana/umocowane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentacji Oferenta, przy czym pełnomocnictwo musi być
załączone do oferty. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tj. kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Oferenta lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Oferenta upoważnionych jest łącznie dwie lub więcej osób, dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Formularz ofertowy podpisany musi zostać w wyznaczonym do tego miejscu.
7. Opis sposobu wyliczenia ceny w ofercie:
a) Przedstawiona w ofercie cena musi być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
b) W formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD Oferent powinien podać łączną cenę netto oraz brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY:
1. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD.
2. Ofertę stanowiącą odpowiedź na zapytanie ofertowe nr 4/2025/1.5 FEPD należy złożyć w formie elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem aplikacji BK2021 - Bazy Konkurencyjności dostępnej pod adresem: www.bazakonkurencyjnosci.fundusze europejskie.gov.pl poprzez dołączenie skanu oferty wraz z załącznikami podpisanej odręcznie i opieczętowanej lub dołączenie oferty wraz z załącznikami podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
3. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 13.01.2026 r. o godzinie: 23:59:59.
ODRZUCENIE OFERTY:
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
1. Oferta została złożona przez Oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu.
2. Formularz oferty nie został podpisany.
3. Załączniki do oferty nie zostały podpisane.
4. Oferta podpisana została przez osobę/osoby, która/które nie jest/nie są upoważniona/upoważnione do reprezentowania Oferenta, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę/osoby, która/które nie jest/są umocowana/umocowane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentacji Oferenta i pełnomocnictwo nie zostało załączone do oferty. W przypadku braku stosownego pełnomocnictwa Zamawiający może jednokrotnie wezwać Oferenta do dostarczenia dokumentu, wyznaczając Oferentowi termin na dostarczenie dokumentu. Jeśli po upływie wskazanego terminu Oferent nie dostarczy dokumentu, oferta podpisana przez osobę/osoby nieupoważnioną/ nieupoważnione do reprezentacji Oferenta zostanie odrzucona z powodu błędów formalnych.
5. Oferta nie spełnia warunków stawianych w zapytaniu ofertowym nr 4/2025/1.5 FEPD oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego.
6. W przypadku, gdy minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia wskazane w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD” nie będą odzwierciedlone w karcie katalogowej/specyfikacji dołączonej do formularza oferty lub jeżeli z załączonej przez Oferenta karty katalogowej/specyfikacji wynika niezgodność z minimalnymi parametrami technicznymi wskazanymi w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD”, oferta zostanie uznana za niezgodną z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym i odrzucona z przyczyn formalnych. W przypadku wątpliwości dotyczących oceny zgodności oferty z minimalnymi parametrami technicznymi określonymi w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD” w trakcie oceny ofert Zamawiający może się zwrócić do Oferentów z prośbą o wyjaśnienia.
7. W przypadku wpisania przez Oferenta w ofercie dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych i nie zostanie dopuszczona do oceny merytorycznej (punktowej).
8. Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
9. Jeżeli zaoferowana w ofercie cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów i złożone przez Oferenta wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
Okres gwarancji: Okres gwarancji stanowi kryterium dopuszczające i punktowe w zapytaniu ofertowym nr 4/2025/1.5 FEPD. Minimalny okres gwarancji to 12 miesięcy od momentu prawidłowo zakończonego procesu odbioru.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podlaskie, Powiat: białostocki, Gmina: Juchnowiec Kościelny, Miejscowość: Hryniewicze
FEPD.01.05-IZ.00-0055/25 - Dywersyfikacja oferty, zwiększenie zdolności produkcyjnych oraz wzrost eksportu dzięki automatyzacji, robotyzacji i cyfryzacji procesu produkcji opakowań kartonowych.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż automatycznego urządzenia do przygotowywania form drukowych - 1 szt. zgodnego ze specyfikacją wymienioną w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD na potrzeby realizacji projektu „Dywersyfikacja oferty, zwiększenie zdolności produkcyjnych oraz wzrost eksportu dzięki automatyzacji, robotyzacji i cyfryzacji procesu produkcji opakowań kartonowych” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet I „Badania i innowacje”, Działanie 1.5 „Wzrost konkurencyjności podlaskich przedsiębiorstw”, Typ: „Wdrażanie innowacji w zakresie produktów/usług oraz procesów w MŚP (w celu rozpoczęcia lub zwiększenia eksportu)”.
2. Automatyczne urządzenie do przygotowywania form drukowych – 1 szt. wyspecyfikowane w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD” musi być fabrycznie nowe, a jego model/typ musi być innowacyjny i dostępny na rynku światowym nie dłużej niż 3 lata licząc od daty złożenia oferty.
3. Do formularza oferty Oferent musi dołączyć kartę katalogową/specyfikację techniczną zaoferowanego przez siebie przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia jego parametrów technicznych. W przypadku gdy minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia wskazane w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD” nie będą odzwierciedlone w karcie katalogowej/specyfikacji dołączonej do formularza oferty, oferta zostanie uznana za niezgodną z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym nr 4/2025/1.5 FEPD i odrzucona z przyczyn formalnych.
4. Kod i nazwa CPV:
- 42000000-6 Maszyny przemysłowe.
- 42990000-2 Różne maszyny specjalnego zastosowania.
- 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 4/2025/1.5 FEPD. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD i wypełniona odręcznie lub komputerowo w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski, powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby upoważnioną/ upoważnione do reprezentacji Oferenta zgodnie z dokumentem rejestrowym. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. Dopuszcza się używanie w ofercie oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz.U. Nr 90, poz. 999, z późn. zm.).
3. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w zapytaniu ofertowym nr 4/2025/1.5 FEPD.
4. Do formularza oferty Oferent zobowiązany jest dołączyć:
a) Kartę katalogową/specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, wskazującą parametry techniczne, w tym zawierającą parametry techniczne wskazane jako minimalne w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD”. W przypadku gdy minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia wskazane w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD” nie będą odzwierciedlone w karcie katalogowej/specyfikacji dołączonej do formularza oferty, oferta zostanie uznana za niezgodną z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym i odrzucona z przyczyn formalnych.
b) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z firmą ”PANORAMA” S.C. Leszek i Maria Staleńczyk, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD.
5. Oferta powinna być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
6. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentacji Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę/osoby, która/które jest/są umocowana/umocowane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentacji Oferenta, przy czym pełnomocnictwo musi być
załączone do oferty. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tj. kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Oferenta lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Oferenta upoważnionych jest łącznie dwie lub więcej osób, dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Formularz ofertowy podpisany musi zostać w wyznaczonym do tego miejscu.
7. Opis sposobu wyliczenia ceny w ofercie:
a) Przedstawiona w ofercie cena musi być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
b) W formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD Oferent powinien podać łączną cenę netto oraz brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY:
1. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD.
2. Ofertę stanowiącą odpowiedź na zapytanie ofertowe nr 4/2025/1.5 FEPD należy złożyć w formie elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem aplikacji BK2021 - Bazy Konkurencyjności dostępnej pod adresem: www.bazakonkurencyjnosci.fundusze europejskie.gov.pl poprzez dołączenie skanu oferty wraz z załącznikami podpisanej odręcznie i opieczętowanej lub dołączenie oferty wraz z załącznikami podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
3. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 13.01.2026 r. o godzinie: 23:59:59.
ODRZUCENIE OFERTY:
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
1. Oferta została złożona przez Oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu.
2. Formularz oferty nie został podpisany.
3. Załączniki do oferty nie zostały podpisane.
4. Oferta podpisana została przez osobę/osoby, która/które nie jest/nie są upoważniona/upoważnione do reprezentowania Oferenta, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę/osoby, która/które nie jest/są umocowana/umocowane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentacji Oferenta i pełnomocnictwo nie zostało załączone do oferty. W przypadku braku stosownego pełnomocnictwa Zamawiający może jednokrotnie wezwać Oferenta do dostarczenia dokumentu, wyznaczając Oferentowi termin na dostarczenie dokumentu. Jeśli po upływie wskazanego terminu Oferent nie dostarczy dokumentu, oferta podpisana przez osobę/osoby nieupoważnioną/ nieupoważnione do reprezentacji Oferenta zostanie odrzucona z powodu błędów formalnych.
5. Oferta nie spełnia warunków stawianych w zapytaniu ofertowym nr 4/2025/1.5 FEPD oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego.
6. W przypadku, gdy minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia wskazane w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD” nie będą odzwierciedlone w karcie katalogowej/specyfikacji dołączonej do formularza oferty lub jeżeli z załączonej przez Oferenta karty katalogowej/specyfikacji wynika niezgodność z minimalnymi parametrami technicznymi wskazanymi w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD”, oferta zostanie uznana za niezgodną z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym i odrzucona z przyczyn formalnych. W przypadku wątpliwości dotyczących oceny zgodności oferty z minimalnymi parametrami technicznymi określonymi w Załączniku nr 1 „Specyfikacja przedmiotu zamówienia do zapytania ofertowego nr 4/2025/1.5 FEPD” w trakcie oceny ofert Zamawiający może się zwrócić do Oferentów z prośbą o wyjaśnienia.
7. W przypadku wpisania przez Oferenta w ofercie dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych i nie zostanie dopuszczona do oceny merytorycznej (punktowej).
8. Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
9. Jeżeli zaoferowana w ofercie cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów i złożone przez Oferenta wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
Okres gwarancji: Okres gwarancji stanowi kryterium dopuszczające i punktowe w zapytaniu ofertowym nr 4/2025/1.5 FEPD. Minimalny okres gwarancji to 12 miesięcy od momentu prawidłowo zakończonego procesu odbioru.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podlaskie, Powiat: białostocki, Gmina: Juchnowiec Kościelny, Miejscowość: Hryniewicze
Termin składania ofert
Tue Jan 13 22:59:59 GMT 2026
Lokalizacja
Kraj: Polska, Województwo: podlaskie, Powiat: białostocki, Gmina: Juchnowiec Kościelny, Miejscowość: Hryniewicze
Kategoria asortymentowa
Inne
Maszyny produkcyjne i części do maszyn produkcyjnych
Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
Maszyny produkcyjne i części do maszyn produkcyjnych
Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
Dane nabywcy
"PANORAMA" s.c. Leszek i Maria Staleńczyk
Hryniewicze 70A
15-378 Białystok
Województwo: podlaskie
Kraj: Polska
NIP: 5421013066
Hryniewicze 70A
15-378 Białystok
Województwo: podlaskie
Kraj: Polska
NIP: 5421013066