Wykonanie oraz montaż elementów wizualizacji zewnętrznej dla sieci stacji paliw MOYA

» Notice description

Szanowni Państwo,
zapraszam do złożenia oferty na wykonanie oraz montaż elementów wizualizacji zewnętrznej na podstawie wytycznych zawartych w obowiązującej Księdze Wizualizacji Zewnętrznej Moya oraz ich montaż na wskazanych stacjach paliw Moya na terenie kraju. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym proszę przesłanie skany wypełnionego, podpisanego przez reprezentantów firmy dokumentu "Umowa NDA" do dnia 02.10.2024r.
Oferent będzie zobowiązany do:
Uczestnictwa w inwentaryzacjach przedwykonawczych i odbiorach prac we wskazanych terminach.
Przygotowywania koncepcji wizualno-kosztowej po inwentaryzacji przedwykonawczej  lub na podstawie przesłanych przez Anwim materiałów i dokumentacji techniczno-projektowej.
Wykonywania prac montażowych na Stacjach we wskazanych terminach.
Świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Oferta powinna zawierać:
Uzupełniony plik excel otrzymany wraz z Księgą Wizualizacji Zewnętrznej  MOYA
Określony czas potrzebny na przygotowanie koncepcji wizualno-kosztowej po inwentaryzacji przedwykonawczej lub przesłaniu materiałów.
Oczekiwany czas na przygotowanie projektu: 2 dni po przeprowadzeniu inwentaryzacji 
Oczekiwany czas na przygotowanie kosztorysu: 1 dzień po zaakceptowaniu projektu przez ANWIM S.A
Czas produkcji/kompletowania materiałów
Czas montażu na 1 stacji i ilość dostępnych ekip montażowych w jednym tygodniu 
Przykładową, przygotowaną przez Oferenta, koncepcję wizualną i zdjęcia z realizacji prac
Warunki gwarancji
Okres gwarancji: minimum 5 lat (60 miesięcy)
Warunki obsługi serwisowej:
a) Do 24 godzin dla wad krytycznych tj. takich które zagrażają zdrowi i życiu, są widoczne "gołym  okiem" dla klientów stacji MOYA i mogą wpływać na wizerunek sieci MOYA lub utrudniają funkcjonowanie Stacji Paliw np. zepsuty pylon;
b) 7 dni roboczych dla pozostałych usterek i wad
Propozycję zabezpieczenia należytego wykonania Przedmiotu Umowy
Certyfikaty, Świadectwa zgodności itd. na poszczególne elementy
Wskazaną osobę kontaktową
Wypis z KRS 
Odpis NIP i REGON
Z wyłonionym w drodze niniejszego przetargu Oferentem zostanie podpisana umowa ramowa tzn. że realizacja dostaw i montaży na poszczególnych stacjach będzie zlecana na podstawie odrębnych zamówień.
Anwim S.A. zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru oferenta, oferentów lub innych osób, z którymi będą prowadzone rozmowy w odniesieniu do części lub całości zakresu złożonych ofert oraz do zawarcia umowy z więcej niż jednym oferentem wyłonionym w drodze postępowania przetargowego, przy czym zakres umowy może obejmować całość lub część prac. Anwim S.A. zastrzega sobie prawo do odwołania zaproszenia i odstąpienia od postępowania przetargowego bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zapraszającego.
Sposób złożenia oferty, miejsce i termin: formularz ofertowy z pełną dokumentacją na PLATFORMIE ZAKUPOWEJ

Produkty
1. Według załącznika - 1 szt.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

02.10.2024 | 18:00


» Location

ul. Stańczyka 3
01-237 Warszawa


» Category assortment

  • Recording and presentation equipment, its maintenance and repair
  • Data distribution services
  • Marketing, publicity and PR

» Buyer data

ANWIM S.A.
ul. Stańczyka 3
01-237 Warszawa
NIP: 5270011878


» Contact details

Available after sign in

Sign in