Wykonanie oraz montaż elementów wizualizacji zewnętrznej dla sieci stacji paliw MOYA
» Notice description
Szanowni Państwo,
zapraszam do złożenia oferty na wykonanie oraz montaż elementów wizualizacji zewnętrznej na podstawie wytycznych zawartych w obowiązującej Księdze Wizualizacji Zewnętrznej Moya oraz ich montaż na wskazanych stacjach paliw Moya na terenie kraju. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym proszę przesłanie skany wypełnionego, podpisanego przez reprezentantów firmy dokumentu "Umowa NDA" do dnia 02.10.2024r.
Oferent będzie zobowiązany do:
Uczestnictwa w inwentaryzacjach przedwykonawczych i odbiorach prac we wskazanych terminach.
Przygotowywania koncepcji wizualno-kosztowej po inwentaryzacji przedwykonawczej lub na podstawie przesłanych przez Anwim materiałów i dokumentacji techniczno-projektowej.
Wykonywania prac montażowych na Stacjach we wskazanych terminach.
Świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Oferta powinna zawierać:
Uzupełniony plik excel otrzymany wraz z Księgą Wizualizacji Zewnętrznej MOYA
Określony czas potrzebny na przygotowanie koncepcji wizualno-kosztowej po inwentaryzacji przedwykonawczej lub przesłaniu materiałów.
Oczekiwany czas na przygotowanie projektu: 2 dni po przeprowadzeniu inwentaryzacji
Oczekiwany czas na przygotowanie kosztorysu: 1 dzień po zaakceptowaniu projektu przez ANWIM S.A
Czas produkcji/kompletowania materiałów
Czas montażu na 1 stacji i ilość dostępnych ekip montażowych w jednym tygodniu
Przykładową, przygotowaną przez Oferenta, koncepcję wizualną i zdjęcia z realizacji prac
Warunki gwarancji
Okres gwarancji: minimum 5 lat (60 miesięcy)
Warunki obsługi serwisowej:
a) Do 24 godzin dla wad krytycznych tj. takich które zagrażają zdrowi i życiu, są widoczne "gołym okiem" dla klientów stacji MOYA i mogą wpływać na wizerunek sieci MOYA lub utrudniają funkcjonowanie Stacji Paliw np. zepsuty pylon;
b) 7 dni roboczych dla pozostałych usterek i wad
Propozycję zabezpieczenia należytego wykonania Przedmiotu Umowy
Certyfikaty, Świadectwa zgodności itd. na poszczególne elementy
Wskazaną osobę kontaktową
Wypis z KRS
Odpis NIP i REGON
Z wyłonionym w drodze niniejszego przetargu Oferentem zostanie podpisana umowa ramowa tzn. że realizacja dostaw i montaży na poszczególnych stacjach będzie zlecana na podstawie odrębnych zamówień.
Anwim S.A. zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru oferenta, oferentów lub innych osób, z którymi będą prowadzone rozmowy w odniesieniu do części lub całości zakresu złożonych ofert oraz do zawarcia umowy z więcej niż jednym oferentem wyłonionym w drodze postępowania przetargowego, przy czym zakres umowy może obejmować całość lub część prac. Anwim S.A. zastrzega sobie prawo do odwołania zaproszenia i odstąpienia od postępowania przetargowego bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zapraszającego.
Sposób złożenia oferty, miejsce i termin: formularz ofertowy z pełną dokumentacją na PLATFORMIE ZAKUPOWEJ
Produkty
1. Według załącznika - 1 szt.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
02.10.2024 | 18:00
» Location
ul. Stańczyka 3
01-237 Warszawa
» Category assortment
- Recording and presentation equipment, its maintenance and repair
- Data distribution services
- Marketing, publicity and PR
» Buyer data
ANWIM S.A.
ul. Stańczyka 3
01-237 Warszawa
NIP: 5270011878
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.