Powrót

Dostawa elementów do rozdrabniarki UNIVERSO 2800

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych elementów do rozdrabniarki odpadów komunalnych UNIVERSO 2800 firmy Lindner Recyclingtech GmbH zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z jego opisami, zawiera załączniki nr 1 do SIWZ.
1.2. Wykonawca powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionego w załączniku nr 1 do SIWZ asortymentu, do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu zamówienia, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
4. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania zmniejszenie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację umowy, ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu ewentualnego zmniejszenia przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1 do SIWZ nazwę producenta każdego oferowanego produktu.
6. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio
z wykonywanymi zamówieniami tj. w szczególności: sukcesywną dostawę w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:30 do Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych, mieszczącego się przy ul. Dorohuskiej 70, Srebrzyszcze, 22-100 Chełm.
6.1. Rozładunek dostarczonego asortymentu pozostaje po stronie zamawiającego.
7. Wykonawca wraz z pierwszą dostawą będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentów potwierdzających zgodność zaoferowanych części z normami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
8. Wszystkie materiały wymienione w ofercie wykonawcy powinny być dopuszczone do obrotu
i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
9. Zasady zamawiania, rozliczania i płatności zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
11. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji:
1) Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny jednostkowe zgodne ze złożoną ofertą i umową.
2) Wykonawca będzie zobligowany dostarczać zamawiającemu przedmiot zamówienia objęty postępowaniem
i określony w ofercie wykonawcy.
3) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi
w ofercie wykonawcy i załączniku do umowy.
4) Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości dostaw pewnych, zagwarantowanych przez zamawiającego, określonych w załączniku nr 1.
5) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych w sposób określony w umowie.
6) Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu braku pełnej realizacji prawa opcji.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

22.09.2020 | 11:00


» Lokalizacja

ul. Wołyńska 57
Chełm 22-100
Województwo: lubelskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Narzędzia do obróbki

» Dane nabywcy

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Wołyńska 57
Chełm 22-100
Województwo: lubelskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Narzędzia z ostatnich 10 dni.