Sól drogowa, chlorek wapnia i magnezu
» Opis zapytania
I. Przedmiot zapytania
Przedmiotem zapytania jest wybór dostawcy, z którym podjęta zostanie współpraca w zakresie dostaw soli drogowej, chlorku wapnia i magnezu w okresie zimowym 2020/2021.
Kompletne zapytanie składa się z:
Załącznika nr 1 –Druku ofertowego
II. Kompletna oferta musi zawierać:
1. Wypełniony Druk ofertowy (załącznik nr 1 do oferty) w formie elektronicznej Excel
2. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 90 dni, licząc od terminu złożenia oferty - załącznik nr 2 do oferty.
WARUNKI SKŁADANIA OFERT
1. Komplet dokumentów, wyszczególnionych w pkt. II, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie do dnia: 26.07.2020 do godziny 23:00
2. Wszelkie dodatkowe pytania można zadawać poprzez platformę.
3. Biuro Zakupów Grupy Impel ani Zamawiający nie pokrywają żadnych kosztów Oferenta związanych z przygotowaniem odpowiedzi na zapytanie ofertowe, prezentacji odpowiedzi, dostarczenia bezzwrotnych wzorów , spotkań czy negocjacji.
5. Biuro Zakupów Grupy Impel zastrzega sobie prawo do:
- nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
- do publicznego nie ujawnienia zwycięskiego Oferenta.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby w wyczerpujący sposób dostarczyć Państwu informacji odnośnie naszych oczekiwań. W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań lub wątpliwości, pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem,
Marcin Pamuła
Specjalista ds. Zakupów
Biuro Zakupów Grupy IMPEL
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
26.07.2020 | 23:00
» Lokalizacja
53-111 Wrocław
» Kategoria asortymentowa
- Chemia przemysłowa
» Dane nabywcy
Centralne Biuro Zakupów
Ślężna 118
53-111 Wrocław
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Chemia z ostatnich 10 dni.