Powrót

Sól drogowa, chlorek wapnia i magnezu

» Opis zapytania

I. Przedmiot zapytania
Przedmiotem zapytania jest wybór dostawcy, z którym podjęta zostanie współpraca w zakresie dostaw soli drogowej, chlorku wapnia i magnezu w okresie zimowym 2020/2021.

Kompletne zapytanie składa się z:
 Załącznika nr 1 –Druku ofertowego

II. Kompletna oferta musi zawierać:
1. Wypełniony Druk ofertowy (załącznik nr 1 do oferty) w formie elektronicznej Excel
2. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 90 dni, licząc od terminu złożenia oferty - załącznik nr 2 do oferty.

WARUNKI SKŁADANIA OFERT
1. Komplet dokumentów, wyszczególnionych w pkt. II, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie do dnia: 26.07.2020 do godziny 23:00
2. Wszelkie dodatkowe pytania można zadawać poprzez platformę.
3. Biuro Zakupów Grupy Impel ani Zamawiający nie pokrywają żadnych kosztów Oferenta związanych z przygotowaniem odpowiedzi na zapytanie ofertowe, prezentacji odpowiedzi, dostarczenia bezzwrotnych wzorów , spotkań czy negocjacji.
5. Biuro Zakupów Grupy Impel zastrzega sobie prawo do:
- nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
- do publicznego nie ujawnienia zwycięskiego Oferenta.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby w wyczerpujący sposób dostarczyć Państwu informacji odnośnie naszych oczekiwań. W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań lub wątpliwości, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Z poważaniem,
Marcin Pamuła
Specjalista ds. Zakupów
Biuro Zakupów Grupy IMPEL

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

26.07.2020 | 23:00


» Lokalizacja

53-111 Wrocław


» Kategoria asortymentowa

  • Chemia przemysłowa

» Dane nabywcy

Centralne Biuro Zakupów
Ślężna 118
53-111 Wrocław
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się