Powrót

Przebudowa i rozbudowa ulicy Przedszkolnej na odcinku od km 0+392 do km 0+553 oraz do ulicy Leśnej i Nurskiej. Etap II w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Małkini Górnej

» Opis zapytania

a. Branża drogowa, elektryczna, sanitarna (kanalizacja deszczowa).
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na jej podstawie, dotyczącej budowy dalszego odcinka drogi gminnej ulica Przedszkolna w Małkini Górnej. Celem przedsięwzięcia jest stworzenie ciągu komunikacyjnego ulicy Przedszkolnej z ulicą Leśna i drogą wojewódzką nr 694. Zakres planowanej inwestycji na odcinku I obejmuje przebudowę i rozbudowę skrzyżowania ulicy Przedszkolnej z ulicą Leśną na czterowlotowe, wykonanie zjazdów na działkę o nr ewid. 1513/3 oraz połączenie dalszego odcinka ul. Przedszkolnej o nawierzchni gruntowej. Roboty w zakresie odcinka obejmują wykonanie nawierzchni jezdni szer. 6,0m, obustronnych chodników dla pieszych szer. 2,0m, wykonanie odwodnienia do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia w obrębie skrzyżowania z ulica Leśną. Prace na odcinku drugim obejmują ulicę Przedszkolną do zjazdów na ulicę Leśną oraz ulicę Nurską. Zakłada się wykonanie nawierzchni jezdni szer. 6,0m, obustronnego chodnika szer. 2,0 m, wykonanie odwodnienia do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej w uwzględnieniem potrzeby zaprojektowania przepompowni. Włączenie ulicy Przedszkolnej z ulicą Nurską należy przewidzieć na zasadzie skrzyżowania zwykłego zgodnie z opinią UMWM w Warszawie. Przebudowa odcinka uwzględnia również przebudowę linii elektroenergetycznej wraz oświetleniem ulicy oraz przebudowę ogrodzeń na działkach nr ewid. 2786 , 2841, 2760 i 2765.
Wykonawca podejmujący realizację zadania zobowiązany będzie do: \
- Sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia;
- Sporządzenia opinii geotechnicznej;
- Opracowania dokumentacji projektowej wielobranżowej:
drogowej, elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej (kanalizacja deszczowa) i innej jeżeli będzie to konieczne lub spowodowane koniecznością likwidację ewentualnych kolizji, wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu,
Opracowanie dokumentacji projektowej należy wykonać zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dla wszystkich branż w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu, przed wdrożeniem ich do realizacji.
Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych
- Uzyskania pozwoleń wodno-prawnych (jeżeli będzie to konieczne);
- Uzyskania decyzji środowiskowej (jeżeli będzie to konieczne);
- Uzyskania pozwolenia na budowę;
- Wykonanie robót budowlanych
Realizacji robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową.

b. Branża sanitarna (kanalizacja sanitarna).
Budowa kanalizacji sanitarnej na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji oraz Decyzji pozwolenia na budowę.
Przewidziano w tym etapie robót budowlanych do wykonania kanały: KG0, KG1, KG1.1, KG1.3, KG2, KG2.1, KT2 i KT8 oraz pompownie P2 i P8.
Łącznie zaprojektowano 615,1 m kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC DN200, 195,2 m kanalizacji tłocznej z rur PE100 DN75 i DN110 oraz 26 odgałęzienia z rur PVC DN160 o łącznej długości 136,4 m.
W trakcie robót w pasie drogi wojewódzkiej nr 694 (ul. Nurska), należy stosować się do warunków zawartych w decyzji Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie nr 988/12/2016 z dn. 6 grudnia 2016r.
- Jeżeli budowa, przebudowa lub remont drogi wymaga przełożenia urządzenia, o którym mowa w art. 39 ust. 3 (uzgodnionego niniejszą decyzją), koszt tego przełożenia ponosi jego właściciel, zgodnie z art. 39 ust. 5 ustawy o drogach publicznych.
- Przejścia poprzeczne sieci pod drogą wojewódzką wykonać metodą przecisku/przewiertu w rurze osłonowej na całej szerokości pasa drogowego, bez naruszania warstw konstrukcyjnych nawierzchni.
- Powierzchnię komór przeciskowych ograniczyć do niezbędnego minimum. Wykopy wygrodzić i oznakować.
- Na odcinkach równoległych do osi jezdni sieć zlokalizować w maksymalnym zbliżeniu do granicy ewidencyjnej pasa drogowego z zachowaniem normatywnych odległości od istniejącej infrastruktury technicznej .
- W miejscu robót wykonywanych rozkopowo dokonać wymiany gruntu w wykopie wraz z zagęszczeniem warstwami do uzyskania wskaźnika I s = 1,0. Wyniki badań przedstawić w Rejonie Drogowym Węgrów - Siedlce przed wykonaniem robót odtworzeniowych.
- Zniszczony/rozebrany chodnik odtworzyć na całej szerokości, na całej długości wbudowanej sieci, wg katalogu konstrukcji zamieszczonym na stronie MZDW - www.mzdw.pl
a. warstwa ścieralna kostka betonowa gr. 6 cm
b. podsypka cementowo - piaskowa 1 :4 grubości 3 cm
c. podbudowa z kruszywa łamanego 0/31 ,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm
- Nie dopuszcza się wbudowania elementów uszkodzonych. W przypadku zniszczenia w czasie rozbiórki elementów betonowych obowiązek zakupu i wbudowania nowych spoczywa na inwestorze.
- Pobocza gruntowe odtworzyć przez profilowanie i usypanie pobocza z kruszywa 0/31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu, na szerokości 1,5 m mierzonej od krawędzi jezdni na całej długości wbudowanej sieci.
- Rowy przydrożne zniszczone przy wykonywaniu sieci odtworzyć przez wyprofilowanie dna i skarp rowów oraz rozplantowanie ziemi urodzajnej i obsianie trawą.
- Tereny zielone zniszczone w trakcie budowy sieci wyprofilować, wykonać obsiew i humusowanie.
- Włazy studni wykonywanych w chodniku i poboczy wyregulować do poziomu nawierzchni.
- Naruszony pas drogowy należy przywrócić do stanu pierwotnego zgodnie z przepisami i warunkami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430.),
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi zachować minimalne odległości między istniejącymi i projektowanymi urządzeniami podziemnymi.
- W przypadku wystąpienia kolizji z innymi urządzeniami usunięcie kolizji oraz koszty z tym związane ponosi wnioskodawca.
- Roboty podlegają zgłoszeniu do odbioru przez Rejon Drogowy Węgrów -Siedlce.
- Wykonać inwentaryzację powykonawczą, jeden egzemplarz przekazać do Rejonu Drogowego Węgrów-Siedlce.

Dodatkowe informacje.
Wytyczenie zakresu robót w terenie przez uprawnionego geodetę
Prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru
Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zamawianych robót
Przygotowanie rozliczenie końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego
8. Wykonania dokumentacji powykonawczej
Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
Realizacja powyższego zakresu prac musi zostać wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w szczególności przepisów Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym. Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej.
Zamawiający ustanowi Nadzór Inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem.
Wykonawca zobowiązany jest również do:
- usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem ,
- sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania zamówienia dla robót objętych PFU,
- organizacji zaplecza budowy, zabezpieczenia budowy w trakcie realizacji robót; oraz przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinien wskazać w ofercie zakres robót które będą wykonywać podwykonawcy.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy,
określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń w całości,
okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę,
przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w SIWZ oraz w Programie Funkcjonalno–Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie.
Dane zawarte w Programie Funkcjonalno–Użytkowym stanowią wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

23.07.2020 | 10:00


» Lokalizacja

ul. Przedszkolna 1
Małkinia Górna 07-320
Województwo: mazowieckie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi drogowe i kolejowe

» Dane nabywcy

Gmina Małkinia Górna
ul. Przedszkolna 1
Małkinia Górna 07-320
Województwo: mazowieckie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się