Powrót

„Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – dostawa gotowych posiłków w PDOZ i PID na lata 2020 - 2021”

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – dostawa gotowych posiłków w PDOZ i PID na lata 2020 - 2021” , podzielony na 16 zadań:
Zadanie nr 1 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PID Katowice;
Zadanie nr 2 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PID Bielsko – Biała;
Zadanie nr 3 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Będzin;
Zadanie nr 4 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Bielsko – Biała;
Zadanie nr 5 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Bytom;
Zadanie nr 6 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Częstochowa;
Zadanie nr 7 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Dąbrowa Górnicza;
Zadanie nr 8 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Gliwice;
Zadanie nr 9 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Jastrzębie Zdrój;
Zadanie nr 10 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Katowice;
Zadanie nr 11 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Lubliniec;
Zadanie nr 12 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Racibórz;
Zadanie nr 13 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Rybnik;
Zadanie nr 14 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Zawiercie;
Zadanie nr 15 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Zabrze;
Zadanie nr 16 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Żywiec.

2. Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia i Postępowania oraz załącznikach nr 3 – formularz cenowy – OPZ – dla poszczególnych zadań.

3. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tekst jednolity Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914 ze zm. oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004r w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004r L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.

4. Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych.
Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r - tekst jednolity Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914 ze zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
5. Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi.
6. Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/ decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi.
7. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.

8. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SWZiP). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SWZiP i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZiP).

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

30.01.2020 | 09:00


» Lokalizacja

ul. J. Lompy 19
Katowice 40-038
Województwo: śląskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi cateringowe

» Dane nabywcy

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19
Katowice 40-038
Województwo: śląskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się