Powrót

Ubezpieczenie mienia w tym sprzętu elektronicznego.

» Opis zapytania


1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia w tym sprzętu elektronicznego Ubezpieczonego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 8 ust. 2a w związku z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, udostępni Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz wzór Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) na wniosek Wykonawców ubiegających się o przedmiotowe zamówienie przesłany na adres: zamowienia.co@prezydent.pl .
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o przekazanie Załączników nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz wzór Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) do 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zwracali się do Zamawiającego o przekazanie ww. dokumentów niezwłocznie po publikacji ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ. Zabezpieczone hasłem dokumenty zostaną przesłane Wykonawcy na adres e-mail wskazany we wniosku przez Wnioskodawcę, a hasło będzie przekazywane SMS-em na numer telefonu również podany przez Wnioskodawcę we wniosku.
Wniosek musi być podpisany przez uprawnione osoby (wymienione w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadające pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
Do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający uprawnienie wykonawcy do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej.
Wraz z wnioskiem Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, że przekazane dokumenty, o których mowa powyżej – zawierające informacje poufne i newralgiczne z punktu widzenia Ubezpieczającego i Ubezpieczonego zostaną wykorzystane przez Wykonawcę tylko i wyłącznie w celu złożenia ofert lub realizacji zamówienia oraz Wykonawca niezwłocznie po osiągnięciu powyższego celu usunie (skasuje / zniszczy) w sposób nieodwracalny wszystkie kopie ww. dokumentacji, jak również nie będzie przekazywał jej podmiotom trzecim, a u Wykonawcy dostęp do tej dokumentacji będą miały wyłącznie osoby zaangażowane do przygotowania oferty lub realizacji zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ).
Powyższe zasady mają odpowiednie zastosowanie do udzielania przez Zamawiającego odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące treści dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli będą one zawierały informacje poufne i newralgiczne. Odpowiedzi te zostaną przekazane bezpośrednio wszystkim Wykonawcom, którym zostały przekazane dokumenty, o których mowa powyżej (jak również złożyli wnioski wraz ze stosownymi oświadczeniami o zachowaniu w poufności ww. dokumentów). Wykonawcy, którzy złożą wnioski o udostępnienie dokumentów, o których mowa powyżej, po udzieleniu przez Zamawiającego odpowiedzi na pytania dotyczące ww. dokumentów, otrzymają te odpowiedzi wraz z Załącznikiem nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz wzorem Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Oferta Wykonawcy, który nie wystąpił z wnioskiem o przekazanie ww. dokumentów zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.01.2020 | 13:00


» Lokalizacja

ul. Wiejska 10
Warszawa 00-902
Województwo: mazowieckie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Ubezpieczenia

» Dane nabywcy

Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
ul. Wiejska 10
Warszawa 00-902
Województwo: mazowieckie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się