Dostawa materiałów biurowych
» Opis zapytania
Nazwa: Zgodnie z zestawieniem
Opis: należy wycenić wszystkie pozycje zgodnie z zestawieniem materiałów i podać cenę łączną oferty
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Zestawienie materiałów (należy załączyć zestawienie materiałów wraz z wyceną)
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na dostawę materiałów biurowych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 32 626 02 11- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
22.01.2020 | 14:00
» Lokalizacja
» Kategoria asortymentowa
- Akcesoria biurowe
» Dane nabywcy
Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.