Powrót

Dostawa i montaż systemu rynnowego

» Opis zapytania

Nazwa: System stalowy SSAB Victoria
Opis:
Ilość: 1 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
Dodatkowe koszty (wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, uszczelniaczy, itp. po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić)
Gwarancja (min. 24 miesiące, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy)
Koszt dostawy i montażu (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Warunki płatności (przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
offer_value (Wartość oferty)

Opis i specyfikacja:

W imieniu Centrum Usług Logistycznych Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy "Jawor" w Polańczyku zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę i montaż systemu rynnowego SSAB Victoria. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
1. Termin dostawy - 7 dni roboczych liczonych od daty otrzymania Zamówienia.
2. Sposób dostawy i montażu - na koszt Dostawcy
3. Termin płatności - 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT
4. Sposób płatności - przelew
5. Zamawiający zastrzega sobie:
a/możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru i bez podania przyczyny oraz unieważnienia postępowania;
b/możliwość zmiany warunków prowadzonego postępowania przed upływem terminu składania ofert.
6. Wszystkie informacje przekazane od Oferentów będą traktowane jako poufne i nie będą w żaden sposób udostępniane publicznie.
7. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT NA ZAMIENNIKI/PRODUKTY RÓWNOWAŻNE


Dane do faktury:
Centrum Usług Logistycznych
ul Słoneczna 37
00-789 Warszawa
NIP 701 027 09 11


Miejsce dostawy towaru:
Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy "Jawor"
ul Zdrojowa 21
38-610 Polańczyk


W razie dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z opisem produktu (opis pozycji), Dostawca dokona na własny koszt wymiany zareklamowanej partii towaru w terminie 7 dni od daty zawiadomienia.
Dodatkowe pytania proszę kierować od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00: Marek Małecki , tel. 601 249 761, marek.malecki@cul.com.pl
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

20.10.2019 | 12:02


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Inne

» Dane nabywcy

Centrum Usług Logistycznych


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się