Powrót

Roboty inżynieryjne w zakresie wymiany istniejących nawierzchni na terenach rekreacyjno-zabawowych, na nawierzchnie bezpieczne, poliuretanowe. Realizacja projektów budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zad. 1: Placykowo osiedlowe Dworek - miejsce rekreacji dla mieszkańców z urządzeniami rekreacyjnymi (wykonanie nawierzchni bezpiecznej); dzielnica Śródmieście. zad. 2: Jesień, zima, wiosna, lato chcę się bawić mamo, tato (wykonanie nawierzchni bezpiecznej); dzielnica Smolna.

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia są roboty inżynieryjne w zakresie wymiany istniejących nawierzchni na terenach rekreacyjno-zabawowych, na nawierzchnie bezpieczne, poliuretanowe. Realizacja projektów budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania:
zad. 1: dzielnica Śródmieście; Placykowo osiedlowe Dworek - miejsce rekreacji dla
mieszkańców z urządzeniami rekreacyjnymi (wykonanie nawierzchni bezpiecznej).
zad. 2: dzielnica Smolna; Jesień, zima, wiosna, lato chcę się bawić mamo, tato (wykonanie
nawierzchni bezpiecznej).

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót inżynieryjnych, których celem są nowe nawierzchnie poliuretanowe na terenach służących rekreacji i zabawie. W przypadku zadania nr 1 prace prowadzone będą na ogólnodostępnym terenie osiedla przy ul. Dworek, w przypadku zadania nr 2 w dwóch lokalizacjach tj. na terenie Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Reymonta oraz na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Wodzisławskiej.
Ogólny zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia:
- wydzielenie terenu prowadzenia robót,
- geodezyjne prace pomiarowe,
- korytowanie,
- wywóz i utylizacja urobku z robót ziemnych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej.
Szczegółowe zakresy robót dla każdego z zadań określone zostały w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, planie sytuacyjnym i dokumentacji fotograficznej.

Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego
o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały.

Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót przy założeniu, że wartość robót w żadnym etapie – za wyjątkiem etapu ostatniego objętego płatnością końcową (tj. podlegającego zapłacie po rozliczeniu i po odbiorze końcowym) – nie przekroczy 20% ceny ofertowej, a ilość robót przewidziana w danym etapie będzie adekwatna do wartości tego etapu; opracowany harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy w celu uzyskania jego akceptacji.

W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy,
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg.
W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne
z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.

Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:
dla zad 1) w odniesieniu do przeznaczenia obiektu, którym jest aktywne uprawianie sportu na wolnym powietrzu przewiduje dostępność dla osób niepełnosprawnych, jednak z wyłączeniem osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Realizacja zadania zapewnia jednak dostęp do obiektu dla tych osób na zasadzie uczestnictwa biernego.
dla zad. 2) wymiana nawierzchni na bezpieczną ułatwi w obu lokalizacjach korzystanie z placów zabaw przez wszystkie dzieci, w tym z niepełnosprawnościami.

Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie robót nawierzchniowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

24.07.2019 | 09:30


» Lokalizacja

Bolesława Chrobrego 2
Rybnik 44-200
Województwo: śląskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Sport
  • Usługi aranżacji terenów

» Dane nabywcy

Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
Rybnik 44-200
Województwo: śląskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się