Obsługa maszyn i urządzeń Zakładu Przeróbki Soli w O/ZG „Polkowice — Sieroszowice"

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadania pt.: „Obsługa maszyn i urządzeń Zakładu Przeróbki Soli w O/ZG „Polkowice - Sieroszowice", zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Projektu umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Pozostałe informacje związane z przedmiotem zamówienia:
2.1. Profesjonalna obsługa, bieżące naprawy i konserwacja maszyn i urządzeń Zakładu Przeróbki Soli, które zagwarantują bezawaryjną pracę na czterech zmianach WSP - 12 os. na dobę. Praca Zakładu Przeróbki Soli min. 16,5h na dobę.
2.2. Rozliczenie miesięczne w formie ryczałtu za 22,5 doby średnio na miesiąc (łącznie z dniami wolnymi od pracy).
2.3. Zatrudnienie obsługi zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego zależnie od zapotrzebowania Odbiorców.
2.4. Zapotrzebowanie na ilość osób obsługi określane będzie z miesięcznym wyprzedzeniem.
2.5. Przewidywane rozliczenie miesięczne.
2.6. Okres obowiązywania umowy 3 lata.
3. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Do oferty należy dołączyć:
9.1. Oświadczenie o danych osoby, która w imieniu Wykonawcy składa ofertę w Systemie Wspierania Zakupów Zamawiającego – Załącznik nr 1 do SIWZ.
9.2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w systemie SWZ – Załącznik nr 4 do SIWZ.
9.3. Karta Wykonawcy – Załącznik nr 5 do SIWZ.
9.4. Szczegółowa kalkulacja ofertowa realizacji przedmiotowego zadania.
(kalkulacja ceny ofertowej, uwzględniająca jednostkowe stawki ryczałtowe za dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni świąteczne).

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

29.07.2019 | 12:00


» Location

Dyrektor ds. Finansowych, ul. M. Skłodowskiej-Curie 48, 59-301 Lubin


» Category assortment

  • Vehicles, trailers, boats and planes
  • Special-purpose vehicles, trailers, boats and planes
  • Transportation, logistics, freight forwarding and warehousing services

» Buyer data

Dyrektor ds. Finansowych


» Contact details

Available after sign in

Sign in